بستن

دشت‌های خلیلی منتظر اسب‌های استقامت

گریشنا(هفت برکه): هیات سوارکاری شهرستان گراش که در این روزها شاهد تکاپو و فعالیت‌های زیادی است گزارشی از عملکرد خود را برای گریشنا ارسال کرده است.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری شهرستان گراش؛ اعضای هیأت سوارکاری برای برگزاری و میزبانی مسابقه استقامت شهرستان گراش از دشت‌های جنوبی و شرقی دهستان خلیلی بازدید کردند. این بازدید با هدف ترویج ورزش سوارکاری در بخش مرکزی گراش انجام شد. کسب مقام‌های قهرمانی بزرگسالان پرش با اسب استان به وسیله‌ی مجتبی پورشمسی و مقام سومی ابراهیم مقدسی در این رده همچنین کسب مقام نایب قهرمانی مرتضی پورشمسی در رده نوجوانان از دستاوردهای سوارکاران گراشی در روز جمعه بیست‌ونهم آبان ماه بود.

از دیگر فعالیت‌های این هیأت انجام تست مشمشه بیست راس اسب در گراش توسط شبکه دامپزشکی با همکاری کمیته دامپزشکی هیات سوارکاری شهرستان گراش و همچنین اخذ میزبانی کلاس کارگاه آموزش خوراک‌دهی و جیره‌نویسی در سطح ملی زیر نظر فدراسیون سوارکاری کشور است که با حمایت مالی گالری فرش امیر در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود. (خبر در گریشنا)

پایان بخش فعالیت‌های این هفته هیات سوارکاری برگزاری مسابقه کورس پاییزه اسب‌های بومی و محلی در شهرستان یادواره زنده یاد وحید رئیسی در روز جمعه ششم آذر ماه ساعت ۱۴ به مناسب هفته بسیج و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در میدان سوارکاری شهید حسن‌زاده خواهد بود.

asbsavari12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top