بستن

دیدار فرماندار با مدیر عامل مخابرات فارس

گریشنا (هفت برکه): به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه مخابرات در شهرستان گراش، اصغر فرودی، فرماندار گراش با مهندس روزگار، مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس، دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش فرمانداری، فرودی در این جلسه توسعه شبکه مخابرات در شهرستان و بخش ارد و مرکزی را مورد تاکید قرار داد. او راه‌اندازی بی تی اس در بخش ارد، توسعه شبکه تلفن ثابت در سطح شهرستان و شهرک‌های تازه تاسیس، توزیع قبوض تلفن ثابت، تقویت شبکه‌های اینترنت پرسرعت، تامین نیروی انسانی فنی در مرکز مخابرات گراش و ارد، بررسی مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در بخش‌ها و روستاهای تابع شهرستان و اختصاص اعتبارات لازم جهت توسعه شبکه مخابرات را مهم‌ترین مسائل و مشکلات حوزه مخابرات در شهرستان گراش عنوان کرد و خواستار رفع آن شد.
مهندس روزگار، مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس در این جلسه مشکلات مخابرات شهرستان گراش را مورد بحث و بررسی قرار داد و نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد.

farmandari

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. قول میدن همیشه قول دادن کی به قول عمل کرده؟
    ٢ساله درخواست جابجای خط دادیم گفتن برای جابجای جاه نداریم همین که ما از ان منزل رفتیم امدن وصل کردن بدون اینکه ما خبردار بشیم چند نفر ارباب شدن توی مخابرات گراش مسئول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top