بستن

همایشی به رنگ صورتی برای سرطان پستان

هفت برکه (گریشنا): دکتر عبدالهی و دکتر سمیه اشکواری در همایش «صورتی فکر کن» از سرطان می‌گویند.
محسن ایزدی، کارشناس مسوول بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، از برگزاری همایشی به نام «صورتی فکر کن» خبر داد. از آن‌جایی که صورتی نماد بیماری سرطان پستان است برای این همایش این نام انتخاب شده است.
محسن ایزدی اظهار داشت: «همایش «صورتی فکر کن» به همت واحد بیماری‌های غیر واگیر و گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی و مرکز پیشگیری از سرطان جنوب فارس روز یکشنبه، هیجدهم بهمن ماه ساعت ۹ صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد.
ایزدی در این باره گفت: «این همایش در ادامه ی سلسه همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع سرطان، با نام با هم و در کنار هم، با تشخیص زود هنگام سرطان سینه ویژه خواهران برگزار می‌شود.» وی افزود: «در این همایش نیز مانند همایش پیشگیری و کنترل سرطان از دکتر احمد عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان و رییس مرکز پیشگیری از سرطان جنوب فارس، دکتر سمیه اشکواری متخصص اعصاب و روان بیمارستان گراش و برخی کارشناسان استفاده خواهد شد.»
کارشناس مسوول بیماری‌های غیرواگیر معاونت بهداشتی در ادامه تصریح کرد:«برنامه‌های جنبی همایش شامل جشنواره غذا‌های سالم، مسابقه نقاشی، اهدا جوایز و… خواهد بود که از خواهران برای شرکت در این همایش مفید دعوت می‌شود.»

khabar1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top