بستن

پاسخ شدید‌اللحن رییس پیشین ورزش و جوانان به انتقادات شورای شهر

میرزا اکبری: احتراماً در پی درج خبر دیدار انجمن دانش‌آموختگان تربیت‌ بدنی گراش با شهردار و اعضای شورای شهر در تاریخ ۱۱/۰۸/۹۴ در سایت گریشنا، مقتضی است نسبت به درج جوابیه اینجانب به منظور تنویر افکار عمومی اقدام فرمائید. (خبر در گریشنا)

قبل از پرداختن به موضوع، ابتدا در پاسخ به سوال جناب آقای دانشور، موسس انجمن دانش‌آموختگان تربیت‌ بدنی گراش، باید عرض کنم که نه تنها گراش بلکه ۸ شهرستان دیگر استان فارس که برخی از آنها سابقه ارتقا پیش از گراش داشته‌‌اند، رستم، خرامه، سروستان، خنج، کوار و … در ساختار اداره کل ورزش و جوانان فارس دارای عنوان نمایندگی هستند که جناب مهرابی به همین بهانه و عدم موافقت بنده با واگذاری مجموعه ورزشی محبی را سخت برآشفته، تا بنده را متهم به ضعف مدیریت و عدم ارتباط با مسئولین ورزش استان نماید و ادعا کند که آقای دهقانی مسئول سابق اداره ورزش ارتباط قوی‌تری با مسئولین ورزش فارس داشته است.

یکی نیست از رئیس شورای شهر که بر همه امور اشراف و نظارت دارد بپرسد که آقای دهقانی مسئول سابق اداره ورزش «به قول شما» در چه تاریخی عهده‌دار مسئولیت ورزش گراش بوده که جناب‌عالی بر ارتباط  قوی‌تر وی با مسئولین ورزش استان تاکید دارید و از طرفی مدعی است که حقیر نیروی غیر رسمی گراش بوده و از اداره ورزش مهر حکم داشته‌ام! عجبا! مگر ممکن است مسئول شهرستانی از رئیس شهرستان دیگری حکم مسئولیت بگیرد؟! پس نقش اداره کل ورزش و جوانان در این میان چیست؟ این نگرش و اظهار نظر شخصی است که بر کرسی ریاست شورای شهر تکیه زده و ۳۰ سال سابقه مدیریت مدارس گراش در کارنامه دارد! جناب مهرابی! آیا بهتر نبود نقد ورزش و عملکرد بنده را به کارشناسان و اهل فن وامی‌گذاشتید؟ جنابعالی صحبت از واگذاری پروژه‌ای می‌کنید که حتی کوچک‌ترین اعتقادی به بانی و موسس آن نداشته و ندارید. پس چگونه برای تکمیل و تجهیز آن گریبان چاک می‌کنید؟ جناب مهرابی! ممکن است میزان کمک‌های شورای شهر از بدو تصدی مسئولیت شما اعلام تا شهروندان متوجه شوند که چقدر جنابعالی دغدغه ورزش و جوانان شهر دارید تا در جلسات و نشست‌ها مکرر از آن دم نزنید؟ (دو صد گفته چون نیم کردار نیست.)

آنچه امروز جنابعالی و دوستان در بوق و کرنا تبلیغ می‌کنید، اختصاص مبلغ ۲۷ میلیون تومان جهت تکمیل جایگاه مجموعه ورزشی شهدا است و لا غیر. که آن هم در قبال عقب‌نشینی و تخریب بخشی از دیوار ضلع شمالی ورزشگاه به منظور تعریض خیابان و پیاده‌رو است که در تفاهم‌نامه اداره ورزش و شهرداری و شورا پیش‌بینی شده است. اگر نیم‌نگاهی به عملکرد شورای شهر همجوار (لار) داشته باشید، متوجه خواهید شد که شورا سالیانه مبلغ قابل توجه‌ای بدون دمیدن در بوق و کرنا جهت تقویت بنیه مالی تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی شهرستان هزینه می‌کند.

جناب مهرابی! تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهدا، تملک ده‌ها هکتار از اراضی سطح شهر جهت ساخت مجتمع ورزشی محبی، مجموعه ورزشی ریاست جمهوری، پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی مهاجر، ساخت مسجد امام حسین (ع)، خانه پینگ پنگ و زورخانه مولا علی (ع)، ساخت و ساز در بخش ارد، دهستان فداغ و روستای حسین‌آباد در بعد عمرانی و کسب صدها مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی استان، کشور و حتی برون‌مرزی توسط ورزشکاران شایسته دختر و پسر و قرار گرفتن گراش در شمار شهرستان‌های فعال و برتر ورزش استان، حاصل ارتباط ضعیف اینجانب با مسئولین ورزش فارس است.

