بستن

شروع مقتدرانه پینگ‌پنگ گراش در لیگ بزرگ‌سالان

گریشنا (هفت برکه): تیم تنیس روی میز هیات گراش در هفته اول مسابقات لیگ باشگاهی بزرگ‌سالان استان توانست با چهار برد، در صدر جدول بایستد و شروع خوبی را به نمایش بگذارد. عبدالهادی و حمیدرضا موغلی، مهدی رامیارپور و محمدحسین استقلال به مربی‌گری مرتضی موغلی، این تیم را تشکیل می‌دهند.
به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ تیم تنیس روی میز هیات گراش که امسال با نام «هیات» و با اسپانسری فروشگاه اینترنتی عطر مارک در مسابقات لیگ باشگاهی بزرگ‌سالان استان حضور پیدا کرده است، در هفته اول رقابت‌ها شروع خوبی داشت و توانست با چهار برد، در صدر جدول بایستد.
این تیم در اولین دور رقابت‌ها به دلیل عدم حضور تیم کیو اسپرت لامرد ۳-۰ برنده اعلام شد. در دور دوم مسابقات، تیم آینده‌سازان ۳-۰ شکست را در مقابل تیم هیات پذیرا شد. در دور سوم و چهارم نیز تیم گراشی به ترتیب و با اقتدار دلاوران شیراز و پاسارگاد را با نتیجه ۳-۰ از پیش برداشت و توانست با مدرسه پینگ پنگ پردیس، هیات لارستان و هیات مرودشت با ۸ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.
هیات گراش در هفته دوم رقابت‌ها می‌بایست به مصاف تیم‌های هیات کازرون، مرکز پینگ‌پنگ جنوب فسا و مدرسه پینگ‌پنگ پردیس برود.

barname

PING-PONG

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top