بستن

مهم‌ترین درخواست فرماندار گراش از معاون وزیر کشور

گریشنا(هفت برکه): اصغر فرودی، فرماندار گراش در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور پیرامون رفع مسائل و مشکلات شهرستان گراش به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش فرمانداری؛ فرماندار شهرستان گراش در دیداری که پنج‌شنبه، پنجم آذر ماه با مهندس مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور داشت، خواستار راه‌اندازی و تاسیس شهرداری در بخش ارد شد.
فرودی در این دیدار ارتقا و راه‌اندازی ادارات و نهاد‌های دولتی و تامین اعتبارات مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان گراش را مورد بحث و پیگیری قرار داد. وی در گفت‌وگو با محمد‌حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور گفت:«شهرستان گراش یک شهرستان تازه تاسیس است و نیازمند است تا با نگاه ویژه مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.»
فرودی، اختصاص اعتبارات دولتی را از دیگر خواسته‌های خود عنوان کرد و افزود:«نیاز‌های شهرستان با اولویت‌بندی شناسایی و پیگیری می‌شود که اختصاص اعتبارات و بودجه‌های دولتی می‌تواند به اجرای پروژه‌ها سرعت ببخشد و در این راستا بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.»
نماینده دولت در این دیدار به پیگیری پاره‌ای از مشکلات شهرستان پرداخت و مهندس مقیمی نیز برای رفع آن قول مساعد داد.

farmandari

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. سلام ممنون از زحمات فرماندار آره شهرداری باید هرچه سریعتر راه اندازی شود اگر فرماندار برای مشکل آنتن دهی موبایل در ارد هم کاری بکنند خیلی خوب میشه واقعا وضیتش خرابه یه دکل هم زدن ولی تجهیزاتش نیاوردن فرماندار محترم لطفا در این ضمینه یه دستوری بفرمایید

  2. جواب معاون وزیر کشور به فرماندار کشور
    ما بودجه به منطقه جنوب فارس نمیدیم خودشون باید شهرشون رو بسازن و در هفته دولت به اسم دولت ما افتتاح میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top