بستن

سال ۹۴ گراشی‌ها چقدر به کمیته امداد کمک کردند

گریشنا(هفت برکه): مشارکت و کمک‌های خیرین گراشی طی هشت ماه سال جاری به مرز یازده میلیارد ریال رسید.

احمد رستم‌پور، مدیریت کمیته امداد شهرستان گراش به منظور تجلیل از مردم نیک‌اندیش گراش بیانیه‌ای نوشت که در بخشی از آن آمده است: در سال جاری این نهاد  با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در جهت جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در تمامی سرفصل‌ها اقدام کرد که در مجموع ارزش ریالی این کمک‌ها به ۱۱ میلیارد رسید که با رعایت موازین شرعی و اداری در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

در این بین مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج)گراش به عنوان یکی از برترین مراکز نیکوکاری در سطح استان با مبلغ ۵ میلیارد ریال کمک مردمی، سهم به سزایی در خدمات‌رسانی به نیازمندان در طی این مدت داشت.

از ۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جذب‌شده‌ی کمیته امداد، بیشترین حجم کمک‌ها مربوط به طرح اکرام ایتام و محسنین(کمک به فرزندان بی سرپرست) با دویست‌وسی‌وسه میلیون تومان،صدقات با صد‌وچهل‌وپنج میلیون تومان، سایر وجوه امانی و شرعی با شصت میلیون تومان، اطعام و افطاری با پنجاه میلیون تومان، طرح کوثر(تامین جهیزیه نیازمندان) با سی‌وشش میلیون تومان، جشن عاطفه‌ها(کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت) با سی‌ میلیون تومان، طرح رضوان(کمک به مسکن نیازمندان) با بیست‌ویک میلیون تومان، طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) با شانزده میلیون تومان، طرح شفاء(کمک به بیماران نیازمند) با دوازده میلیون تومان، به ترتیب دارای بیشترین حجم مشارکت خیرین و نیک‌اندیشان می‌باشد.

سیاست جاری در کمیته امداد حضرت امام، موضوع توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق آموزش‌های لازم و ایجاد فرصت شغلی با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه است تا در آینده نزدیک شاهد استقلال و خودکفایی خانواده‌ها باشیم اما بدیهی است برای رسیدن به چنین هدف بزرگی، خانواده‌ها نیازمند حمایت در زمینه مسائل و مشکلات معیشتی که گریبانگیر آنان شده، هستند. مشکلات درمانی، عمرانی، فرهنگی،جهیزیه و کمک معیشت تا زمان خودکفایی خانواده‌ها، مسائلی است که برای به نتیجه رسیدن اهداف امداد باید مد نظرخیر‌اندیشان باشد و  انتظار می‌رود با همکاری همه جانبه امت خداجو و همیشه در صحنه گراش، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان این خطه از مملکت اسلامی رقم بخورد.

rostampoor-Emdad

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. با سلام

    آقای رستم پور، شما تو صحبت هاتون گفتین طرح کوثر سی و شش میلیون، پس چرا اون بی سرپرستای تو نوبت این طرح کوثر که الان حدود یک ساله منتظر این کمک مالی شما هستند با هر بار پیگیری از طرف کارمندای شما جواب سربالا میشنوند یا جواب میدن هنوز از تسهیلات، یا از کمک خیرین خبری نیست؟

  2. گراشی عزیز
    خیال میکنی این کمک ها به دست ایرانی ها میرسه ؟
    چند سال قبل توی شبکه یک نشون میداد کمک کشور قزاقستان میکنند که انجاه بهشون فشار نیاد

  3. جناب مجتبی خان
    چرا چرت و پرت میگی؟ این پول ها همش صرف نیازمندای خود گراش میشه … از اونجایی که یکی از اقوام نزدیک بنده کارمند کمیته هستن مطمئنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top