بستن

معاینه زنان در مرکز سرطان توسط زنان انجام می‌شود

گریشنا: خانم‌ها در مرکز پیشگیری از سرطان بیمارستان امیر‌المومنین علی(ع) گراش توسط دستیاران،جراحان و کارشناسان مجرب خانم و زیر نظر دکتر عبدالهی معاینه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ دکتر عبدالهی؛ رییس مرکز پیشگیری از سرطان درباره معاینات زنان در مرکز پیشگیری گفت:«در این مرکز  در خصوص بیماری‌های زنان چه در بحث پیشگیری و چه در بحث درمان تمام معاینات توسط دستیار جراح زن و کارشناسان مجرب خانم انجام می‌شود و در مواردی که نیاز به نظر متخصص باشد، به کارشناسان مشاوره داده می‌شود.»

وی در ادامه اظهار داشت: «در صورتی که نیاز باشد بیمار به مراکز درمانی بالاتر ارجاع داده شود، با معرفی نامه‌ای از مرکز پیشگیری از سرطان گراش، به بهترین مراکز درمانی شیراز ارجاع داده می‌شوند.»

وی در پایان گفت: «حضور دستیاران جراحی و کارشناسان مجرب خانم یکی از نقاط قوت این مرکز است که زنان بدون هیچ گونه محدودیتی به بحث پیشگیری و درمان بپردازند.»

مرکز پیشگیری از سرطان در بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش واقع شده است که فعالیت خود را زیر نظر دکتر احمد عبدالهی شروع نموده است. این مرکز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲ و بعد از ظهرهای روزهای زوج از ساعت ۱۶تا ۱۹ فعال است.

pishgirisaratan1

 

5 نظر

  1. درود بر استاد عبداللهی و تشکر از عوامل ساخت و تجهیز مرکز پیشگیری از سرطان ان شاالله که به لطف ایزد تا چند سال آینده شاهد ریشه کن سرطان در منطقه جنوب باشیم.

  2. باعرض سلام و خدا قوت . مرکز پیشگیری از سرطان به حول و قوه ی الهی و با زحمتها و دلسوزیهای دکتر عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان و دیگر عزیزان و خیرین محترم شهرستان راه اندازی شده است .تمام خانمهای ۲۰ تا ۶۵ سال میتونن برای غربالگری سرطان سینه یه اون مرکز مراجعه کنن توسط کارشناس خانم معاینه بشن و تشکیل پرونده بدن و تمام اقدامات لازم جهت پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان در خانمها انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top