بستن

کتابخانه‌ی مرکزی گراش تمام وقت شد

گریشنا: با استخدام دو نیروی کار در کتابخانه‌ی مرکزی شهر، درِ این کتابخانه به صورت دو شیفت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به روی کتاب‌دوستان و کتاب‌خوان‌های شهر باز است.

طی تماس تلفنی که با رهبر، مسئول کتابخانه‌های عمومی شهر، داشتیم او می‌گوید: دو کتابخانه‌ی عمومی آبشار اندیشه و مرکزی در شهر فعال است که پیش از این به دلیل نداشتن نیروی کار، کتابخانه‌ی مرکزی شهر به صورت یک‌شیفت کار می‌کرد. اما با استخدام دو نیرو، این کتابخانه نیز مانند کتابخانه‌ی آبشار اندیشه و سایر کتابخانه‌های عمومی کشور از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ فعال است.»

رهبر در ادامه می‌گوید: «افراد پیش از مراجعه به کتابخانه می‌توانند با انتخاب نام استان و نام شهر در سایت سامان (سایت مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور) اسم کتاب مورد نظرشان را سرچ کنند تا از موجود بودن آن در کتابخانه مطمئن شوند.»

همچنین شماره تماس کتابخانه‌ی مرکزی شهر ۵۲۴۴۲۲۳۰ است و با شماره‌ی ۵۲۴۴۸۹۷۹ نیز می‌توانید با کتابخانه‌ی آبشار اندیشه در تماس باشید.

13910922 Abshar Ketab (6)

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

    1. همشهری عزیز
      با سلام
      شیف کاری کتابخانه های عمومی در کل کشور از سوی نهادکتابخانه های عمومی کشور ابلاغ می گردد و شهرستان تصمیم گیر در این حوزه نیست. از طرفی، شیفت شب نیاز به نیروی انسانی کافی و نیز جمعیت قابل توجه در شهر است که با توجه به اینکه شهر گراش جزو شهرهای پرجمعیت نیست لذا عملا امکان این امر وجود ندارد.
      به امید روزی که کسی که کتاب نمی خواند در جامعه نباشد و همه به مطالعه عادت نمایند و آن را نیاز ضروری خود بپندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top