بستن

رژه موتورسوران قانون‌مدار برای ترویج کلاه ایمنی

گریشنا: در دومین روز از هفته ناجا، برای فرهنگ‌سازی در استفاده‌ی موتورسواران از کلاه ایمنی، رژه موتوری با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.
سرهنگ بابایی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش، هدف از برگزاری این برنامه را نهادینه کردن فرهنگ استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی عنوان کرد. در این مراسم، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه بسیج سپاه گراش، پلیس راهور و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
به گزارش ذفتر فرماندار، فرماندار گراش در این مراسم با بیان این که عدم استفاده‌ از کلاه ایمنی در شهرستان باعث نگرانی شده است، اظهار داشت: «متاسفانه عامل اصلی فوت و تلفات جانی در تصادفات موتور‌سیکلت، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.» اصغر فرودی برقراری نظم و امنیت را دو مقوله بسیار مهم دانست و افزود: «برای استفاده از کلاه ایمنی باید فرهنگ‌سازی شود و موتور‌سواران قانون‌مند باید در ترویج این فرهنگ سهیم باشند تا شاهد حادثه ناگواری برای اشخاص نباشیم.» وی بر استفاده راکبین موتور‌سیکلت‌ها از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: «استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند آسیب‌های ناشی از تصادفات در موتورسواران را کاهش دهد.»
 در این مراسم موتور‌سواران مسیر خیابان امام خمینی (ره) را رژه رفتند و به ده نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه کلاه ایمنی اهدا شد.
motorsavaran3

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

11 نظر

  1. اگر مسولین این کامنتها رو میخونن، که بعید میدونم، من از شخص فرماندار سوال دارم روی کدام اساس و مسند و مدرک میفرمایی که علت اصل تصادفات و حوادث موتورسواران نداشتن کلاه ایمنی است؟؟
    شما خودت چندبار با کلاه سوار موتورسیکلت شدی؟ اصلا شما سوار موتورسیکلت شدی توی شهر بگردی که با مشکلات عدیده و اعصاب خردکن دست انداز های مزخرفی که چپ و راست ایجاد کردی مواجه بشی؟ تا حالا شده یه سطل ماست بخری سوار موتور بشی از این سر شهر بری اون سر شهر، درب قمقمه ماست رو باز کنی ببینی به به! ماستت شده دوغ؟؟
    بجای اینکه توی این هوای داغ و بد، مردم موتورسوار رو مجبور به استفاده از کلاهی کنید که صدها مشکل واسه موتور سوار بوجود بیاره، کمی به فکر بهبود مسیرها و حذف چاله چوله و حذف دست انداز و یکپارچه سازی آسفالت ها باشید.

    1. دوست عزیز ….خواجه همیشه منتقد عزیز …..که همش دوست داری با هویت واقعی خودت همینطور بشینی هی انتقاد و انتقاد و انتقاد کنی . این همه جوالدوز میزنی به دیگران بد نیست اگر یه سوزن هم بخودت بزنی …اگر خوب به سخنان جناب فرماندار دقت بفرمایید ایشون نگفتن عامل اصلی تصادفات موتورسیکلتها ، عدم استفاده از کلاه ایمنی است بلکه اشاره داشتن به این موضوع که عامل اصلی فوت و مرگ و میر در تصادفات این وسیله نقلیه خاص ، نپوشیدن این کلاه است که انصافا با آمار و ارقام مراجع مربوطه منطبق است و همخوانی دارد .
      جعل سخن دیگران که میکنی به میل خودت هم هرچی دوست داری می نویسی و همیشه طلبکار هم که هستی که…

  2. این کلاهی که اینا اهدا کردن تو تصادفات عامل مرگ نباشه نجات دهنده نخواهد بود!
    اصلا خودش همینطوری بزاری سرت عامل تصادف هم خواهد شد! چه برسه به جلوگیری از صدمات! فرمانده جدید!با این همه درآمدی که ازروی گرفتن موتورها دارین دوسه تا کلاه بدرد بخور و استاندارد میدادی دست مردم! نه اینکه صرفا کاری کرده باشیم!

  3. اقای خواجه ادم با خوندن کامنت شما دیگه فکر میکنه باید ترک تحصیل کنید اصلا دانشگاه ببوسه بزاره کنار

  4. ضمن تشکر از فرماندار
    یه نفر ام که میاد یه حرف خیر میزنه باید اینجوری جوابش بدن. همش منفعت خودشون رو میبینن یه بار شد یک خبر نوشنه بشه حمید خواجه هیچی نگه همش اشتباه میکنن فقط خودش درست میشه خیلی جالبه و جای تامل داره

  5. اینجا جای بحث و جواب دادنای شخصی نیست..
    اگه شما با من مشکلی دارید بفرمائید رو در رو حرف بزنید.
    ساده ام و بی تعارف. چه شخص محترم فرماندار شهر باشد، چه خودم باشم.. احترام همه واجب، ولی انتظار شنیدن حرف های شکم پُری رو ندارم. و با گوینده ش سخت برخورد میکنم.

    1. شاخ و شونه میکشی چرا …کسی نیومده بحث و جدل و تسویه حساب شخصی با شما بکنه . حرف حساب است و حقیقت و از سر شکم چری هم نیست دوست عزیز . یک کلام حرف حساب و منطق بود زده شد و تمام . انتقام سخت رو و لی خوشم اومد اینو خوب اومدی خواجه.

  6. طرح خوبی است و میتواند از صدمات مغزی در تصادفات جلوگیری کند .نداشتن کلاه ایمتی عامل تصادف نیست بلکه عامل مرگ و فلج مغزی میتونه باشه .البته این نوع کلاه استقبال نمیشه چون میدان دیدش کم است و حجمش زیاده و در هوای گرم منطقه ادم را عرق سوز میکنه ولی بعنوان فردی که کمی در بعضی کشورها چرخی زده میگویم کلاه ایمتی بهتر مدرنتر و کم وزن و کم حجمتر و حتی ایمن تر هم وجود دارد اگر انها به مردم معرفی شود و در دسترس باشد اسقبال بیشتر و بالطبع رعایت قانون بیشتر و تلفات کمتر میشود .البته کلاه ایمنی یک شرط رانندگی است .خیابان .ترافیک .برخورد پلیس با موتورسوار که باید بیشتر راهنمایی باشد نه پلیسی هم از شرایط میتواند باشد .

  7. نظر همه محترمه،اتفاقاً ای ولا داره اقای خواجه میاد با اسم خودش انتقاد میکنه،همه که نباید تعریف و تمجید کنن خب یکی هم انتقاد میکنه چه أشکال داره،این که به نظرات احترام بزارن مهمه

    1. درسته منم موافقم که انتقاد خوبه و باید باشه. اما انتقاد باید سازنده و خالی از هرنوع غرض ورزی باشه که من نمی بینم این حالت رو در انتقادات این آقا.

نظرات غیر فعال

11 نظر
scroll to top