بستن

داده‌نما: تایید شده‌ها و تایید نشده‌های لارستان، خنج و گراش

هفت‌برکه: در این داده‌نما با یک نگاه می‌توانید سرنوشت بررسی صلاحیت نامزدهای حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش را ببینید:

برای دیدن اندازه بزرگ روی تصویر کلیک کنید

Majles10

 

۱۵ نامزد تایید صلاحیت‌شده‌‌ی هیات اجرایی و نظارت

گراش: میرزاخلیل بهمنی، سید عباس جهانبانی، مرتضی فتحی، حسین‌علی فقیهی

لار: جمشید جعفرپور، علی علی‌زاده، حسین فرج‌پور، یوسف محبی، منصور محتاجی، محمداسماعیل یگانه‌فرد

خنج: عبدالحسن حسنی‌پور، حشمت‌الله زارعی

توابع لار: هاشم قاسمی (ده‌فیش)، حسن هوشمند (دهکویه)

توابع گراش: داریوش سپاده (حسین‌آباد)

۲۰ نامزد رد صلاحیت‌ شده یا عدم احراز صلاحیت به ترتیب حروف الفبا:

سید محسن آیت‌اللهی – لار / رد صلاحیت

رضا باقری – فداغ / عدم احراز صلاحیت

هدایت‌الله بیگلری – کارگاه صحرای باغ/ رد صلاحیت

کرامت‌الله تقوی – جویم / رد صلاحیت

علی‌اصغر حسنی – گراش / رد صلاحیت

حسین حسین‌زاده – گراش / عدم احراز صلاحیت

حسین حسین‌شیری – گراش / عدم احراز صلاحیت

محمدسعید دانشور – عمادشهر/ رد صلاحیت

کاظم رحیمی‌نژاد – لار/ رد صلاحیت

اسعد زاهدی – لار / رد صلاحیت

سید شکرالله زندوی – بیرم / رد صلاحیت

اسماعیل صفرزاده – خنج / عدم احراز صلاحیت

حسین غریبی – لار / رد صلاحیت

فتحیه فتحی – اوز / رد صلاحیت

حسین فراست – لار/ عدم احراز صلاحیت

ایوب مرادی – کاریان جویم/ رد صلاحیت

بهادر مقدس – خنج/ رد صلاحیت

موسی مقدس – علی‌آباد لارستان/ عدم احراز صلاحیت

فیض‌الله منصوری – ارد/ عدم احراز صلاحیت

علی نخبه‌الفقهایی – لار/ عدم احراز صلاحیت

اطلاعات این بخش از سایت لادستان گرفته شده است.

توضیح: در فایل‌ ابتدایی تنظیم شده نام ابراهیم فرج‌پورثبت شده بود که «حسین فرج‌پور» صحیح است.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

22 نظر

  1. مطمئنا آقای جهانبانی یکی از بهترین گزینه ها هستن.
    اما با توجه به نزدیکی دیدگاه دکتر بهمنی به دولت فعلی، ایشون رای بیشتری رو در منطقه خواهند داشت.

  2. من به دوستان بالا قول ۱۰۰ می دهم که حتما از این کاندیدای لاری یک نفر برنده ۷ اسفند خواهد بود. زحمت بکشید این کامنت را پاک نکنید و بنام کامنت طلایی داشته باشید اگر نشد حاضرم جایزه نفیس بدم.

  3. آقای جهانبانی چه پست مهمی تا حالا داشته است؟ایشان کجا میتواند از مشکلات دور افتاده ترین روستا های گراش و خنج و لار دفاع کند؟پس بهترین نفر کسی نیست جز دکتر بهمنی

  4. با سلام وتشکر از مدیریت سایت گریشنا
    بین گزینه های موجود مهندس هوشمند شایسته ترین گزینه اند.ایشان از لحاظ فرهنگی با نوشتن ده جلد کتاب واز لحاظ مدیریتی با سابقه مدیریتی جهاد کشاورزی لاروهمچنین از لحاظ اجرایی در کوچکترین مناطق لار وگراش وخنج نیز خدمان عمرانی در مجموعه جها د کشاورزی انجام داده اند.ضمنا ایشان سخنرانی توانا ومسلط با اطلاعات فراوان ناشی از مطالعه وتحقیق می باشند.ایشان روستا زاده ای در د آشنا به مشکلات مناطق محروم وآشنا به مشکلات مناطق محروم می باشند.

