بستن

خواسته اهالی بئرگال از شهردار گراش

هفت برکه(گریشنا): اهالی خیابان بئرگال خواستار ساختن فضای سبز و پارک محله‌ای در این محله شهر هستند.

خیابان بئر گال در جتوب غربی شهر گراش و انتهای محله بیدله قرار دارد. وجود نداشتن فضای سبز عمومی در محله بیدله و بافت متراکم شهری این بخش از شهر باعث شده است که اهالی این محله از شهردار بخواهند بخشی از زمین‌های تفکیکی که به شهرداری اختصاص دارد برای فضای سبز در نظر گرفته شود.

این درخواست که به امضای ۲۸ نفر از اهالی این محله رسیده و رونوشتی از آن برای شورای اسلامی شهر گراش و گریشنا ارسال شده است:

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانبان امضا کنندگان زیر که همگی از ساکنان محله بیدله (خیابان برگال) می‌باشیم به علت عدم وجود پارک و وسایل بازی جهت کودکان در محله که تاثیر مفید و مثبتی بر شادابی و سلامتی جسم و روان دارد از حضرت عالی تقاضا داریم درخصوص احداث یک پارک محلی مناسب و تجهیز آن دستورات لازم را مبذول فرمایید .

در ضمن شهرداری در قبال تفکیک زمین‌های این محله مالک چند فقره زمین می‌باشد ولی با این وجود هیچ امکانات رفاهی برای اهالی در نظر گرفته نشده است.

پیشاپیش از دستور مساعد و محبتی که مبذول می فرمایید کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.

Park

 

 

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

3 نظر

  1. شهرداری خیال ندارد به پارک مسکن مهر رسیدگی کند.مردم این شهرک ۸۰۸واحدی ازداشتن یک پارک محله ای مناسب محرومند.لطفا جواب بدهید

  2. بابا مگه گراش چقد پارک لازم داره .این پارک شهر رو بگو درستش کنن بسه. کاشکی چندتا وسایل برقی میاوردن اگه میخوان بیارن یه چیزی بیارن که واسه اینده خوب باشه نه پس فردا از کارش بندازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top