بستن

میزبانی از شاهزاده روم در سینمای گراش

هفت‌برکه: شاهزاده روم نخستین فیلمی است که در سینمای دیجیتال گراش اکران می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از آغاز فعالیت سینمای دیجیتال در گراش با اکران فیلم پویانمایی شاهزاده روم خبر داد: «پیش از این قرار بود که سینما را با فیلم حضرت محمد(ص) افتتاح کنیم اما این فیلم در حال تدوین مجدد است. به خاطر همین شاهزاده روم را برای نمایش انتخاب کرده‌ایم. با توجه به این که این فیلم پویانمایی است امیدواریم با استقبال مردم به ویژه دانش‌آموزان مدارس همراه شود.»

افتتاح دوباره سینمای گراش و اکران شاهزاده روم روز ۱۸ بهمن‌ماه انجام می‌شود. با توجه به اجرای گروه نمایشی فجر در سالن سینما، شاهزاده روم هر روز ساعت ۱۵:۳۰ ظهر عصر اکران می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش مدارس برای هماهنگی اکران ویژه در ساعت‌های صبح می‌توانندبا شماره ۵۲۴۴۶۶۰۹ تماس بگیرند.

آیینه‌افروز همچنین از اکران رایگان این فیلم برای مدارس روستایی خبر داد: «برای آشنایی دانش‌آموزان مدارس روستایی با سینما، اکران این فیلم را برای این مدارس رایگان در نظر گرفته‌ایم. مدیران مدارس روستایی می‌توانند برای هماهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش تماس بگیرند.»

شاهزاده روم قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاک‌دامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون مسیح است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود. این انیمیشن با فروش ۲ میلیارد و سیصد میلیون تومان از موفق‌ترین فیلم‌های سینمایی در سال ۱۳۹۴ بوده است.

شاهزاده روم به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری در مدت ۱۵ ماه ساخته شد و اولین اکران آن در جشنواره فیلم فجر سال ۹۳ بود. (اطلاعات بیشتر در سایت فیلم)

Shahzadeh Room

7 نظر

  1. اتفاقا همیشه تا از سرکار برمیگردم
    شبکه پویا نگاه میکنم
    باید کودک درون همیشه زنده باشه
    این فیلم هم که محدودیت سنی نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top