بستن

زنان گراشی به نمایشگاه زایمان طبیعی رفتند

هفت برکه (گریشنا): بانوان گراشی در نمایشگاه یک روزه‌ی ترویج زایمان طبیعی، مراقبت‌، تغذیه و ورزش‌های دوران بارداری را آموزش دیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، نمایشگاه یک روزه‌ی ترویج زایمان طبیعی شنبه، هفدهم بهمن ماه در فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه برگزار شد.

دکتر علی‌رضا گلستان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) و دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی و قائم مقام این مرکز آموزشی درمانی در مراسم افتتاح و بازدید از این نمایشگاه، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، از نزدیک در جریان عملکرد و فعالیت‌های زایشگاه بیمارستان گراش قرار گرفتند.

مژده حسن‌زاده، مسوول زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین علی‌(ع) گراش در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی گفت:«بانوان گراشی استقبال خوبی را از نمایشگاه داشتند.» وی افزود:«در این نمایشگاه آموزش‌های لازم و ضروری شامل مراقبت‌های بارداری، تغذیه و ورزش‌های دوران بارداری به بانوان ارائه و بسته‌های آموزشی و تغذیه سالم در اختیار آنان قرار گرفت.»

zayman2

 

6 نظر

  1. به امید پربارتر شدن برنامه های ترویج زایمان طبیعی در گراش.از همکاران عزیزم برای برپایی نمایشگاه بسیار زیبا و مفید ترویج زایمان طبیعی،تشکر و قدردانی می کنم.

  2. سرکار خانم ندا
    خوشحالم که نمایشگاه مورد توجه شما قرار گرفته ، ما برای نمایشگاه احتیاج به فضایی داشتیم که براحتی بتونیم خانمهای باردار رو ویزیت کنیم ، مشاوره بدیم و بتونیم ورزشهای دوران بارداری رو تمرین کنیم، همچین فضایی با این خصوصیات، توی شهر پیدا نکردیم.
    انشالله برای برنامه های بعدی سعی میکنیم که خواسته شما رو اجراء کنیم.
    از مدیریت محترم فرهنگسرای آبشار اندیشه صمیمانه تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top