بستن

پذیرش ۸۲ دانشجوی جدید در دانشکده گراش

گریشنا: ثبت‌ نام حضوری دانشجویان ورودی ۹۴ از ساعات آغازین روز دوشنبه، سی‌ام شهریور، در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش آغاز شد.

از مهرماه امسال، نو‌د‌ و هفت دانشجو در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، پرستاری، اتاق عمل و هوشبری به دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش وارد می‌شوند. پانزده نفر نیز در رشته‌ی فوریت‌های پزشکی در بهمن‌ماه ثبت‌نام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی؛ افسانه بشارتی، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش، درباره شروع ثبت نام دانشجویان گفت: «طبق اعلام قبلی و اطلاع‌رسانی از طریق سایت علوم پزشکی گراش، ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود در تاریخ بیست‌ و نهم و سی‌ام شهریور صورت پذیرفت.» وی افزود: «برخی از دانشجویان به همراه خانواده‌های خود، یک روز زودتر از موعد مقرر در محل دانشکده حضور پیدا کرده بودند که به مجهز بودن این دانشکده به مهما‌ن‌سرا، خانواده‌ها و دانشجویان به خوبی میزبانی و اسکان داده شدند.»

بشارتی اضافه کرد: «در حین انجام مراحل ثبت نام دانشجویان، جلسه توجیهی وی‍ژه‌ی والدین با حضور رییس دانشکده پرستاری، معاون دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی و معاون آموزشی این دانشکده برگزار شد، که به معرفی شهرستان و دانشکده و مسایل دانشجویی فرهنگی و آموزشی پرداخته شد و مسئولین به سوالات والدین پاسخ دادند.»

daneshkadeh4

4 نظر

  1. سلام شورای فرهنگ عمومی استهبان تصویب کرده است که داشتن حجاب چادر در دانشگاه های آن شهر الزامی است.

  2. کار بسیار بجا و زیبایی رو در استهبان انجام دادید! ان شاء الله تو گراش هم اتفاق بیفته.

  3. حجاب به ظاهر نیست.
    اینکه فلانی موهاش پیدا باشه یا فلان لباس .. باشه، نشون بر بی حجابی نیست
    بی حجابی به افکار پوسیده است
    بی حجابی به بیان ناشایست است
    به مزاحمت ایجاد کردن به بهانه برقراری نظم است.
    به ظلم کردن و پایمال کردن حق است.
    به دم از انسانیت زدن است، آنگاه که سواره خبر از پیاده ندارد.
    و به اعمال کارها و بیان حرفهایی است که دنیا آنها را بیش از دهها سال است منسوخ کرده است.

نظرات غیر فعال

4 نظر
scroll to top