بستن

از چشم شما ۱۱: گوسفندان‌مان را بدخواب نکنید

یک فداغی: پس از سالها تلاش بی وقفه عزیزان زحمت‌کش اداره راه و شهرسازی، شاهد ساخت خنک‌ترین استراحتگاه گوسفندان در منطقه کوهستانی بالنگستان فداغ بودیم، که اینجانب به نمایندگی از تک‌تک گوسفندان، بزها، کهره ها و حتی چوپانان خدوم منطقه مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه را به همه خدمتگزاران تقدیم می‌دارم.

متاسفانه موضوعی که مدتی ست موجب دلنگرانی گوسفندان و چوپانان منطقه شده، خبر پیگیری جهت اتمام طرح مذکور توسط اداره راه لارستان بزرگ (بخدا بزرگه… باور کنین..) می‌باشد که احتمال می‌دهیم اگر خدای ناکرده طرح طبق گفته خودشان تمام شود، دست آخر سر گوسفندان بی کلاه بماند و بجای استراحتگاه اختصاصی شان روزانه شاهد تردد سیل عظیم خودروهای سبک و سنگین از دل این پروژه باشیم؛ و حتی با این حرص و طمعی که از بعضی ها سراغ داریم بعید نیست نام پروژه را از “استراحتگاه اختصاصی گوسفندان” به “تونل هشتصد و سی و پنج متری بالنگستان” تغییر دهند…!!

شاید بعضی ها بگویند که من بیخودی نگران ادامه پروژه هستم؛ اما به شما خاطر نشان می‌کنم طبق قولی که اداره راه لارستان بزرگ (همون که اونجا نوشتم) قبل از انتخابات اسفند ٩۴ به فداغی ها دادند، به زودی شاهد حفاری جدید در این پروژه خواهیم بود. (حالا باز یه عده حسود می‌آن میگن: اونکه وعده انتخاباتی بود فقط…!)

لذا امید دارم که صدای مظلومانه بع بع گوسفندان منطقه به گوش مسوولین امر برسد و مسوولین نیز گرمای طاقت فرسای تابستان منطقه را مدنظر داشته باشند و برای خاطر خدا و جهت رضایت خاطر گوسفندان و چوپانان، این تابستان پیش رو را به آنها مهلت دهند تا انشاالله بعد از یافتن پناهگاهی مناسب، زحمت کم کنند.

هرچند مسوولین منطقه عادت ندارند وقتی قولی دادند، دست روی دست بگذارند و همه تلاششان این است که طرحشان به سرعت عملی شود؛ اما امیدوارم که با در نظر گرفتن مصالح امر، بهترین تدبیر را اتخاذ کنند.

‌Balangestan

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

3 نظر

  1. انتقاد به جایی هستش ولی گریشنا جان این جور خبر ها در حد شما نیست خودت رو کوچک نکن با این کار ها یا همون از نگاه شما تو خبر انتخاب کردن یه خورده دقت کنین ناسلامتی مرجع خبر یه شهرستان هستین نه وبگاه دل نوشته

  2. بالاخره ما یه خبرانتقادی اونهم ازنوع تندودرقالب طنز درگریشنادیدیم.
    آفرین به عزیزان این سایت.
    امیدوارم همین رویه روادامه بدین وبه امیدموفقیت وتوفیق روزافزون شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top