جناب مهرابی! امروز که بر مسند قدرت نشسته‌اید، در کمال بیرحمی خدمات ۳۰ ساله حقیر را به مسخره می‌گیرید. مطمئن باشید فردا همین ماجرا بر شما خواهد رفت. به قول معروف «با هر دستی بدهی با همان دست پس خواهید گرفت» و کلام آخر: بترس از آه کسی که جز خدا پناهی ندارد.

و شما جناب یوسفی: مویز نشده می‌خواهید غوره شوید. جنابعالی حتی بدیهی‌ترین اصول اخلاقی ورزش که همانا رعایت حفظ حرمت و احترام و پیش‌کسوت در ورزش هم رعایت نکرده و بی‌پروا به بزرگان ورزش شهر تاخته‌اید و خواستار انحلال هیئت امنای تربیت‌ بدنی شده‌اید!

پسر جان! حد و مرز خود را بشناس. آقای چترآذر بیشتر از سن تو عمر و جوانی‌اش را به پای ورزش این شهر گذاشته و رحمت مهیایی قبل از تولدت ورزش گراش را مدیریت می‌کرده و حاج سراجی و سایر اعضای هیئت امنا که همگی خاک‌خورده ورزش هستند، سال‌هاست که بدون کم‌ترین چشم‌داشتی مشوق نیکوکاران داخل و خارج از کشور به سرمایه‌گذاری در امور ورزش بوده و در واقع پل ارتباطی اداره ورزش و خیرین شهر هستند تا جوانان لایق گراش در میادین ورزشی ابراز لیاقت و شایستگی نمایند. حال اگر با رفتن آنها ورزش گراش سامان می‌یابد بفرمائید. این گوی و این هم میدان. والسلام.

 جان فدای قدم نادره‌مردانی باد                                   که کم و بیش نگردند به هر بیش و کمی

 با تقدیم و احترام

اکبری

Mirza Akbari

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

41 نظر

  1. جناب آقای اکبری

    من به عنوان ورزشکار از عملکرد شما راضی نیستم.

    من از همه ورزشکاران عزیز می خوام همینجا بیایند نظرسنجی بدند. رای بدند.
    من مطمئنم خیلی ها از دست کارهای شما و نداشتن مدیریت کافی دلخور هستند.

    اینجا می شه نظر داد. توی فضای آزاد که کسی چیزی نمی گه.

    من به نظرم شما نمره منفی می گیرید از دید من.

  2. اینقدر ( بعضی )مردم ما ساده هستند که نگو . جقدر دم از محدوده میزدن زمان انتخابات ما میتوانیم و این لاری ها …. بابا چی شد . به عنوان مثال اقای ناصری و اقای هرمزی هنوز یک اسفالت مناسب برای محله ی بیدله نتونستن بکنن . بعد شعار محدوده میدادن . بعضی موقع ها مقصر خودمان هستیم . شورایی که انتخاب میشه باید گلچینی از رشته های مدیریت انسانی و شهر سازی و کلا رشته های مدیرتی باشه الان اقتصاد و توی هر بحثی که بگی مدیریت حرف اول رو میزنه . الان شورای شهر ما از معلم زبان داره دکتر دارو ساز داره و مدیریتش هم که دیگه میدونین . دوست های عزیز هر کدام از این عزیزان هم ادم های بسیار محترم و قابل احترام هستند.

    1. دوست عزیز لطفا دچار توهم خود عاقل تر پنداری نشید…
      در همین انتخابات شورای چهارم از مهندس عمران و شهرسازی و چند حقوق دان و همچنین افرادی مرتبت با مدیریت شهری حضور داشتند اما انتخاب نشدند؛ با این منطق شما ظاهرا فقط باید مهندسین و وکلا و عهده ای خاص در انتخابات شرکت کنند! پس دیگر انتخابات معنایی ندارد…
      مردم خود از هر کسی بهتر صلاح خود را میدانند، نیاز نیست شما نسخه پیچی کنید…
      فقط خدا کند همه ی حق شناسان مثل شما نباشند…حــق شــناس خخخخخ

  3. متاسفانه تو این شهر باند و باند بازی داره بیداد میکنه ،هر کی یه جورهای میخواد مهره های خودشون سر کار و بر مسند قدرت باشه،شایسته سالاری تو این شهر معنی نداره،خدا به داد مردم گراش برسه

  4. اگه امکان داره شورا یه بیلان کاری بده تا مردم روشن بشن مثلا شورای شهر که بهشون رأی دادیم و هشت نفر هم هستند دارن چکار میکنن برای شهر؟

  5. میرزا این جماعت نمی خواهند بزرگی کسی را ببینند. خوب شد که جواب دادی دمت گرم.کسی نیست از خود […] شورای شهر بازخواست کند.زورشان به شما رسیده خدا بهترین قاضی هست این […] را به خدا بسپار و از بازنشستگی ات لذت ببر مگر برای جناب مهروری استاد بزرگ این اتفاق راه نیفتاد.

