بستن

دکتر عبدالهی تومور ۹ کیلویی را از شکم بیمار خارج کرد

گریشنا: دکتر عبدالهی موفق شد تومور داخل شکمی به وزن ۹ کیلوگرم را در کم‌تر از یک ساعت از شکم یک بیمار شصت‌ساله خارج کند. دکتر احمد عبدالهی، فلوشیپ فوق تخصص جراحی سرطان و قائم مقام دانشکده علوم پزشکی گراش، پیش از این نیز سابقه چنین عمل‌های سختی را داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، در این عمل جراحی که صبح روز دوشنبه، بیستم مهرماه، در اتاق عمل بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش انجام شد، تومور داخل شکمی به وزن ۹ کیلوگرم از شکم بیمار شصت ساله خارج شد.

دکتر عبدالهی درباره این عمل جراحی می‌گوید: این بیمار را یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بیمارستان گراش معرفی کرده و به این‌جا منتقل شده بود که توانستیم در یک عمل موفق در کمتر از یک ساعت این تومور ۹ کیلویی را از شکم وی خارج کنیم.

دکتر احمدعبدالهی افزود: «حال عمومی بیمار خوب است و فردا، روز سه‌شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.»

dr3

38 نظر

  1. دکتر جان نخسهههه
    اقا ایول داری … ان شاالله ۲۰۰ سال سایه ات بالا سر ما گراشی ها باشه
    گل سر سبد گراشییییی

  2. وجود همچین انسان وارسته و فرهیخته ای در منطقه ،نعمتی ست برای همگان.
    با آرزوی طول عمر و سلامتی برای ایشان…

  3. درست است هیجان بیرون آوردن این توده بزرگ زیاد است ولی از نظر طب جراحی توده ها هر چه بزرگتر ، در آوردن آن نیز راحت تر است بعبارتی هر جراح دیگری هم بود میتوانست این کار را انجام دهد . شانس یک جراح است که با چنین توده هایی مواجه شود و آن بیمار را عمل کند.

    1. ضمن احترام به نظر شما؛ دکتر عبدالهی امتحان‌شون رو قبلا در موارد متعدد پس دادن و راحتی یا عدم راحتی جراحی اخیر هیچ چیز از ارزش‌های دکتر عبدالهی کم نمی‌کنه.

  4. ضمن خداقوت به جناب دکتر عبدالهی
    بارها گفته ایم که خدا به دکتر عبدالهی نظر ویژه دارد امیدوارم همیشه در صحت و سلامت باشد و همیشه ناجی جان بیماران.
    در سفر مکه جندین سال قبل صحنه های عجیبی از تواضع ایشان در رفتار مشاهده کردم که همه را متعجب کرده بود.انسانی کاملا متواضع، خوش برخورد و بی ریا….
    خدا خیرت بده دکتر و سایه ات بالای سر خانواده و همه مردم باشد انش الله.

  5. دوستان خانم یا اقایی پرسنل بیمارستان جهت اطلاع گفتن…
    ان شالله سایه اقای دکتر کم نشه از سرمون.
    خداکنه اقا دکتر هم همیشه بیکار باشن
    هیچ کس مریض نشه

  6. ما‏ ‏شاء‏ ‏الله‏ ‏به‏ ‏آقای‏ ‏دکتر‏ ‏
    آقا‏ی‏ ‏دکتر‏ ‏ممنون‏ ‏از‏ ‏زحماتی‏ ‏که‏ ‏میکشی‏ ‏
    ان‏ ‏شاء‏ ‏الله‏ ‏‏ ‏سال‏ ‏های‏ ‏سال‏ ‏زنده‏ ‏باشی‏ ‏

  7. ماشالا اقای دکتر
    من خودم مریض اقای عبداللهی بودم و چند سال پیش به گفته ی خودشون با شانس یک درصد منو واسه ی عمل پذیرفته.هرچی تشکر کنم بازم کمه اقای دکتر

  8. دکتر جان خسته نباشی
    از صمیم قلب آرزو میکنم خدا شما را برای همه ی مردم گراشی و غیر گراشی مسلمان و غیر مسلمان نگه داره و سلامت و تندرست باشی.
    افتخار شهرستان گراش هستی دکتر جان.
    پاینده باشی و سرفراز.
    پرسنل عزیز بیمارستان لطفا درجه و جایگاه خودت بگو بعد بیا اینجور اضهارنظر بکن..

