بستن

اداره بهزیستی از مادران سرپرست خانوار تقدیر کرد

از چهل نفر از مادران نمونه سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی و پرسنل مهد‌های کودک زیر مجوعه این اداره تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی گراش، روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت، جشنی با حضور ۴۰ نفر از مادران نمونه سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان گراش و همچنین روسای چند تن از ادارات شهرستان و پرسنل مهد‌های کودک زیر مجوعه این اداره به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن در سالن مهد شکوفه‌های هلال احمر، برگزار شد.

بال‌افکن، رئیس اداره بهزیستی شهرستان گراش، با عرض خوشامدگویی و خیر مقدم به حضار، در رابطه با نقش زنان و مادران به خصوص مادران سرپرست خانوار و همچنین وظایف اداراه بهزیستی در قبال این قشر از جامعه صحبت کرد. سپس رستم‌پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سخنانی به شرح وظایف و نقشهای متقابل زنان سرپرست خانوار و همچنین ادارات بهزیستی و کمیته امداد پرداخت.

پخش چند کلیپ مرتبط با این ایام، اجرای سرود توسط گروه سرود مهد شکوفه‌ها و مولودی خوانی حسین‌شیری، مداح اهل بیت، از برنامه‌های این جشن بود. در پایان با تقدیم هدایا و لوح تقدیرهایی که توسط اداره بهزیستی تهیه شده بود به مادران شرکت کننده در مراسم، از آنان قدردانی به عمل آمد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top