بستن

زورآزمایی بسیجی‌ها در مسابقات پرس‌سینه

گریشنا (هفت برکه): به گرامی‌داشت هفته بسیج، مسابقات پرس سینه با حضور هشتاد‌ و هفت ورزش‌کار به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی گراش در سالن شهید مشتاقی برگزار شد.
به گزارش علی‌رضا دانشور؛ دیروز، بیست‌ و نهم آبان‌ماه، ورزش‌کارانی از شهرستان‌های گراش، لار، اوز، بستک، فیروزآباد، اشکنان، اَهِل و جویم در این رقابت‌ها در نه وزن و در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیش‌کسوتان به صورت انفرادی با هم رقابت کردند. در برگزاری این مسابقات، تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گراش و کلوپ تخصصی ورزشی امید و هیات پرورش اندام و بدن‌سازی نیز همکاری داشتند.

در دسته‌ی پنجاه و سه کیلوگرم جوانان، سیروس رضایی از فیروزآباد مقام اول و محمد‌حسن کرباسی از تیم ستاره آبی گراش مقام دوم را به دست آوردند. در دسته‌ی پنجاه و سه کیلوگرم بزرگ‌سالان مهران قلندری از فیروزآباد و در دسته پنجاه و سه کیلوگرم نوجوانان، جلال حجازی از تیم ستاره آبی گراش مقام اول، علی محمدنژاد از اوز، مقام دوم و امیرحسین روحی از تیم ستاره آبی گراش مقام سوم را کسب کردند.

pres seneh3
در دسته پنجاه‌ونه کیلوگرم نوجوانان؛ عبدالله آذرمینا، مرتضی محمدی و سعید فدایی هر سه از تیم ستاره آبی گراش به ترتیب مقام اول تا سوم  را به دست آورد. در دسته پنجاه‌ونه کیلوگرم جوانان؛ مصیب عفیفه از لار مقام اول و حامد کشوری از تیم ستاره آبی گراش مقام دوم را از آن خود کردند اما در دسته ۵۹ کیلوگرم بزرگسالان؛ علی حدادی از فیروزآباد مقام اول و مرتضی زمانی و علی جعفری از تیم ستاره آبی گراش سوم مقام دوم و سوم را کسب کردند.
در دسته شصت وشش کیلوگرم نوجوانان؛ محمدشکوه  از تیم ستاره آبی گراش مقام اول، احمد محمدی از فیروز آباد مقام دوم و امیر نام‌آور از ستاره آبی گراش مقام سوم را به دست آوردند.
در دسته شصت‌وشش کیلوگرم جوانان؛عمران صالحی از تیم ستاره آبی گراش مقام اول، مسلم راهپیما از لار مقام دوم و محمدرضا کرمی از فیروزآباد مقام سوم را کسب کردند. در دسته شصت‌وشش کیلوگرم بزرگسال؛سعید رحمانی از فیروزآباد مقام اول و مهدی شهریاری از فیروزآباد به مقام دوم رسیدند.
در دسته هفتاد‌وچهار کیلوگرم نوجوانان؛سجاد آتش‌بجان از لار بر سکوی اول، حمیدرضا احمدی از فیروزآباد بر سکوی دوم و محمدجواد شریفی از ستاره آبی گراش بر سکوی سوم ایستادند.
در دسته هفتاد‌وچهار کیلوگرم جوانان؛ عدنان نورسته از اوز مقام اول، محمدصادق کمرپور از ستاره آبی گراش مقام دوم و محمد نوری از اوز مقام سوم را کسب کردند.
در دسته هفتادوچهار کیلوگرم بزرگسالان؛ سلمان برازش از تیم ستاره آبی گراش؛ اول، علیرضا میرزایی از فیروزآباد؛ دوم و محمدکاظم فقیهی از تیم ستاره آبی گراش سوم شد. در دسته ۸۳کیلوگرم نوجوانان؛ امیر رضاییان از تیم ستاره آبی گراش مقام اول، علی‌رضا ملایی از اوز مقام دوم و محمدرضا کریمی از تیم ستاره آبی گراش مقام سوم را به دست آورد.
در دسته هشتاد‌وسه کیلوگرم جوانان؛ مظفر اخگریان از تیم ستاره آبی گراش مقام اول، سعید هوشیار از فیروز‌آباد مقام دوم و محمدجواد کردی از اشکنان مقام سوم را از آن خود کردند.  در دسته هشتاد‌وسه کیلوگرم بزرگسالان؛ علی‌اصغر هاشمی از فیروز‌آباد مقام اول، ابراهیم چترسیمباف از ستاره آبی گراش مقام دوم و مصطفی کهندلی از تیم ستاره آبی گراش مقام سوم را کسب کرد. در دسته هشتاد‌وسه کیلوگرم پیشکسوتان؛ علی‌رضا شهر‌آشوب صاحب مقام اول شد.  در دسته نود وسه کیلوگرم نوجوانان؛ علی‌اصغرخنده و مهدی عباسی هر دو از تیم ستاره آبی گراش به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود کردند. در دسته نود‌وسه کیلوگرم جوانان؛ علی فکری از اهل مقام اول و سعید قاسمیان از اوز مقام دوم را به دست آورد. در دسته نود‌وسه کیلو‌گرم بزرگسالان؛ مسعود فرسوده از ستاره آبی گراش مقام اول، محمد باقر آب‌شناس از اوز مقام دوم را کسب کردند. در دسته‌ی نود‌وسه کیلوگرم یشکسوتان؛ فریدون زرگر‌نژاد اول شد. در دسته صدو‌پنج کیلوگرم بزرگسالان،محمد صادق رحمانیان از تیم ستاره آبی مقام اول در دسته صد‌وپنج کیلو گرم نوجوانان؛ حسین سورغالی از اهل مقام اول و وحید مجلسی از لار مقام دوم را به دست آوردند.
در دسته صدو‌پنج کیلوگرم جوانان؛ شریف امینی از اوز مقام اول، سهیل محبی از اوز مقام دوم و سعید حسنی از فیروز آباد مقام سوم را از آن خود کردند.
در دسته‌ی صدو‌پنج کیلو‌گرم پیشکسوتان؛ کامران همراهی از فیروز آباد مقام اول را کسب کرد. در دسته‌ی صدوبیست کیلوگرم بزرگسالان نیز جلال جمشیدی از لار بر سکوی اول ایستاد.

