بستن

اسماعیل صیاد‌زاده؛ جوان حقوق‌خوانده به دنبال وکالت مردم

هفت‌برکه (گریشنا): کارمند دادگستری گراش یکی از جوان‌ترین نامزدهای انتخابات این دوره است.

به گزارش هفت‌برکه، اسماعیل صیادزاده نیز از جمله نامزدهایی بود که ساعت‌های آخر را برای ثبت‌نام انتخاب کرد. صیادزاده اهل روستای حمامی از بخش مرکزی شهرستان خنج است او با ۳۲ سال سن یکی از جوان‌ترین نامزدهای این دوره است. این دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل در دانشگاه تهران بعد از مدتی حضور در اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنج از سال ۹۱ تاکنون کارمند دادگاه شهرستان گراش است.

صیادزاده رشته تحصیلی خود را در تصمیم‌اش برای نامزدی انتخابات موثر می‌داند: «چندین سال است در دانشگاه تدریس می‌کنم و معمولا درس‌هایی که تدریس می‌کنم بحث حقوق اساسی و حقوق اداری است. با توجه به شرح وظایفی که از نمایندگان دیدم و بحث جوان‌گرایی در کشورمان علاقه داشتم نقش کوچکی در تعیین حقوق هم‌وطنان عزیزمان داشته باشم.»

صیادزاده گرایش سیاسی خاصی ندارد و به صورت مستقل وارد انتخابات شده است. او می‌گوید برنامه‌های اننخاباتی‌اش را بعدا اعلام خواهد کرد.

صیاد‌زاده می‌گوید از نامزدهای شناخت دارد اما با آنان در ارتباط نیست: «هیچ فرقی نمی‌کند هر کسی از این حوزه انتخاب شود قطعا هدفش این است که به مردم خطه‌ی لارستان خدمت کند و ما قطعا از این عزیز دفاع خواهیم کرد و پابه پاش کمکش خواهیم کرد.»

1394 Majles Sayadadeh (1)

1394 Majles Sayadadeh (2)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top