بستن

انتخابات دانش‌آموزان زیر پرچم هلال‌احمر

گریشنا(هفت برکه): انتخابات شورای اجرایی کانون‌های دانش‌آ‌موزی هلال احمر گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش، انتخابات شورای اجرایی کانون‌های دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر در شش آموزشگاه شهر گراش با هدف افزایش مسئولیت‌پذیری و مشارکت دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری‌ها برگزار شد.

غلام‌رضا محسنی، رئیس جمعیت هلال احمر گراش با بیان این که این کانون‌ها به منظور جذب و آماده‌سازی دانش‌آموزان علاقه‌مند به انجام داوطلبانه خدمات امدادی و عام‌المنفعه براساس توافقنامه منعقد شده با وزارت آموزش و پرورش و همچنین سازمان دانش‌‍آموزی در مدارس تحت پوشش(براساس سهمیه مورد توافق) ایجاد می‌شود.

در این کانون‌ها با برنامه‌ریزی جهت ثبت‌نام و آموزش و سازماندهی دانش‌آموزان علاقه‌مند ضمن فرهنگ‌سازی در انجام خدمات داوطلبانه و امدادی، زمینه‌ی مناسب جهت شناخت عینی دانش‌آموزان از نوع‌دوستی و مصادیق آن به وجود می‌آید.

اعضاء شورای اجرایی کانون دانش‌آموزی سازمان جوانان که انتخاب شدند از مدرسه‌ی امام حسن عسکری(ع)؛ زهرا پاکدل به عنوان دبیر، فاطمه حسین‌زاده به عنوان نایب دبیر، راضیه رنجبر عضو شورای اجرایی، فائقه جعفری به عنوان عضو شورای اجرایی و مریم مهیایی به عنوان عضو شورای اجرایی بودند.

از مدرسه‌ی فاطمه‌الزهرا(س)؛حمیده قلی‌زاده به عنوان دبیر، زینب قاسمی به عنوان نایب دبیر،سعیده شکوه، فاطمه سپهر و فاطمه محسن‌زاده نیز به عنوان عضو شورای اجرایی و از مدرسه‌ی نرجس خاتون؛ سحر منوچهری به عنوان دبیر، فاطمه ناصری به عنوان نایب دبیر و راضیه سیاح،سحر آذرمینا و ندا بازرگانی به عنوان عضو شورای اجرایی انخاب شدند.

در مدرسه‌ی پسرانه‌ی شاهد؛محمدصالح کشوری دبیر،حسین هنر نایب دبیر، عباس خواجی، علی شیروان و محمد بنی‌اسدی به عنوان عضو شورای اجرایی فعالیت خواهند کرد. در مدرسه‌ی پسرانه‌ی عالیان؛ محمدامین راهپیما، دبیر؛ علیرضا تهمتن، نایب دبیر، علی زغالی، علیرضا آب‌پرور و محمدرضا حاجی‌زاده نیز به عنوان عضو شورای اجرایی انتخاب شدند.

در مدرسه‌ی پسرانه‌ی سعادت؛ حسن استار در سمت دبیر، سینا پیری در سمت نایب دبیر، عباس کشوری،علی‌رضا چوپانی و هادی رستم‌پور در سمت عضو شورای اجرایی رای آوردند.

shoray daneshamozi1

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top