  6. این همه مخارج خیابان بسیج و روکش آسفالت جدید، می‌شه با مدیرت خوب اکثر کوچه‌ها خرابه با کمی تعمیرات گودها چاله‌های تمام کوچه‌های شهر اقدام کنن، خصوصا کوچه‌های بلوار معلم و…بسیار افتضاح است ، هریک یا دو ماه کلی ما رانندها بخاطر کم کاریتان هزینه جلوبندی وسیله نقلیه‌مان می‌کنیم ،شماکه نرخ کرایه کردید۲۱۰۰تومن اولا عادلانه نیست زیرا شما شورای شهر اینجا نباید کاره ای باشید باید نرخ کرایه راننده ومسافر توافقی بصورت برسد مثل شهرستانهای دیگه بعضی مسیرها ۱۰۰۰،تا۳۵۰۰در محدودیت شهر درستشه ،آره اگه وسایل یدکی تعاونی به راننده‌ها بدید همان نرخ ۲۱۰۰که تصویب کردید درسته والا در روز قیامت ودر دنیا باید جوابگو راننده ومسافرباشید وسلام با تشکر اما زمانیکه نرخ که اصلاح کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. راننده تاکسی عزیز
      همونطور که می دونید برای آسفالت کوچه ها همیاری اهالی کوچه لازمه. همانطور که چندین کوچه بلوار معلم (مثلا کوچه جنب الکتریکی اسدی سابق) رو با همکاری اهالی درستش کردن . باقی کوچه ها هم اگه اهالی بخوان، شهرداری حاضره کاراشو انجام بده. مطابق قانون هزینه تمام شده کوچه ها ۵۰- ۵۰ لحاظ می شه.

      در حال حاضر هم چندین کوچه سطح شهر داره کار می شه و یا هفته گذشته به اتمام رسید مثل کوچه های خیابان محمدرسول الله، پشت برکه کل، خیابان درمانگاه، پشت مسجد امام رضا (ع) و… هرجا که همسایه ها مایل به انجام کار باشن شهرداری آماده است.

      اما درباره نرخ کرایه های تاکسی هم اینجوری نیست که فقط داره توی گراش اجرا میشه. هر شهری نسبت به شرایطش نرخ مصوب داره.
      با اینکه نرخ کرایه تاکسی مصوب شده بود باز شورا به نظر راننده ها احترام گذاشت و طی جلسه ای با همه ی نماینده های آژانس ها نرخ کنونی تصویب شده.
      اگر نسبت به نرخ کنونی اعتراضی دارید باز هم می تونید تشریف ببرید شورا صحبت کنید.
      موفق باشید.

  7. باعرض سلام خدمت جناب آقای اکبری
    باور کنید خیلی متعجب شدم وقتی این جوابیه شما را خوندم جناب اکبری شما چقدر اطلاع دارین که این عزیزان این حرفها را زده اند آقای اکبری آخه شما این حرفها را از کی شنید که این جوابیه را فرستادین آخه من حاضر در جلسه بودم اونم از اول تا پایانش اصلا آقای دانشور کی اسم شما را برد فقط گفتن ما با آقای حسن نژاد هم قبل اینجاجلسه داشته ایم وازش خواستیم اولویت رابذاره ارتقاء اداره همین اصلااسمی از شما نبود بعدشم آقای مهرابی از آنجا که بچه ها از شورا خواستن نحوه انتخاب رءیس جدید رو بگن ایشون فرمودن ما دهقانی مسوول ومدیر تربیت بدنی آموزش و پرورش را بدلیل ارتباط با استان و…پیشنهاد دادیم ولی….بعد شما میگید ایشون کجا رءیس تربیت بدنی بودن مگه حتما باید یه مدیر ورزش تو اداره ورزش وجوانان باشه که بهش بگن مدیر تربیت بدنی !!!یا حتما باید ۳۰سال سابقه کار داشته باشه!!! جناب اکبری عزیزصرف اینکه شما یه گزارش از جلسه باشورا را ببینیدوبر اساس گفته های دیگران قضاوت وتصمیم به این کار بگیرین به نظرم واسه شما با این همه تجربه کاری جالب نیست شما میدانید با این حرفهاتون به دیگران تهمت زده اید عزیزان وشهروندان وعلاقه مندان به ورزش که از کم وکیف این جلسه باخبر نیستن پس خیلی بده به این سادگی راجب جلسه ای که خودتون اونجا حضور نداشتین اینطور قضاوت کنید بدور از انصافه.
    یه جورایی همه ی حرفها ی اون جلسه را شما به خودتون گرفته اید !!! در صورتی که یکی دوتا نقد ساده وکوچک تو اون جلسه به شما وارد شد نه این صحبتهایی که شما در جوابیه تون آوردین. زحمات وتلاشهای شما به اندازه همت خودتان بوده ولی شما نمیتونید بگید من من من البته جامعه ورزشی گراش هم تقصیری ندارند چون ۳۰ساله یک مدل مدیریت را دیده اند بعدشم هر کی ندونه قشر تحصیل کرده میدونه طی خدمت ۳۰ساله ای که کردین چرا پس از سی سال هنوز گراش نمایندگی هست!!!!چرا حتی یک نیروی قرار دادی مجوز داردر ۳۰سال گرفته نشده!!!! زمان دولت قبلی که تا دلت بخوادمجوزحجم کار معیین میدادند یا طرح مهر آفرین که بر استانها واگذار شده بودچرا یک نفر به گراش داده نشد!؟!؟ ندادند یا ….بله درسته الان دولت مجوز نمیده ولی حرف ۳۰سال قبله دیگه این گفته خودتونه دیگه اصلا ۸سال دولت قبل فقط که به این راحتی مجوز میدادن دریغ از یک نیرو.چرا؟؟؟؟!!!!! جناب آقای اکبری ما منکر کارها وزحمات شما نیستیم ولی با اینچنین حرفها وعکس العمل ها ی احساسی وغیر منطقی اونا را خنثی نکنید. یا علی التماس دعا

