بستن

حشمت‌الله زارعی: به نتیجه انتخابات فکر نمی‌کنم

هفت‌برکه (گریشنا): حشمت‌الله زارعی، معلم بازنشسته اهل خنج، یک بار دیگر برای حضور در انتخابات ثبت‌ نام کرد.

به گزارش هفت برکه، حشمت‌الله زارعی ۴۶ ساله، اهل روستای باغان خنج و در حال حاضر ساکن شهر خنج است. او دانش‌سرای تربیت معلم را در گراش گذرانده و در دانشگاه دولتی زنجان ادامه تحصیل داده است. زارعی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد فیروزآباد است. تدریس او از زمان حضور در دانش‌سرای گراش آغاز شد و سال گذشته بازنشسته شده است. زارعی سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را دارد و در حال حاضر رییس شورای حل اختلاف خنج است.

این سومین تجربه انتخاباتی زارعی است. در دوره هفتم، زارعی ۲۵۴۹ رای و در انتخابات دوره گذشته ۵۶۳۷ رای را به دست آورد. زارعی برای سومین بار نامزد حضور در انتخابات شده است: «بنده افتخار داشتم در دوره‌ی قبل حضور پیدا کردم. الان هم چون این احساس درونم به وجود آمده که می‌توانم از این طریق خدمتی به جامعه اسلامی بکنم و برای این که از ارزش‌های نظام دفاع کنم، قدم در این راه گذاشتم.»

حشمت‌الله زارعی توسعه همه‌جانبه شهرستان‌های لارستان، ختج و گراش را هدف خود می‌داند: «ما در این شهرستان‌ها معضلات بزرگی داریم، به ویژه بیکاری و غیره. سعی خواهیم کردم بتوانیم از این طریق به مردم که چشم به راه و منتظر هستند تا نماینده برایشان کاری کند، با پیگیری مساله اشتغال و مسایل دیگر مشکلات مردم را حل کنیم.»

زارعی یکی از نامزدهای اصول‌گرای این دوره است: «اصولگرا هستم و نگاهمان به چشمان مقام معظم رهبری است. آن چیزی که ایشان بگویند، ما قطعا آماده هستیم و در انجام فرامین او کوتاهی نخواهیم کرد. من از لحاظ فکری خودم را اصولگرا می‌دانم و هرکجا نیاز باشد انجام وظیفه می‌کنم.»

این نامزد انتخابات حضور را انجام وظیفه می‌داند و می‌گوید اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنم: «بنده به وظیفه‌ام عمل می‌کنم و اصلا به نتیجه انتخابات فکر نمی‌کنم. همان‌طور که تا امروز وجود من برای انتخابات بیشتر به نفع خود لار بوده و از این قضیه نگران نیستم. بین نامزدها فقط یک نفر که شایسته باشد رای می‌آورد و اگر واقعا خدمت بکند من راضی هستم. در دو دوره‌ی قبل علی‌رغم مسایلی که در حوزه انتخابی می‌دیدم، هیچ گونه اعتراضی نکردم و راضی‌ام به رضای خدا. در صورتی که مردم استقبال کنند و در انتخابات پذیرفته بشوم، خدا را شکر می‌کنم و اگر پذیرفته نشوم به وظیفه دینی خودم عمل کردم و هیچ گونه ناراحتی ندارم.»

1394 Majles Zarehi (6) 1394 Majles Zarehi (4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top