بستن

با دوازده تئوریِ مربی‌گریِ درجه ‌سه در یک کلاس آشنا شوید

گریشنا (هفت برکه): مربیان تمامی رشته‌های ورزشی می‌توانند از اوایل دی‌ماه، دوازده تئوریِ مربی‌گریِ درجه ‌سه را فرا بگیرند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، این هیات با همکاری اداره ورزش و جوانان در نظر دارد برای دومین ‌بار یک دوره کلاس «دوازده تئوری مربی‌گری درجه سه» را برای آقایان و بانوان در طی سه‌ روز برگزار کند. به گفته مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس ‌روی ‌میز شهرستان گراش، «این کلاس‌ها به صورت فشرده در اوایل دی‌ماه در گراش برگزار می‌شود. کلاس تئوری مربی‌گری درجه سه (۱۲ تئوری) پیش‌نیاز دریافت کارت مربی‌گری تمامی رشته‌های ورزشی است، و مربیان تمامی رشته‌های ورزشی می‌توانند برای گذراندن این دوره در کلاس‌ها شرکت کنند.»

موغلی اضافه می‌کند که در پایان کلاس، به نفراتی که نمرات لازم را اخذ نمایند از سوی اداره کل ورزش و جوانان، گواهی گذراندن کلاس‌ها صادر می‌شود و این افراد به فدراسیون‌های مربوط معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان شرکت در کلاس می‌توانند تا تاریخ ۲۶ آذرماه ۹۴ به محل‌های ثبت نام مراجعه کنند و این مدارک را تحویل دهند: دو قطعه عکس سه‌درچهار با زمینه سفید، کپی شناسنامه و کارت ملی، و فیش واریزی به شماره حساب ۴۱۵۰۱۶۰۱۱۹۰۰۹ بانک ملی به نام هیات پینگ‌پنگ گراش به مبلغ ۷۰ هزار تومان. محل ثبت نام نیز هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، نزد مرتضی موغلی با شماره تماس ۰۹۱۷۱۸۳۰۸۳۴ و محسن افشار با شماره تماس ۰۹۳۷۶۱۲۳۵۷۶ است.

عکس مربوط به دوره قبل این کلاس در خرداد 94 است.
عکس مربوط به دوره قبل این کلاس در خرداد ۹۴ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top