بستن

مجمع‌القرآن مسابقه عکس «حجاب» را برگزار می‌کند

گریشنا:  مجمع‌القرآن فاطمیون گراش با هدف ترویج فرهنگ ناب قرآنی، مسابقه عکس موضوعی «حجاب» را برگزار می‌کند. این مسابقه بخشی از فعالیت‌های «همایش زنده‌یاد خادم‌القرآن حمید رایگان» است که با همکاری انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه، ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۴ اعلام شده است و دو روز بعد، داوری عکس‌ها انجام می‌شود. مصطفی رحمانیان، عبدالله سراجی و عبدالرضا راستگو داوران مسابقه عکس «حجاب» هستند.

مسابقه عکس حجاب در دو بخش‌ «اصلی» و «اینستاگرام» برگزار می‌شود. «حجاب» موضوع آثار ارسالی به بخش اصلی مسابقه است. در بخش اینستاگرام نیز عکس‌های با موضوع «قرآن» می‌توانند شرکت کنند.

حمید بهرامی، دبیر «همایش زنده‌یاد خادم‌القرآن حمید رایگان»، درباره اهمیت موضوع این مسابقه می‌گوید: «حجاب یکی از بحث‌هایی‌ست که در قرآن به آن پرداخته شده است و از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل برای بخش اصلی مسابقه، موضوع حجاب را در نظر گرفته‌ایم.»hijab

علاقه‌مندان به شرکت در بخش اینستاگرام باید عکس‌های خود را به هشتگ #quran_gerash به دبیرخانه ارسال کنند.

بر اساس فراخوان مسابقه عکس حجاب، شرکت در این مسابقه فقط برا عکاسان شهرستان گراش مجاز خواهد بود و هر عکاس می‌تواند ۱۰ تک عکس و یک مجموعه عکس (شامل ۲ تا ۷ عکس) در بخش اصلی از طریق ایمیل مجمع القرآن به نشانی Mqfg72@gmail.com و ۳ تک عکس در بخش اینستاگرام به هشتگ #quran_gerash ارسال نماید.

عکس‌ها می‌بایست در بخش اصلی با فرمت JPEG و حجم حداقل ۱۰۰۰ و حداکثر ۲۵۰۰ kb ارسال شود. عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، قاب، واترمارک و لوگو باشند.

در بخش اصلی، جایزه نفر اول یک لوح تقدیر و مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود. جایزه نفر دوم نیز یک لوح تقدیر و مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال؛ و جایزه نفر سوم یک لوح تقدیر و مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. همچنین در بخش اینستاگرام به سه نفر برتر از دیدگاه داوران، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره تلفن‌ ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۴ و یا شماره همراه ۰۹۱۷۴۸۲۶۶۴۲ تماس بگیرند. پست الکترونیک مسابقه Mqfg72@gmail.com است.

لازم به ذکر است برگزاری این مسابقه به صورت اینترنتی خواهد بود و آثار برگزیده در وب‌سایت همایش به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین از نفرات برتر این مسابقه در اختتامیه همایش که در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۹۴ برگزار می‌شود، تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top