    1. ورزشکار مطلع اینکه در جلسه چه گذشته مهم نیست مهم خبری که مکتوب شده و در گریشنا زده مهم است که بنده به عنوان یک خواننده خبر برداشت توهین امیز از صحبت های مهرابی داشتم در حرف و لفاظی دم ار نیروی بومی می زنیم ولی در عمل به خاطر اختلافات شخصی و به بهانه ارتباط با مرکز حمایت از غیر بومی می کند

  8. تا جایی که من اطلاع دارم اصلا بحث وهدف جلسه انجمن وشورا این حرفهایی که جناب اکبری گفتن نبوده متعجبم?????

  9. جناب اقای […] شما به بهانه انجمن دانش اموختگان تربیت بدنی هر روز یک قشون کشی به ارگانی دارید یکبار به اداره ورزش و جوانان یکبار به شورا شهر و…… فقط هم انتقاد و تخریب و همین هم بدون بررسی رسانه ای می کنید و نمونه ان هم همین اختلافی است که شما مسبب ان هستید چرا بین دو نیروی گراشی به میزنید

  10. کاشکی بعضیهابجای انجمن بدون مجوز همگی یک باشگاه می زدید هم مشغول می شدید هم وقتتان را در مسیر مدرکتان طی می کردید و سر پست و مقام ومسایل اینچنینی با مسولین درگیر نمی شدید

  11. با توانمندی که ازاقایان یوسفی و مهرابی دارم امیدوارم بحث محدوده که از شعارهای انتخاباتی این دو عزیز است تا پایان دوران مسوولیتشان به نتیجه برسد

  12. فوتبالیست عزیز
    اگه بنا باشه بر اساس هر متن ونوشته بدون تحقیق وبررسی ااز صحت وصدق آن این چنین جهبه گرفت فکر نکنم سنگ رو سنگ بند بیاد……

  13. باسلام وعرض ادب خدمت سر دبیر محترم
    لطفا در صورت امکان کامنت ها را کامل درج کنید.

    1. بخش‌هایی از کامنت‌ها که احتمال توهین یا اتهام دارد، حذف می‌شود. البته در نظر داریم برای این خبر متن کامل کامنت‌ها را در اختیار طرفین قرار دهیم.
      برای انتشار کامل کامنت بهتر است با نام واقعی نظر خود را بنویسید. در ضمن کامنت‌های تکراری یک نفر که با نام‌های مختلف نوشته می‌شود نیز حذف خواهد شد.

