بستن

رقابت داغ پیشکسوتان پینگ‌پنگ فارس در گراش

گریشنا(هفت برکه): با اعلام نفرات برتر مسابقات پیشکسوتان تنیس روی میز استان فارس یادواره زنده یاد حاج عباس کشوری و محمد خدایی در گراش به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان استان فارس یادواره زنده یاد حاج عباس کشوری و محمد خدایی در سه رده سنی چهل تا چهل‌ و نه سال،پنجاه تا پنجاه‌ و نه سال و شصت سال به بالا با حضور شهرستان‌های شیراز، گراش، جهرم، لارستان، مهر، لامرد، استهبان، داراب، قیروکارزین، سپیدان، فسا و زرین دشت و پنجاه‌ و سه  بازیکن در خانه پینگ‌پنگ گراش با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

در گروه چهل تا چهل‌ و نه سال سی و دو بازیکن به صورت جدول دو حذفی به رقابت پرداختند که مهدی دلیر، مسعود رجبی و ناصر ابراهیمی همگی از شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی پنجاه تا پنجاه و نه سال مرتضی کیهان‌پور از فسا رتبه نخست را کسب کرد. احمد شمسایی از شیراز و حسین بادله از قیروکارزین نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی شصت سال به بالا محسن رفیعی از شیراز قهرمان شد، منصور ثابت از گراش مقام دوم سال گذشته خود را تکرار کرد و خلیل مختاریان از لارستان مقام سوم را کسب کرد.

مرتضی موغلی و ابوالفضل دیباچی هر دو از گراش سرداوری و کمک‌سرداوری رقابت‌ها را به عهده داشتند.

در پایان به نفرات برتر سه رده سنی حکم و مدال اهداء شد. خانواده زنده یاد حاج عباس کشوری برای دومین سال پیاپی به نحو احسن میزبان رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان تنیس روی میز فارس را در گراش عهده‌دار بود.

هیات تنیس روی میز گراش در اختتامیه این رقابت‌ها نیز از پیشکسوتان و مربیان تنیس روی میز تجلیل کرد.

ping-pong3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top