بستن

فوتبالیست‌ها را کتابخوان کنیم

Mohsen Afshar گریشنا (هفت برکه): به مناسبت هفته کتاب که چند روز پیش به پایان رسید، ۷ مربی و بیش از ۷۰ بازیکن و فوتبال‌آموزِ مدرسه فوتبال خلیج فارس و رده‌های پایه‌ی باشگاه فرهنگی-ورزشی گراش جوان، به عضویت کتابخانه آبشار اندیشه در آمدند یا عضویت خود را تمدید کردند.

این دومین سال است که مسئولان این مدرسه و باشگاه گراش جوان اقدام به این تشویق فرهنگی می‌کنند (خبر سال قبل در گریشنا). محسن افشار، مدیر مدرسه فوتبال، می‌گوید: «هدف از این کار، احیا و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه در بین جوانان و نوجوانان است. این‌چنین کارهای فرهنگی باید از سنین پایین در وجود بچه‌ها نهادینه شود. ما با فرهنگ‌سازی به موفقیت و پیشرفت خواهیم رسید.» افشار که عقیده دارد با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی و منطقی در زمینه کتابخوانی و مطالعه، می‌شود روند روبه‌رشد فرهنگ شهر را تسریع کرد، جمله‌ای را نیز از مقام معظم رهبری نقل می‌کند: «این باید یک سیره و سنت در بین مردم ما بشود که کتاب بخوانند و به بچه‌هایشان یاد بدهند.»

 

1 نظر

  1. با تشکر از فرهنگ دوستانی که احیاگر جایگاه رفیع کتاب و کتابخوانی در نسل نوجوانان هستند. این کار دقیقا توجه به فرمایشات امام خامنه ایست که جوانان را به سه امر مهم تحصیل تهذیب و ورزش امر فرموده اند. اقدام آقای محسن افشار جای تشکر فراوان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top