  14. آفرین!
    انتقاد سازنده و شفاف خیلی خوب است. این اتفاق باعث می شود که دیگر هیچ مدیر و کارمندی الکی صندلی یک اداره که مربوط به بیت المال است را اشغال نکند. باید احساس مسولیت کنند و کار انجام دهند. هر ۶ ماه یکبار بیلان کاری شفاف ارائه دهد.
    با تشکر

  15. جالبه واقعا. یکی نیومد بگه اقای اکبری بباد بیلان کاری ۳۰ سالشونو بدن ولی انتظار دارن شورا بیلان این یکی دوسال رو بدن. البته من بعید میدونم اقای اکبری این متن رو نوشته باشن. چون چند دفعه برای یک نامه ساده که بهشون مراجعه کردم توش می موند. این متن واقعا در حد اقای اکبری نیس. از مردم خواهش میکنم ساده نباشن. بهتره پشت پرده و دستهای پشت پرده رو دید. اقای اکبری با وجدانتون صادق باشید. شما واقعا کارمند اداره گراش بودید؟ از کجا حکم داشتید؟ شما چه کاری با ادارات ورزش دیگر شهرستانها دارید که ارتقا یافتن یا نه؟ ما حرفمون اینه چرا گراش کارمند رسمی نداره؟ همین اوز که بخشه و شهرستان نیس ۵-۶ نیروی رسمی داره. بهتر بود به جای این لحن تند با دلیل جواب میدادید. متاسفم برای گراش و ورزشش که اینجور رییسی داشت.

  16. در ضمن این خبر بیشتر در مورد ورزش و کمک شورا به ورزشه. لطفا اگه از این منظر انتقادی به شورا دارید ارایه کنید و در مورد مسایل دیگه ای که مربوط به شوراست ولی در حیطه ورزش نیس نظر ندید. تشکر

  17. جناب آقای اکبری
    اگه امکانش هست به این سوال پاسخ بدین که اصلا تو اون جلسه قبلی چه حرفی بر علیه شما زده شده که شما اینچنین مقابل بقیه جبهه گرفتین و افراد را با لحن تند سرکوب کردین؟ مشکل اصلی شما از کجاست؟

    1. آقا یا خانم عضو انجمن!!!!!
      مگه شما خبرها رو نمیخونین
      اینجا تو فضای مجازی سوال شما بی مورد است
      تو خبر، صحبت های آقای مهرابی رو بخونین
      اگر آقای مهرابی همچون صحبتی نکرده، باید از خبرنگار آن جلسه که متن رو تو فضای مجازی زده خرده گرفت
      آقای اکبری خونده و جواب داده
      …..

  18. بنظرم باید از خدمات سی ساله ایشان تقدیر شود هرچند نقد به نوع مدیریت ایشان وارد است ولی چه کسی استکه بی نفص باشد .همه مدیران فعلی روزی توسط همین طرفداران مدیریتشان نقد میشوند و ان هم از نوع غیر منصفانه .یعنی ایشان در این مدت هیچ کاری نکردند .بیایید خدمات هر مسوول را در ظرف زمان و مکان و با توجه به امکانات موجود بسنجیم .ایشان در دهه زمانی مدیر بودند که گراش بخش بوده و قبل از ان .ولی سعی کرد که پل ارتباطی بین بعضی از خیرین و جانعه ورزش بزنند و موفق هم شدند .وقتی کسی به بازنشستگی رسید بیاییم یک خسته نباشید بهش بگوییم.البته با توجه به شناختی که از اقای مهرابی دارم بعید میدانم که چنین سخنان زده باشند .

    1. دوست عزیز ، جناب نوبهار ، همانطور که کشور ما به حداقل ۱۰ انسان آزاد اندیش و مرد مثل علی مطهری دارد بنظرم شهر ما هم به امثال شما (حداقل ۸ نفر ! ) : آزاد اندیش و منصف نیاز دارد .
      اما در مورد جناب اکبری :
      اولا” : دوستان عزیزی که شک دارید این متن (خبر) را آقای اکبری نوشته باشند و به توانایی ایشان در این زمینه خرده میگیرید : انصاف داشته باشید . ایشان به اندازه سن من و شما فعالیت مطبوعاتی و خبرنگاری داشته اند .
      ثانیا” : همانطور که جناب نوبهار گفتند : خدمات هر مسوول را باید در ظرف زمان و مکان و با توجه به امکانات آن زمان بسنجیم . بنظرم اگر توانایی جناب اکبری و دوستانشان در هیات امنا در برقرراری ارتباط با خیرین (اللخصوص آقای محبی ) نبود – با توجه به بودجه ی قطره چکانی دولت برای ورزش و هیات ها – از ورزش ما و فعالیت های هیات ها ، جز اسم ، چیزی نمی ماند . بنظرم ایشان با دست خالی و نبود بودجه و امکانات ، شاهکار کرده اند .
      ایکاش الان که دوره ی مسولیت ایشان تمام شده و انتقاد و گلایه دردی را دوا نمی کند ، برای یک بار هم که شده ، این فرهنگ ملی ناپسند “بد بدرقه ای” را کنار می گذاشتیم و از سه دهه زحمات ایشان تقدیر می کردیم .
      انشاله همه ی صاحب نظران و فعالان ورزشی کمک کنند و “مدیر” جوان و کاربلد جدید را (جناب حسن نژاد ) که انصافا” در این اوضاع ، لطف کرده اند که قبول مسولیت کرده اند تنها نگذارند .

