بستن

تخفیف‌های کتابخانه‌ها در دهه فجر

هفت برکه (گریشنا): با نزدیک شدن به ایام دهه‌ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه‌های عمومی شهر خدماتی را ارائه می‌دهند.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش؛ عضویت در کتابخانه‌های عمومی از دوازدهم تا بیست‌ویکم بهمن ماه به صورت نیم بها و با پنجاه درصد تخفیف انجام می‌شود. کپی کارت ملی، یک قطعه عکس یا اسکن عکس، هزینه با احتساب پنجاه درصد تخفیف به قیمت ۲۲۵۰ تومان از جمله مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه‌ها است.
 بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های امانت داده شده از دیگر خدمات کتابخانه‌های عمومی در این دهه است. رهبر، مسئول اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی شهرستان می‌گوید:«با توجه به تعداد زیادی کتب امانت داده شده و تأخیر بسیاری از آنان در برگرداندن آن به کتابخانه و چون به ازای هر روز مبلغ پانصد ریال برای هر کتاب جریمه در نظر گرفته می‌شود، اداره کتابخانه های عمومی گراش جهت بازگشت کتب امانت داده شده و استفاده سایر همشریان کلیه جریمه‌های کتب تأخیری را در این ایام به طور کامل خواهد بخشید.»
همچنین علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند از نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه آبشار اندیشه و از قفسه‌های کتب انقلاب اسلامی در هر دو کتابخانه عمومی شهر بازدید و کتاب‌های مورد نظرشان را به صورت امانت دریافت کنند.
۵۲۴۴۸۹۷۹ شماره‌ی تماس کتابخانه عمومی آبشار اندیشه واقع در فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه است و برای ارتباط با کتابخانه عمومی مرکزی گراش، واقع در کوچه شیخ عبدالله نیز می‌توانید با شماره‌ی ۵۲۴۴۲۲۳۰ تماس بگیرید. کتابخانه‌های عمومی شهر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ فعال است.
roz ketab1

2 نظر

  1. تو رو خدا ببینید چقد سطح فرهنگی مردم ما پایینه حتی چند هزار تومن ناقابل حاضر نیستیم برای فکر و اندیشه خودمون خرج کنیم و مسئولین کتابخونه مجبورند تخفیف بگذارند که شاید بعضی ها به واسطه این تخفیف ثبت نام کنند…..
    به هرحال کارخوبی است

  2. حالا خوبه فرماندار گراش تقریبا به کتاب علاقه داره اگه مثل بعضی ها نمی دونست کتاب چیه که دیگه باید فاتحه کتاب و کتابخوانی و کتابخانه رو می زدیم تو گراش…
    راستی از کتابخانه درحال ساخت چه خبر؟؟کاش مسجد بود اونوقت می دیدید چه سر شش ماه تمام شده بود
    صرفاجهت اطلاع بودا یه وقت به کسی بر نخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top