بستن

یک قدم تا قهرمانی جوانان و نوجوانان هلال‌احمر در فارس

گریشنا (هفت برکه): یک هفته به پایان لیگ برتر جوانان، و دو هفته مانده به پایان لیگ برتر نوجوانان، هر دو تیم هلال احمر با قرار گرفتن در صدر جدول، در یک قدمی قهرمانی استان فارس قرار دارند. تیم بزرگسالان هلال احمر نیز دور برگشت را با پیروزی آغاز کرد.

در نخستین روز از شروع بازی‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس، یکشنبه بیست‌ و دوم آذرماه، هلال‌احمر گراش تیم آلپ‌گستر قشقایی شیراز را در خانه با نتیجه ۳ بر ۱ بدرقه کرد.

برد بزرگسالان در شروع مجدد

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر؛ نادر بختیار، مهدی شمسی، سعید چترآبگون، مرتضی چوبین، خلیل کهندلی، رضا جوکار، امید مرادی(حسین خورشیدی ۷۰)، محمد جواد آذرایین (بهروز گنجی ۸۵)، علی غلامی، محمد خشرو، محمد رضا روزبه( مصطفی رادمرد۸۰) به سرپرستی قاسم فرسوده و مربی‌گری خلیل اغواری برای هلال احمر پا به میدان گذاشتند.
سعید چترآبگون، مهاجم کهنه‌کار هلال احمر در این بازی با ۳ گل( ۲ پنالتی) هتریک کرد و نتیجه این دیدار ۳ بر ۱ به نفع تیم هلال‌احمر به پایان رسید. هلال‌احمر با این برد چهارده امتیازی شد.
جمعه ۲۷ آذر ماه ساعت دو بعد از ظهر تیم فوتبال بزرگسالان هلال احمر در لار به مصاف تیم استقلال لطیفی خواهد رفت.

نتایج این هفته:
عقاب ۰-۰ لیدوما
شهید باقری ۱-۰ بسیج پاسارگاد
گلستان فاروق ۳-۱ استقلال لار
شهرداری نورآباد ۲-۱ آرمان صدرا
هلال احمر گراش ۳-۱ آلپ سون
پادنا میمند ۱-۱ امیر کبیر

helal ahmar2

بازگشت جوانان به صدر

از سری مسابقات فوتبال جوانان لیگ برتر استان فارس در هفته سیزدهم هلال احمر گراش با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان شیرازی خود را در ورزشگاه سیمان شکست داد و صدر نشین شد.

محمد آتشی در این بازی توانست برای هلال احمر دو گل به ثمر برساند تا با ۷ گل زده در این فصل بتواند رقیب جدی برای آقای گلی باشد.

احمد رضا محمودی، سید امیر حسن جهانبانی، مرتضی غیرتمند، فرزاد آذری، محسن محمدی، رضا سوزنده، محمد حاجی‌نژاد، محمد رضا درقه، آرمان کامیاب، علی زاهدی و محمد آتشی ( سعید مهر‌آور ۶۰- امیر‌حسین حسن‌نژاد ۷۵ – مرتضی فانی ۸۵) به مربیگری مهدی چوبین و ابوالحسن غلامی در این دیدار به مصاف تیم وصال شیراز رفتند.

هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان استان با برگزاری سه بازی به پایان رسید که تیم هلال احمر گراش توانست با نتیجه دو بر یک وصال شیراز را در خانه شکست دهد و با توجه به تساوی تیم‌های کارا کوار و باران ممسنی در آستانه قهرمانی در این رقابت‌ها قرار گرفت. البته بازی هفته آخر بین تیم‌های هلال‌احمر گراش و باران ممسنی حکم فینال این رده را دارد. جایی که هلال ‌احمر گراش با یک تساوی می‌تواند جام را در خانه نگه دارد و یا باران ممسنی با پیروزی برابر این تیم قهرمانی را در گراش جشن بگیرد.
نتایج هفته سیزدهم جوانان:

باران نورآباد ۱ – ۱ کارا کوار
امید قائمیه ۴-۰ سایپا لامرد
وصال۱ – ۲ هلال احمر گراش

helal ahmar1

خیال آسوده نوجوانان بر قهرمانی

هلال احمر در هفته شانزدهم  لی برتر نوجوانان در ورزشگاه شهید حمزه شیراز توانست مقابل تیم پیام به نتیجه یک بر صفر، پیروز شود

تک گل این دیدار را مهدی محمدی در دقیقه هشتاد‌وهشت به ثمر رساند تا تیم نوجوانان هلال احمر در هفته شانزدهم با سی‌وهشت امتیاز بالاتر از تیم پیروانی با سی‌وچهار امتیاز قرار بگیرد و صدر‌نشینی خود را تداوم بخشد.

تیم پیام شیراز در دور رفت دو بر یک در ورزشگاه شهدای گراش مغلوب تیم هلال‌احمر شده بود. این تیم پر مهره در ورزشگاه حمزه به دنبال انتقام بود تا این که پس از، از دست دادن چند موقعیت توسط هلال احمر با تغییر تاکتیک در دقیقه نود هلال‌احمر توانست گل خود را به ثمر برساند تا پیام شیراز در این دیدار ناکام بماند.

برای تیم نوجوانان هلال‌احمر محمد جواد غفاری، عباس اسماعیلی، حسین کشاورز، آرمین جمالی، محمدامین هنر، مهدی محمدی( امیر حسین فانی لاری ۹۰)، محمد علی کرباسی، مهدی مهیایی، فرزاد پورشمسی(علیرضا زارعی ۸۰)،امیر حسین فتحی به کاپیتانی ابراهیم کامیاب و سرپرستی حجت عابدی و مربی‌گری ابوالحسن غلامی پا به میدان این مسابقه گذاشتند.

جمعه بیست‌وهفتم آذر ماه ساعت ۲ بعد از ظهر تیم نوجوانان هلال احمر در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم سلمان کازرون خواهد بود.

نتایج هفته شانزدهم نوجوانان:

سرخپوشان ۵ =۱ فجر صفاشهر
سلمان کازرون ۲= ۳ستارگان قائمیه
کارا کوار ۰=۲ توکلی داراب
پیام ۰ = ۱ هلال احمر
پیروانی ۱= ۱ وصال

helal ahmar11

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. این موفقیت را به تمام مردم گراش تبریک میگوییم و اگر زحمات مسوولین خصوصا اقای فرودی فرماندارمحترم حسن نژاد رییس پرتلاش تربیت بدنی و محسنی رییس هلال احمر ودیگر عزیزان نبود این موفقیت ها هم حاصل نمی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top