      ( چقدر یک متن جدی نوشتن برایم سخت بود ! )

      1. […]

        و اما در مورد آقای اکبری و کارنامه مدیریتشان هم باید عرض کنم:”قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری” بهتر است بجای قضاوت از دور کمی هم نظر متخصصین امر ورزش رو جویا بشید و نه بدون اطلاع از اوضاع نسخه پیچی کنید… .

  19. با سلام و احترام خدمت دوستان خوبم در شهرستان ولایی گراش. در مورد موارد عنوان شده به نظرم بحث همدلی و همزبانی بین قشر های مختلف برای پیشبرد اهداف ورزش از همه چیز مهمتر است. با توجه به صحبت های عنوان شده به نظرم هر مطلبی بایستی مستند صحبت شود نه طبق گفتن افراد به صورت شفاهی. مدیریت کردن یک مجموعه طبیعتا سلیقه ای و ابتکاری است. حقیر از نزدیک شاهد تلاش های شورا جناب آقایان (حسنی ، مهرابی ،ناصری، یوسفی ، دکتر لطافت، خانم شیبانی ، هرمزی، و سایر دوستان دیگر در شورا در خصوص ورزش شهرستان به عناوین مختلف اعمم از ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و …. بوده ام. همین که برای جوانان دغدغه دارند خیلی کار هست. اینقدر بی اتصاف نباشیم واقعا این دوستانی که اشاره شد می توانند الان تو خانه دنبال کارهای خود باشند ولی وقت و بی وقت دارند جلسه و صحبت می کنند تا برنامه ارائه می کنند به نظرم باید مردم قدردان زحمات دوستان باشند. زحمات این عزیزان صرفا ورزش نیست و موارد دیگری هم هست. ثانیا بله آقای اکبری هم زحماتی کشیده و قابل تقدیر است به نظرم الان تجربیات را در اختیار دوستان بذارند بهتر است و تشکیل انجمن ورزشی که در حقیقت اتاق فکر ورزش شهر هست بسیار کار ارزنده‌ای است. چون اسمی از حقیر آمده است لازم است خدمت دوستانم عرض نمایم که صرف بومی بودن در گراش ملاک نیست باید خدمت هم انجام داد بدون این که اهداف شخصی در آن باشد. حقیر افتخار خدمت در شهرستان گراش ۱۷ سال را داشتم. شهرستان توانایی خوبی دارد و سرمایه مالی خوبی هم دارد صرفا برنامه ریزی می خواهد.فقط این را می توانم بگم خدمتتان که الان شهر نیاز به همدلی دارد بیایید کمک کنیم و نقد منصافه نه تخریبی داشته باشیم. در پایان خدا را شکر می کنم که افتخار خدمت در شهر گراش را برام فراهم کرد.