  9. با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان
    امیدواریم ستاره‌ی زندگی و اختر دانشتان
    پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد

  10. سلام دکتر جان منم به عنوان یکی از مریضای چند سال قبلت این افتخار بزرگ رو اول به شما بعد به جامعه پزشکی و بعد به مردم گراش تبریک میگم و از داشتن چنین دکتر وارسته و خاکی تو منطقه به خودم می بالم

    1. واقعا؟!!
      خوب چرا اطلاع رسانی دقیق نمیشه؟ بنظر من مهمه که آیا طحال بوده یا تومور چون در صورتی که طحال بوده باشه خوب قضیه خیلی فرق میکنه و اینقدر آب و تاب نداشت …بهتر بود گزارش بدور از احساس تهیه بشه و با خود جناب دکتر هم مستقیم مصاحبه ای میشد . ولی ظاهرا حق با شماست بشتر میخوره طحال باشه تا یک تومور.

  11. تومور در اوردنش یک طرف همون که غیرت خودشو تو شهر خودش خرج میکنه به مردم خودش خدمت میکنه جای تشکر و بوس زدن به دستش داره.

  12. خداقوت به جناب دکتر
    دکتردر مصاحبه گفته تومور
    اگر طحال بود میگفت طحال
    چرا به جای خداقوت به مسائل پزشکی هم مانند مسائل سیاسی برخورد میکنیم.
    دکتر عبداللهی ان شااله عمر باعزت داشته باشی برای ما فارسی بودنت بااهمیت است. سربلند باشید

  13. ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به استاد گرامی و ارجمندم جناب دکتر عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان .خوبه به پرسنل محترم بیمارستان عرض کنم که هر توده ای که تومور داخلش باشه تومور خوانده میشه و درسته که این عمل اسپیلنکتومی بوده ولی با باز شدن شکم بیمار استاد ارجمند بجای یه طحال در حد نرمال با یه توده ی توموری مواجه شده اند که ب ای ایشان یک عمل ساده در حد ۱ ساعت بوده است سایه شون مستدام و انشاالله همیشه سالم و سلامت پرتوان و پرنشاط و شاداب و قبراق باقی بمانن والحق که قائم مقام رییس دانشکده بودن برازنده ایشان است ما همه ی مردم شهرستان و نواحی اطراف دستشون را میپوسیم و خدا قوت میگوییم

  14. خدا قوت دلاور . خسته نباشی پهلوان
    تبریک به دکتر عبدالهی و خانواده محترمش . همچنین به مردم خونگرم گراش .
    من خودم ی بیمار سرطانی هستم ولی خداراشکر با تشخیص درست و به موقع دکتر عبدالهی . الان ۵ ساله. که با سرطان مبارزه کرده ام . زمانیکه اقای دکتر بیماری من رو تشخیص دادن جراح عمومی بودن .اونموقع کارش حرف نداشته . الان که دیگه جای خود دارد . فقط میتونم بگم خدا حفظش کنه و طول عمر باعزت نصیبش بشه .. آمییییین . افتخار گراش و. گراشی هستش .

  15. سلام دوستان ,,وقت بخیر,,خداقوت پنجه طلایی,,ممنون از شما دوستان که اظهار نظر فرمودین لازمه اینجا بگم که این تشخیص به موقع و درست خیلی خیلی مهمه اینکه واسه ی استاد عزیز وگرامی مثل آب خوردنه وبرای استاد گرامی این عمل که چیزی نبود ایشون در سابقه گذشته ی خود عملی انجام دادن که در کنگره جهانی صدا داد ازاین قبیل که زیاد بودن این یکیش بود که میلگردی وارد بدن بیماری شده بود واستاد در عرض کمترین زمان انجام دادن واین بیمار درحال حاضر صحیح وسالم داره زندگی میکنه

    1. پنجه طلایی به شما افتخار میکنیم واز خدا ارزوی سلامتی وتندرستی شما را خواستارییم و همیشه درکنار خانواده محترمتان خوش وخرم باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 نظر
scroll to top