در پایان جلال حجازی، مظفر اخگریان و مسعود فرسوده به عنوان قهرمان قهرمانان هر رده سنی معرفی شدند.

pres seneh2

 

2 نظر

  1. باسلام
    به همه ورزشکاران و برادران تبریک عرض میکنم. همیشه همیشه موفق و سربلند باشن.
    اما یه گله ایی دارم از مسوولین اجرای این برنامه ها…
    اینجور مسابقاتی خوبه اما سالن شهید مشتاقی کجاش به سالن بدنسازی و این موردها شبیه هست که اینجا برگزار کردن؟
    واسه والیبال- بسکتبال- هندبال- فوتسال. نه هر ورزشی
    واسه اینجور مسابقات بنظرم مربوط به خود رشته باشه خیلی بهتره. سالن آبشار و آقای دانشور هست.
    چرا ما والیبالیستا نمیتونیم بریم سالن بدنسازی آقای سالاری؟؟؟
    متاسفانه کف پوش این سالن خراب شده. سیاه و کثیفه.
    چند ماه قبل کف پوش سالن رو عوض کردن. هرچی باشه یه هزینه ای صرف شده حالا چه از بانی و چه بیت المال! درست نیست.
    لطفاً این نکات رو درنظر بگیرید تا همه بتونیم از امکانات داده شده درست استفاده کنیم.
    به امید موفقیتهای بیشتر
    خیر پیش

  2. مسابقات خوب برگزار شد. منظم بود. قضیه اذرمینا که روسیه می گفتند نرفته و مسابقات در سطح جهانی نبوده چطور شد؟ و جریان فیلیپین که میگن صحت نداشته را هم لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top