  20. تا جایی که بنده اطلاع دارم جناب آقای مهرابی در جلسه هیچ اسمی از شما نبرده و صرفا به چند نقد کوتاه و مختصر اکتفا کرده و اگر هم نقدی داشته صرفا به نحوه انتخاب مدیر جدید این اداره بوده و بنظرم متنی که در مورد جلسه شورا در سایت درج شده اساساٌ اشکال دارد و نویسنده متن قطعاً اغراض خود را در متن دخیل کرده اما صحبتی که می ماند این است که جناب آقای اکبری، در ابتدا از زحمات چندین ساله حضرت عالی تقدیر وتشکر میکنم لکن این باعث نمیشود که شما حق نقد کردن را برای دیگران قائل نشوید و یا اینکه کارنامه شما مورد قبول باشد.
    شما سالهای سال بر مسند ریاست این اداره بودید و صرفاً جهت مزاح عرض کنم شما چهار رئیس جمهور را از گذراندید.
    صرف حضور طولانی مدت بر یک مسند به هیچ عنوان منطقی نیست حتی اگر آن مدیر کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته باشد حال با توجه به کارنامه و بیلان مدیریت شما که دیگر جای هیچ بحثی نمی ماند که شما باید زودتر از این ها صندلی ریاست را به شخص دیگری واگذار می کردید.
    آقای اکبری شما صدای ورزشکاران و دانش آموختگان ورزش شهر را شنیده اید!؟
    چند درصد از اهالی ورزش از عملکرد شما رضایت دارند!؟
    در مقایسه با شهرهای دیگر استان به خود و اداره تحت مدیریتتان چند می دهید!؟
    چرا ما دیگر خبری از ورزش هایی مانند تکواندو، تیراندازی و بسکتبال که روزگاری در استان حرف اول را میزدیم نمی شنویم!؟ آیا این نتیجه مدیریت شما نیست!؟
    چرا آقای عباسی که حقیقتاً عمر خود را صرف ورزش تیراندازی گراش کرده بودند در این چند سال آخر با ورزش (و الخصوص شخص شما!)قهر بودند!؟ و کار به جایی رسید که باشگاه تیراندازی تنفگ بادی پلمپ شد!!!
    در همین تابستان گذشته سه یا چهار مدرسه فوتبال غیرقانونی فعالیت میکردند که به جرات عرض میکنم آسیب هایی که این مدارس فوتبال با کار غیراصولی و غیر علمی به فرزندان شهر زدند جبران ناپذیر است و شما حتی نتوانستید جلو کار این ها را بگیرید!!!!!!!
    ورزش بانوان ما که قبلاً در رشته هایی مانند بسکتبال و فوتسال هم فعالیت داشت تقریباً نابود و به چند رشته مانند شنا محدود شد که شما نقشی در شکل گیری آن هم نداشتید!!!
    چرا گراش در ورزش های مادر مانند دوومیدانی و ژیمناستیک که اساس دیگر رشته هاست کوچکترین فعالیتی نداشت!؟
    چرا ما در رشته های المپیکی مانند تیراندازی، تکواندو، کشتی، وزنه برداری، بدمینتون و… که به راحتی میتوان به درجات بالاتر رسید برنامه ریزی صحیح و مدوونی نداشتیم!؟
    ….تمام اینها گوشه ای از نقدهای اساسی به شما و مدیریت شماست که با این نامه ای که فرستاده اید ظاهرا حتی حق بیان این موارد را هم از دیگران صلب کرده اید و “قس علی هذا..!”
    جناب اکبری به جای حمله به دیگران و با استناد به یک متن که مشخص نیست از کجا آمده و چرا تا این حد تخیل در آن نقش دارد بهتر است به عملکرد خودت باندیشید و برای این سوال که چرا ورزشکاران و افراد دخیل در ورزش گراش به هیچ عنوان از شما رضایت ندارند پاسخی بیابید.
    ان شاء الله که با همدلی و همفکری در بطن جامعه ورزش و البته با استفاده از تجربیات امثال شما و آقای چترآذر عزیز و دیگران دوستان شاهد شکوفایی ورزش شهر و شهرستان مان باشیم.

    1. دچار توهم توطیه نشید برادر ایشان سنی ازش گذشته و گراش هم حضور ندارند و ساکن شیراز هستند یک بارهم بگذار دیگران از رییس شورا انتقاد کنند

  21. ببینید جناب اکبری اگر شما و یا فردی که این متن را برای شما نوشته اند قصد تخریب شورا و شخص خاصی را دارید باید خدمت شما و نویسنده این متن عرض کنم از قدیم گفتن هر درختی پربار تر باشه سنگ بیشتری به طرفش پرتاب میشه اما حالا که خودتان این بحث ها رو شروع کردید فرصت خوبیه تا ما جامعه ورزش بسیاری از حرف هایی که به احترام پیشکسوتی شما در گلو نگه داشته ایم را بیان کنیم
    آقای اکبری باید خدمت شما و نویسنده این جوابیه عرض کنم برای از بین نرفتن حداقل وجهه ایی که شما در جامعه ورزش شهرستان دارید هیچ وقت خود را در معرض قضاوت ورزشکاران و ورزش دوستان و دستندرکاران ورزش قرار ندهید که اکثرییت قریب به اتفاق آنها یا شما را نمیشناسند یا اینکه دل پری از شما دارند .
    اما در مورد جوابیه
    ۱ – میشه بفرمایید مدرک دانشگاهیتون چیه که دم از اهل فن و کارشناس میزنید؟؟؟
    ۲- میشه بگید چرا بعد از سی سال حتی یک نیرو توی اداره تربیت بدنی نداریم؟؟؟(لابد بدلیل ارتباط زیاد شما با استان این اتفاق افتاده)
    ۳- میشه بگید آیا میتونه دلیل مناسبی باشه صرف اینکه چند شهرستان دیگر نمایندگی هستند شما هم ۳۰ سال دست رو دست گذاشته و هیچ کاری جهت ارتقای نمایندگی تحت امر نکنید؟؟؟(که باعث بشه الان با خیل کارشناسان متخصص ولی جویای کار در این زمینه مواجهه بشیم)
    ۴- میشه بگید چرا با وجود این همه هیات ورزشی غیر فعال ، شما مسئولیت هیات پزشکی ورزشی را شخصا برای مدت طولانی بر عهده گرفته اید؟(شاید فکر کردید هیچ کسی نمیفهمه هیات ذکر شده درآمد خوبی از بیمه ورزشی ، ورزشکاران داره)
    ۵- میشه بگید قضیه قرارداد سالن شهدا گراش که دقیقا چندماه قبل از بازنشستگی رسمیتون با استان بستید و اون رو زیر نظر هیات فوتبالی که خودتون مسئول اون هستید بردید ، چیه؟؟؟
    ۶- میشه بگید چه کسی به ساخت مسجد و سالن ریاست جمهوری که طرح ملی بوده و الانم فقط به درد ورزش شطرنج میخوره رو جز کار و ارتباط با استان میدونه
    ۷- کسی بر مسند قدرت چنگ زده که نزدیک به سه دهه بر ریاست یک اداره چنگ زده نه شخصی که با ارای مردم برگزیده شده آن هم جناب آقای مهرابی که چند سال از بازنشستگی این فرد زحمتکش میگدرد دیگر چه نیازی به قدرت و غیره دارد. مهم این است که انسان به خدمت به مردم افتخار کند و لا غیر
    ۸- میشه یک نفر تاکید میکنم یک فرد را مثال بزنید که با کمک اداره تربیت بدنی و شخص شما به قهرمانی در هر رده ایی رسیده باشد . شما دارید چه کسی رو گول میزنید مثل اینکه یادتون رفته شما در سال توانایی پرداخت ۵۰ هزار تومان در سال هم به یک هیات ورزشی نداشته اید لابد الان انتظار دارید صدها قهرمان ملی و غیره … با حمایت و برنامه ریزی شما به این درجات رسیده اند عجبا
    ۹- شما همان فردی هستید که از فعالیت بسیاری از هیات های ورزشی اندکی آگاهی هم نداشته اید اما به محض موفقیت فرد و یا هیاتی آن را به نام فعالیت خود و بیلان کاری اداره تربیت بدنی برای افکار عمومی لیست کرده اید

