بستن

حسین فراست، آخرین ثبت‌نامی انتخابات

هفت برکه (گریشنا): حسین فراست  آخرین فردی بود که در روز جمعه برای نامزدی انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

دکتر حسین فراست متولد ۱۳۵۳ در لار است. او دکترای زیست‌شناسی‌اش را سال ۹۳ از دانشگاه رازی کرمانشاه دریافت کرده است، و در سمت دبیری در آموزش و پرورش خدمت می‌کند. او بعد از گرفتن مدرک لیسانس در سال ۷۵، وارد آموزش و پرورش شده و در شهرهای نورآباد و خنج و لار مشغول به تدریس بوده است. فراست می‌گوید امسال در آموزشگاه امام رضا (ع) گراش نیز مشغول به تدریس است.

فراست در گفتگو با هفت‌برکه درباره هدفش از شرکت در انتخابات می‌گوید: «با دو دیدگاه وارد شده‌ام. یکی دیدگاه کلان و کشوری است، که به عنوان کسی که در بطن اجتماع وجود دارد، دغدغه وضعیت معیشتی مردم را دارم. در دیدگاه خرد و منطقه‌ای نیز اعتقاد دارم باید واقع‌بینانه‌تر به مسائل منطقه نگاه کرد. از قدیم‌الایام این منطقه به تجارت شهرت داشته است. پس باید زمینه‌هایی فراهم شود که این توان‌مندی تجاری بنیه بگیرد. البته مقدمه‌چینی‌هایی مثل استقرار گمرک شده است، که باید بیش از اینها دنبال شود. برنامه‌ی دیگر هم این است که لارستان را به راه‌آهن سراسری وصل کرد تا خیرش به تمام مناطق و بخش‌ها برسد.»

فراست درباره‌ی سوگیری سیاسی‌اش می‌گوید: «فعلا مستقل هستم.» و احتمال اجماع را نیز رد نمی‌کند: «همیشه این اعتقاد را دارم که خودم را به عنوان فرد برتر معرفی نکنم. اگر حس کردم که فرد برتر و بهتری هست، و به این نتیجه برسم که نفوذ و کارآیی او بیشتر است، احتمال اجماع وجود دارد.» فراست در آخر اضافه می‌کند: «اگر قرار باشد با آمدن‌ام خیری به مردم برسد، حتما موفق می‌شوم.»

Farasat03 Farasat01

3 نظر

  1. آقا تا آخرش پشتتیم…
    حیف که خودمون نمیتونیم رأی بدیم وگرنه حداقل ۵۰ رأی از مدرسه ما داشتین:))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top