بستن

هفته‌ی پر نوسان فوتبال هلال احمر

گریشنا: این هفته حاصل کار نمایندگان فوتبال گراش در لیگ‌های استانی، تساوی بزرگسالان، برد جوانان و باخت نوجوانان بود.

بزرگسالان: ۵ امتیاز از ۵ بازی

در هفته‌ی پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال فارس، قرمزپوشان هلال‌احمر گراش به نورآباد سفر کردند. تیم‌های هلال‌‌احمر گراش و لیدوما نورآباد ممسنی جمعه ۱۷ مهرماه به مصاف هم رفتند. هلال احمر در دقیقه‌ی ده با گل سعید چترآبگون از حریف پیش افتاد. اما در ابتدای نیمه‌ی دوم در دقیقه‌ی ۴۶ میزبان گل تساوی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی داور گل لیدوما را به دلیل اوت، مردود اعلام کرد تا دو تیم با نتیجه‌ی مساوی به کار خود پایان دهند.

هر دو تیم لیدوما و هلال احمر از ۵ بازی ۵ امتیاز دارند. در جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر بزرگسالان هلال‌احمر با یک برد، دو باخت و دو تساوی در رده‌ی نهم قرار دارد. عقاب شیراز با ۱۳ امتیاز صدرنشین بازی‌ها است. در هفته‌ی ششم هلال‌احمر جمعه ۲۴ بهمن در میمند به مصاف تیم چهار امتیازی پادنا می‌رود.

Jadval lige 5

جوانان: دومین برد متوالی

در هفته‌ی پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان فارس، تیم هلال‌احمر با یک برد خارج از خانه به وضعیت خود سامان داد. جوانان که هفته‌ی گذشته اولین برد را در خانه برابر ۲۲ بهمن شیراز به دست آورده بودند این هفته به قائمیه رفتند.

هلال‌احمر در این بازی با دو گل محمد آتشی و یک گل مرتضی فانی با نتیجه‌ی ۳-۲ تیم امید قائمیه را شکست داد و با هفت امتیاز از چهار بازی به رده‌ی سوم لیگ هفت تیمی صعود کرد. جوانان هلال‌احمر هفته‌ی اول با ستاره جنوب کوار دو بر دو مساوی کردند. بعد از شکست ۱-۳ برابر سایپا لامرد، با دو برد در هفته‌ی چهارم و پنجم نگاه جوانان به بالای جدول است. جوانان این هفته پنجشنبه ۲۳ مهرماه میزبان وصال شیراز تیم قعرنشین بازی‌ها هستند.

Jadval Javanan 5

نوجوانان: چهار تیم صدرنشین

رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان فارس با رسیدن به هفته‌ی هشتم بسیار نزدیک دنبال می‌شود. حضور چهار تیم ۱۶ امتیازی و سه تیم ۱۲ امتیازی نشان دهنده‌ی رقابت نزدیک تیم‌ها در این بازی‌ها است. هلال احمر با شکست در هفته‌ی هشتم فرصت صدرنشینی را از دست داد.

نوجوانان هلال‌احمر در کازرون به مصاف تیم سلمان این شهرستان رفتند و در نهایت سه بر یک بازنده شدند. تک گل هلال‌احمر را عباس اسماعیلی از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند. نوجوانان در حال حاضر ۵ برد، دو باخت و یک تساوی در کارنامه دارند.

در هفته‌ی نهم نوجوانان هلال‌احمر در گراش بازی حساسی در پیش دارند. جمعه ۲۴ مهرماه هلال‌احمر و ستارگان قائمیه ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدا به مصاف هم می‌روند.

Jadval Nojanan-8

helal ahmar

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top