    ببینید جناب شما به مانند جام شیشه ایی هستید و حاج حبیب مهرابی به مانند جام آهنی اگه از عاقبت برخورد این دو با هم خبر داری پس بهتره در کمال احترام از نمایندگان خدوم مردم عذرخواهی کرده و از درگاه خداوند طلب استغفار

  22. چرا ارگان ها بیلان کاری نمی دن؟؟؟
    بنیاد شهید که انقد جانبازان از دستشون اذیت می شن بیلان کاریش کو؟
    قرار شد با چاه های غیر مجاز برخورد بشه. بیلانش کو؟
    قرار شد با زمین خواری برخورد بشه . گفتن صدها پرونده در دست بررسی است. کو؟
    حساب کتابای امور مالیاتی چرا روشن نیست. آمار اونا کو؟
    بخشداری. چیکار کردی؟ آمارت کو؟
    فرمانداری. بیلان شما کجاس؟ چرا بحث محدوده رو رسما اعلام نمی کنید؟

    تو این مدت تنها خبری که بوده از شهرداری ، شورا ،ورزشکاران، بیمارستان ، هلال احمر، بوده . بقیه چی؟ چرا نمی گن دارن چیکار می کنن؟
    ” حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوا” رسول اکرم (ص)

  23. گذشته ها گذشته بیایید از الان کمک کنیم تا ریس جدید که الحق والانصاف داره زحمت می کشه و همه شاهد هستیم دچار دلسردی نشوند

    1. اگر از اول هم نیروهای توانمندی مثل حاج احمد و حاج حبیب که امتحان شان در مدیریت های گذشته پس داده اند در راس امور شهرستان بودند این مشکلات را نداشتیم البته به دیگر مسوولین سخت کوش شهرستان هم خدا قوت می گوییم

  24. باسلام.
    آقایون مدعی هستندتو جلسه همچین بحثی نشده پس اینا حرفا از کجا درز پیدا کرده و باعث شده آقای اکبری همچین جوابی بدن؟؟
    گریشنا شما از کجا اوردین این اطلاعات رو که دوستان میگن ما این حرفا نزدیم؟؟؟
    نباید پشت سرکسی صفحه گذاشت تا زمانی که بودن باید این مسایل مطرح مکیشد.شاید آقای اکبری اشتباهاتی داشتن ولی نه تا این حد

    1. راننده تاکسی عزیز.
      سپاس از توجه شما. و خوشحالیم که یه گره کوچک از این شهر باز بشه.

      بعضی پروژه ها راحت تر و در زمان کمتری صورت می گیره. یکیش همین چاله ها. باز هم داریم دنبال می کنیم آسفالت رو هر جا مشکل داره لکه گیری کنیم
      موفق باشید و تشکر از شما

نظرات غیر فعال

41 نظر
scroll to top