بستن

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا

گریشنا: به مناسبت هفته ناجا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه بسیج، فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای اداری در کلانتری مرکز ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گراش برگزار شد.
 
به گزارش فرمانداری؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی، امام جمعه گراش، در این مراسم با بیان این که نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و امنیت کشور است، اظهار داشت: «نیروی انتظامی رسالت خطیری در ایجاد نظم و امنیت جامعه دارد و باید با مردم با عطوفت و مهربانی همراه با تعامل سازنده و با مجرمین طبق قانون و عدالت و محکم و استوار برخورد کند.» 
وی ضمن محکوم کردن فاجعه منا، حکومت سعودی را عقب‌مانده و متحجر خواند و گفت: «ظلم آل سعود بر مسلمانان چندین دهه است که ادامه دارد.» امام جمعه گراش به آمادگی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: «دشمن مقابل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران زانو زده و اجازه گزافه‌گویی ندارد.» 
 
فرماندار گراش نیز با تاکید بر این که تأمین امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش‌های نیروی‌های نظامی و انتظامی است، اظهار داشت: «مساله امنیت پایدار مقوله بسیار مهم و سرمایه اجتماعی در جامعه است.» 
entezami5
اصغر فرودی ضمن گرامی‌داشت هفته ناجا و یاد و خاطره شهدای عرصه نیروی انتظامی افزود: «امنیت یکی از ضروریات جامعه است و نیرو‌های جان‌برکف ناجا با تعامل سازنده و پشتیبانی مردم در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.» وی با بیان این که گراش از امنیت خوبی برخوردار است، اضافه کرد: «تلاش شورای تامین شهرستان در برقراری امینت گسترده است و نباید هیچ موضوع امنیتی از چشم پلیس دور بماند.» فرودی گفت: «در حوزه اتباع بیگانه، مواد مخدر و سرقت در شهرستان مشکلاتی وجود دارد که نیاز است مردم با پشتیبانی از نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تلاش کنند.»
در ادامه این مراسم سرهنگ بابایی، فرمانده انتظامی شهرستان، بیان داشت: «هفته نیروی انتظامی با شعار اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش از امروز به مدت یک هفته آغاز شده است.»
در این مراسم از تعدادی از کارکنان و پرسنل برتر و بازنشستگان نیروی انتظامی شهرستان گراش تجلیل شد. 
entezami6

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. نمیدونم چرا بعضی ازخواص هم برعکس میگن…..سپاه بسیج چیه؟فکر کنم همون بسیج سپاه باشه…..دقت کنید عزیزان….

  2. تشکر از نیروی انتظامی بابت زحمات و برقراری نظم و امنیت
    اگه یه سامانه باشه که مردم بتونن گزارش، انتقاد، پیشنهادی به نیروی انتظامی بدن خیلی خوب میشه لطفا گریشنا پیگیری بفرمایید باتشکر.

  3. احسنت. امسال هم از لحاظ مکانی مشخصه مکان بازتر و زیباتری برای صبحگاه تعیین شده و هم از لحاظ ظاهری معلومه مراسم با نظم و ترتیبی خاص و با برنامه ریزی قبلی انجام شده.اینجوری حس اقتدار نیروی انتظامی بیشتر منتقل میشه. ممنون از نیروی انتظامی و سرهنگ بابایی.

  4. با تشکر از اونایی که که عطوفت و مهربانى با مردم برخورد مى کنند.
    البته بعضیاشون با تکبر و با لعن واقعاً بد برخورد مى کنند.
    گواهینامه دارم،مدارک موتورم هم کامله و خلاف هم نکردم تو رانندگى ،موتورم رو به راحتى مى برند پارکینگ و مى گم چرا موتورم بایستى بره پارکینگ،در جواب بهم میگه چون من مى گم و دلم مى خواد.!!!
    پیش هر کى که برم هم حق به نیروى انتظامى میدن!!
    فقط شعار میدن و بلدن حرف بزنن.

  5. در عجبم این صبحگاه مشترک نظامی چه ربطی به حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا و … داره؟ مثلاً اینا تو این صبحگاه چه نقشهایی رو ایفا میکنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top