بستن

تاخت‌وتاز سوارکاران در گراش به مناسبت هفته بسیج

گریشنا (هفت برکه): میدان سوارکاری شهید حسن‌زاده گراش میزبان رقابت ۱۹ سوارکار برتر استان‌های جنوبی کشور به مناسبت هفته بسیج بود.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری شهرستان گراش، این رقابت در روز جمعه، ۶ آذرماه ۹۴، به مناسبت هفته بسیج و با عنوان «یادواره زنده‌یاد وحید رئیسی» در ۴ گروه و با حضور سوارکارانی از شهرستان‌های گراش، لار، اوز، لامرد، بوشهر و بندر کنگ برگزار گردید. دو نفر برتر از هر گروه به دور فینال راه یافتند، و در دور پایانی، چابک‌سواران زیر عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند: عبدالرضا صادقیان با اسب سورن به مقام قهرمانی دست یافت؛ یونس غلامی با اسب امپراطور صحرا دوم شد؛ و قندآقا عظیمی با اسب کردیلا در جای سوم ایستاد.

این مسابقه در حضور فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی و رییس اداره ورزش و جوانان  شهرستان گراش و رییس اداره ورزش و جوانان اوز به پایان رسید و به نفرات برتر از طرف هیات سوارکاری شهرستان گراش، حکم قهرمانی، تندیس، رزت و جوایز نقدی اعطا گردید.

سلمان مهرابی، رییس هیات سوارکاری شهرستان گراش، از حضور مسوولین شهرستان در این رویداد و همکاری هیات سوارکاری استان فارس، اداره ورزش و جوانان گراش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، منطقه انتظامی و شهرداری گراش و همچنین خانواده زنده‌یاد وحید رییسی و آقای نوروزپور قدردانی نمود.

SAVARKARI4

 

4 نظر

  1. سلام
    با تشکر از اقای حسن زاده
    خدمت اقای منتقد عرض کنم که نوشتن عکس اقای حسن زاده نه عکاس
    یعنی عکسو ایشون فرستادن برا سایت محترم گریشنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top