بستن

دهمین کلات‌آباد در سینما روی صحنه می‌رود

هفت برکه (گریشنا): به مناسبت دهه فجر نمایش کلات آباد به مدت هشت شب در تالار هنر گراش(سینما) به روی صحنه می‌رود.
به گزارش حبیبه بخشی؛ گروه نمایشی فجر به مناسبت دهه فجر، پانزدهم بهمن ماه کلات آباد را به نویسندگی محمدامین وفایی‌فرد و عبدالرضا افشار و به کارگردانی عبدالرضا افشار در تالار هنر گراش (سینما) به نمایش می‌گذارد. اجرای دو پرده تئاتر و play back (موسیقی) به خوانندگی محمدجواد افشار و محمدحسین کامرانی و قرعه‌کشی جوایز از جمله برنامه‌های این چند شب است.
کلات آباد که با مضمون اجتماعی همراه است سعی دارد کم رنگ شدن روابط اجتماعی و پررنگ‌تر شدن افراد در فضای مجازی را به نمایش بگذارد.
نمایش کلات آباد زیر نظر انجمن نمایش گراش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش اجرا می‌شود و عبدالرضا افشار، غلام‌رضا پورقائد، محمود علی‌پور، مهدی صالحی‌فرد، محمد جهاندیده، مجتبی سراجی، علی مقتدری، هادی افشار، دانیال اکبری و محمدکاظم افشار به عنوان بازیگر با این گروه همراه هستند. علاقه‌مندان به دیدن نمایش کلات‌آباد می‌توانند بلیط‌های خود را با مبلغ ده هزار تومان از تالار هنر گراش (سینما) تهیه کنند.

20160204023450

 

 

 

7 نظر

  1. تا هر چی یادمون است این گروه طنز سه چهار سال بیشتر اجرا نداشت اگر سال دو بار هم به صحنه برن میشن فوقش هشتمین کلات اباد به قولا ولی دهمین نمیدونم چرا بعضی هی دوست دارن به گروشون قدمت بدن اخه

  2. برای یه گروه حرفه ایی تئاترونمایش اونهم توشهرهای یزرگ قیمت بلیطش اینقدر نیست
    اونهم با نمایش چیزهایی که هیچ ربطی با دهه فجر نداره اینجور موضوعات در طول سال هم میشه نمایش داد البته نه با این قیمت!!!!!
    یادش بخیر اون سالهایی که تمام مدارس خودشون گرون نمایش وسرود و…تشکیل میدادن وبا شور وشوق خاص به ساخت سن وتزیین کلاس وکل مدرسه رمیکردن ودر طول دهه فجر شبها به اجرای برنامه می پرداختن واگر در امد اندکی هم بود به عنوان کمک به مدرسه تلقی میشد
    تازه یک روز هم به اولیا اختصاص میدادن که بیایندو زحمات بچه هاشون را از نزدیک ببینند
    واینجوری اونها بیشتر تشویق میشدن
    وخیلی محاسن دیگه …….
    یادش بخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top