بستن

بیمه معنوی علی‌اصغر(ع) همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی

گریشنا: کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) هم‌زمان با ماه محرم، طرح احسان حسینی و بیمه معنوی حضرت علی‌ اصغر (ع) را به مرحله اجرا می‌گذارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت این کمیته از فیوضات این ماه به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) این طرح در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.
این طرح با همکاری مرکز نیکوکاری ولی‌عصر(عج)، هیات‌های مذهبی، مداحان و هیئت‌امنای مساجد اجرا می‌شود و خیرین و هیات‌های مذهبی می‌توانند بخشی از نذورات خود را در قالب اطعام غذای سرد و گرم، گوشت قربانی و یا نذورات نقدی به شماره حساب نذورات طرح احسان حسینی؛ ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸ کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهند، تا این نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی قوی از نیازمندان، نذورات اهدایی را بین محرومان و مستمندان جامعه توزیع نماید.

همچنین خانواده‌های دارای فرزند خردسال می‌توانند از طریق واحد اکرام ایتام شهرستان گراش، نسبت به بیمه معنوی فرزندان خویش از طریق کفالت و حمایت مادی و معنوی یک یا چند کودک خردسال یتیم و نیازمند به نیابت از شیر‌خواره شش ماهه اباعبدالله‌ الحسین (ع)، حضرت علی‌ اصغر (ع) اقدام کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با واریز وجوهات نقدی خود به این شماره حساب ۰۱۰۱۲۵۱۱۸۳۰۰۲ درطرح بیمه حضرت علی‌ اصغر (ع) شرکت کنند.
ترویج سنت‌های حسنه الهی، اسلامی، احسان و نیکوکاری و همچنین بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت ماه محرم از اهداف اجرای طرح احسان حسینی است که با حفظ کرامت و عزت نفس خانواده‌های نیازمند، نذورات بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

با تماس به شماره‌‌ تلفن‌های: ۵۲۴۴۸۰۹۰ -۵۲۴۴۸۸۸۱ – ۵۲۴۴۲۳۷۷ – ۵۲۴۴۸۵۸۶ می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این رابطه به دست آورید.

موسسه شباب البرکه گراش، پیشتاز جشن عاطفه‌ها در یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند

به همت خیرین نیک اندیش و جوانان پرشور موسسه، تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش۳۰۰ میلیون ریال تهیه و با همکاری کمیته امداد در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت حوزه شهرستان گراش توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گراش: عبدالرضا افشار از اعضاء فعال موسسه”شباب البرکه” با اعلام این خبر افزود، این موسسه به همت جمعی از جوانان پرشور و خیرین با سابقه و با رویکرد فرهنگی – ورزشی فعالیت خود را آغاز و در نخستین روزهای شروع به کار موسسه، با اختصاص این میزان از کمک‌های خیرین به امر تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت، گام مهمی در عرصه خدمات‌رسانی فرهنگی به جامعه اسلامی برداشته است.
رستم‌پور، مدیریت امداد گراش نیز ضمن پاسداشت و قدردانی، این عمل خداپسندانه را برگ زرینی در فعالیت موسسه شباب البرکه دانسته و اختصاص اولین کمک موسسه به امر فرهنگی را ناشی از دید باز و آینده‌نگر دست اندرکاران موسسه دانست.
ستاد مردمی احسان و نیکوکاری شهرستان گراش ضمن تقدیر و تشکر از کمک های مردمی امت خداجو، ولائی و همیشه در صحنه گراش به دانش آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه‌ها، به اطلاع می‌رساند پایگاه‌های این نهاد و همچنین شماره حساب ” ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸ ” نزد بانک ملی گراش آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نوع دوست در حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌باشد.

32406368_23862276dbdbd

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top