بستن

دو اخطاریه از اداره گاز

گریشنا: اداره‌ی گاز شهرستان گراش نسبت به رفع موانع موجود در مسیر گاز‌رسانی و همچنین جمع‌آوری انشعابات بلااستفاده تا پایان مهرماه به همشهریان گراشی اخطار داد.

رفع موانع در مسیر گازرسانی

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی گاز شهرستان، مطابق مصوبات جلسه‌ی هماهنگی جهت اجرای توسعه شبکه گاز‌رسانی شهر گراش، مقرر شد جهت تسریع در روند پروژه، موانع موجود در مسیر شبکه گاز‌رسانی اعم از چاه فاضلاب و مصالح و نخاله‌های ساختمانی از معابر عمومی رفع، و شرایط اولیه احداث شبکه طبق استاندارد شرکت ملی گاز ایران فراهم شود.

مالکان تا پایان مهرماه مهلت دارند تا نسبت به پرکردن و مسدود نمودن چاه و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی اقدام کنند. هر گونه عواقب و خسارت ناشی از عدم اقدام عاجل متوجه شخص مالک می‌شود. این اداره هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال عدم گازرسانی به مناطق فاقد شرایط استاندارد را نخواهد پذیرفت.

جمع‌آوری انشعابات بلااستفاده تا پایان مهرماه

با توجه به وجود تعداد قابل توجه انشعابات گاز طبیعی (علمک‌های) بلااستفاده نصب شده در سطح شهر از یک سو، و نیاز مبرم دیگر همشهریان به استفاده از موهبت گاز طبیعی از سوی دیگر، و همچنین هزینه‌های سنگین تامین قطعات و مصالح جهت ساخت علمک، پیرو اخطاریه‌های ابلاغی قبلی، اداره گاز شهرستان گراش در نظر دارد تا پایان مهرماه سال جاری نسبت به جمع‌آوری انشعابات بلااستفاده و نصب آنها برای متقاضیان آماده اشتراک اقدام کند.

پیرو سیاست جدید وزارت نفت، از این به بعد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از تحویل سوخت مایع (نفت سفید- کوره) به متقاضیانی که دارای انشعاب گاز طبیعی هستند خودداری می‌کند.

نصب مجدد انشعاب منوط به احصای شرایط و پرداخت کامل هزینه‌های اجرا از سوی متقاضی است. متقاضیان آماده اشتراک به متقاضیانی اطلاق می‌شود که لوله‌کشی گاز طبیعی داخلی ساختمان را انجام داده و منتظر نصب علمک و تاییدیه نظام مهندسی می‌باشند.

Gaz Ahmadi Malayeri

 

2 نظر

  1. آقای رئیس اداره گاز
    وضعیت گازرسانی منطقه ما هنوز پس از سه سال امروز فردا کردن مشخص نکردید، نه شما نه آقای خندان، رئیس قبلی این اداره.
    این کم کاری و حل نکردن مساله یک محله از مسائل کاری شما نیست؟ رئیس قبلی فرموده بود باید شهرداری تکلیف رودخانه را مشخص کند، که اینجا جا دارد از شهرداری هم گله مند شویم، چرا شخص خود شهردار زحمت کشیدند مراجعه کردند، از نزدیک دیدند، قول و وعده دادند و عمل نکردند!
    ولی آقای گاز (!) شاید شهرداری هیچ تصمیمی برای این منطقه نگیرد، چطور شرکت آبفا توانسته کانال آب را هدایت کند، اما اداره گاز نمیتواند؟؟
    انتظار داریم در قبال جواب غیرمنطقی اداره گاز، ما اهالی این منطقه را از فنی آگاه سازد که متاسفانه پس از سه سال هنوز چنین جوابی نشنیده ایم

    .: فقط امیدواریم آقای ا.ب یه زمین اینجا بگیره تا گازکشی به اینجا هم انجام بشه :.

  2. با عرض سلام
    دقیقا ما هم همین مشکل اقای خواجه رو داریم جلو مسجد مهدیه هنوز گاز نکشیدین و هیچکس هم جوابگو نیست ولی تا کی ؟ چطور تا پای کلات گاز بردین ولی اینجا که مسطح هست نمیشه ؟ … کی این پارتی بازیا میخاد تموم شه ؟ واقعا تو جامعه ما کسانی رشد میکنند و جایگاه بدست میارن که نه لیاقت دارن نه حس مسئولیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top