  5. حسینعلی حسین شیری باید خودشو به این معرکه برسونه.ما یکی رو میخوایم که تو سیاست بوده باشه,کدوم یک از این ۴ نفر چنین ویژگی رو دارن؟

  6. بقولا هنوز خرمن درگود هست,تا شانزده بهمن بایدصبر کرداحتمال زیاد زندوی تایید خواهد شد بهترین راهکار اتحاد بیرم وگراش هست درغیراینصورت شک نکنید شکست خواهیم خوردوبازنده اصلی این کارزار بیرم وگراش هست

  7. سلام دوستان عرض ادب
    به نظر من تنها کسی که میتونه منطقه لارستان بزرگ رو به سوی صنعتی شدن و پیشرفت برسونه فقط آقای حسنی هستش هم کاردان و هم باتجربه هستش.
    ان شاء الله بتونه تأییدشون رو بگیرند و با همت مردم شریف منطقمون بالاترین آرا رو بخودشون اختصاص بدن.

  8. اکنون با رد صلاحیت دونفر دیگر و عدم احرازصلاحیت جناب زندوی معادله چند مجعولی به دومجعولی تغییر یافت .حال بیشتر فاکتورهای پیروزی به نحوه عملکرد ومدیریت کارگروه دارد اول اینکه با کارگروه های مناطق دیگر وارد شور شود و سلیقه و ذائقه منطقه را بسنجند دوم اینکه پس از سنجش روی کاندیدای که با ان نیاز سازگار است سرمایه گذاری نمود .بنظرم سلیقه جامعه به حاکمیت دولتی نزدیک تر باشد و با توجه به ذهنیت خوب مردم از دولت باید از این ویژگی کاندیدا بهره برد تا بعدا پشیمانی ببار نیاورد .کارگروه با سرمایه گذاری روی کاندیدا اصولگرای که موضع مستقل اختیار کرده ولی در اصل به اصولگرایی نزدبکتر است دچار اشتباهی جبران ناشدنی میشود .بیایید کمی متصفانه فکرکنیم و به مناطق دیگر که به ما رای میدهند برای پبگیری مطالباتشان حق بدهیم .اگر منطقه ای از ما حمایت کردند و رای دادند حتما نماینده پبگیر مطالبات انها هم باشد .

  9. خانم/آقای دوست دار فارس از تهران!!! اولا که ما منطقه ای رو به نام لارستان بزرگ نمیشناسیم! درواقع الان وجود خارجی ندارد که بشناسیم! ثانیا پیشرفت صنعتی و غیره منطقه جنوب فارس نیازی به غمخوار ندارد که شما غصه ما رو بخورید. اگه واقعا کاری از دستتون برمیاد و به دنبال حل مشکل مردم این منطقه هستید بفرمایید حل کنید و گرنه… درضمن! تو غیرتهرانی بودن شماهم هیچ شکی نیست و احتمال زیاد از شهر بغلی ما باشید.

  10. دکتر میرزاخلیل بهمنی با سابقه مدیریت مجموعه عظیم بهداشت گراش (با وجود کارشکنی ها و زیرآب زنی های برخی) سابقه اجرایی مثبتی دارد. در کنار قدرت اجرایی ، با کارنامه استادی دانشگاه امام حسین ایشون شخصیت علمی نیز هستند. مسلما بهترین گزینه آقای بهمنی است.

  11. جناب حسین شیری اگر بتونن تاییدشون رو بگیرن. قطعا بهترین گزینه خواهند بود ، هم دستی در سیاست دارن هم کار دان و بین شهرهای همجوار شناخته شده هستن

  12. با سلام
    همشهریها میبایست تا زمان مشخص شدن کاندایهایی که اعتراض کرده اند صبر کنتد تا تکلیف بقیه مشخص بشه چون کاندید های اصلی تایید میشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top