بستن

یک مصدوم گراشی در تصادف اتوبوس بندر

Hadeseh هفت برکه (گریشنا): در میان مصدومین تصادف اتوبوس با تریلی در جاده لار- بندرT یک گراشی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، دیروز شنبه پنجم دی، ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه، در کیلومتر ۳۶ جاده لار- بندرعباس، اتوبوسی که از بندرعباس به سمت اوز حرکت می‌کرد با چهل و شش نفر سرنشین با یک تریلی برخورد کرد. در اثر این تصادف، هشت نفر مصدوم شدند که سه نفر از آن‌ها به صورت سراپایی مداوا و پنج نفر به بیمارستان امام رضا (ع) لارستان منتقل و در این بیمارستان بستری شدند.

روابط عمومی اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) می‌گوید: «یک نفر از این مصدومین اهل گراش، سه نفر اوزی و یک نفر اصالت قزوینی دارد. مصدوم گراشی، محمود ستوده، بر اثر این حادثه علاوه بر دریافت ضربه به سر و پارگی روده، یکی از انگشتان دست راست خود را هم از دست داد. او که تا دیشب در قسمت ICU بیمارستان لار بستری بود، قرار بود صبح امروز به بیمارستان شیراز منتقل شود.» اما در نهایت، مصدوم به گراش منتقل شد و در حال حاضر در بیمارستان گراش تحت مداوا است.

6 نظر

  1. من فک میکردم گریشنا موثقه, اما با دیدن این خبر ؟!
    بنده وقتی رسیدم بیمارستان امام رضا دیدم حتی یه بک بورد برامریض ترومائی نذاشتن و خودم بین سی تی اسکن و اتفاقاتو دویدم براش بک بورد آوردم هر بشری می دونه یه بیمار ترومائی بدون بک بورد نباید حمل بشه چون خ خطرناکه. حالا من می دونسم وای ب حال کسائی ک همراه آگاه ندارن. حتی پزشک اورژانسش تشخیص نداد ریه اش نموتوراکسه. حالا بماند برخورد مزخرف پرسنلشون… ایشون هیچ وقت آی سی ی
    وی لار نبودن… همون چن ساعتی ک اورژانس اونجا بود براش
    کافی بود.

    1. از شما بابت اطلاعات تکمیلی متشکریم.
      اما تنها نکته‌ای که در مورد موثق نبودن این خبر ذکر کرده بودید، بستری شدن آقای ستوده در ICU بود؛ که نقل قول مستقیمی از روابط عمومی اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top