بستن

استارت تاکسی بی‌سیم زده شد

هفت برکه (گریشنا): تاکسی بی‌سیم‌ها به زودی در شهر فعال می‌شوند. بعد از این با گرفتن شماره ۱۳۳ نزدیک‌ترین راننده فعال به محل مورد نظر شما حرکت می‌کند.

imagesبه گزارش روابط عمومی شهرداری؛ با پیگیری‌های سازمان حمل و نقل همگانی، راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم میسر شد. جواد زحمت‌کشان، سرپرست سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری گراش در گفت‌وگو با روابط عمومی شهرداری گراش می‌گوید: «با پیگیری‌های مداوم توانستیم مجوز راه اندازی تاکسی بی‌سیم را اخذ کنیم. در حال حاضر از طریق اطلاعیه در حال جذب راننده برای شروع به کار تاکسی بی‌سیم هستیم و از رانندگان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌شود. پس از راه اندازی این سیستم  تنها با تماس به شماره ۱۳۳ در هر موقع از شبانه روز نزدیک‌ترین راننده فعال در سطح شهر به محل تماس اعزام خواهد شد.»

او در خصوص نرخ کرایه تاکسی عنوان داشت: «نرخ تاکسی‌ها بعد از تصویب شدن در شورای اسلامی شهر گراش، قابل اجرا خواهد بود.»

همچنین سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری گراش طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است؛ در این اطلاعیه آمده است: از آن‌جایی که سازمان حمل و نقل در نظر دارد نسبت به راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم در دهه مبارک فجر اقدام کند از رانندگان واجد شرایط جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۲۴۵۰۹۵۰ و یا۰۹۳۵۳۶۰۴۰۵۴ تماس بگیرند.

 

2 نظر

  1. ما که در شورای قبلی رفتیم گفتیم به راحتی میتونم تاکسی بیسیم فعال کنم گفتن نه اغا راه بیافته کلی خانواده تاکسی دار معمولی از نون خوردن میافتن. الان شده پیگیریهای فراوان!!! والا ما نفهمیدیم سیاستها کجا جمع بندی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top