بستن

حسین‌زاده انصراف داد / بهمنی و حسین‌شیری ماندند

هفت‌برکه (گریشنا): حسین حسین‌زاده رقابت در انتخابات مجلس را به دو نامزد دیگر گراش واگذاشت.

حسین‌زاده که انصراف خود از نامزدی را شب گذشته، چهارشنبه پنجم اسفندماه، در سخنرانی‌ در مدرسه چهارده معصوم اعلام کرده بود، با انتشار بیانیه‌ای این انصراف را رسما اعلام کرد. حسین‌زاده در این بیانیه گفته است که به نفع مردم گراش کنار می‌رود و نه به نفع هیچ‌کدام از نامزدهای دیگر: «تکلیف خود می‌دانم که مراتب انصراف خود را از صحنه‌ی انتخابات به نفع مردم شریف شهرستان گراش و وحدت منطقه اعلام دارم.»

Hosein Hoseinzadeh

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسم ‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم

با سلام و احترام

با لبیک به ندای رهبری، با یک دنیا شوق و انگیزه و با هدف خدمت‌گزاری به مردم و پیش‌برد تعالی کشور، با احساس تکلیف، پای به عرصه‌ی انتخابات نهادم.

در این شرایط بسیار حساس تاریخی که رهبر معظم انقلاب (مد ظله ‌العالی) فرمودند: «شرایطِ بسیار حساسی است و دشمن به این انتخابات چشم دوخته است»، تکلیف خود می‌دانم که مراتب انصراف خود را از صحنه‌ی انتخابات به نفع مردم شریف شهرستان گراش و وحدت منطقه اعلام دارم.

از همه‌ی اساتید، دوستان، سروران، اقوام، همکاران و خصوصا جوانان و هم‌فکران عزیز که در این مدت همراه بودند و با حمایت و دلگرمی خود، بنده را مورد لطف قرار داده‌اند، قدر دانی می‌نمایم.

انتظار و امید داریم مردم فهیم منطقه با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت‌شان، با درایت و شعور سیاسی، بهترین‌ها را به عنوان وکیل خود به مجلس بفرستند تا منشا خیر و برکت و آبادانی برای مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گراش و منطقه شوند.

همچو باران باش، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی دیگران جبران کن.

 

ارادتمند و خدمت‌گزار شما

مهندس حسین حسین‌زاده

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه‌ انتخاباتی لارستان، خنج و گراش

 

 

42 نظر

    1. در پاسخ به خیانت آقای حسین شیری …
      اتفاقا خدمتی که آقای حسین شیری کردند ماندگار خواهد شد. نهالی که بر بسترها و روندهای غیرعقلانی و غیردموکراتیک استوار و در تلاش بوده چهل روزه تبدیل به نهاد سیاسی تصمیم گیر در شهر و منطقه شود را باید از ریشه کند و اجازه رشد نداد.
      فقط آقای حسین شیری نبودند که نظر کارگروه را نپذیرفتند. آقای حسین زاده هم علیرغم انصراف به نظر کارگروه تمکین نکردند. سایر کاندیداها نیز نظر مثبتی نداشته اند. شاید آقای فقیهی و سایر عزیزان به همین دلیل قبل از اعلام نظر کارگروه انصراف داده اند.
      بنده تردید دارم که آقای بهمنی عزیز هم در صورت انتخاب نشدن از سوی کارگروه به تصمیم آنها احترام می گذاشتند.
      مشکل در نحوه شکل گیری و تصمیم گیری نهادی به اسم کارگروه است نه اعضای کارگروه و یا کاندیداهای محترم.
      اگرچه کارگروه اسم پرطمطراقی دارد لاکن تصور می کنم این نهاد بدرد ۲۵ سال قبل می خورد نه گراش ۱۳۹۴.

  1. به نام خدا
    سرور عزیزم جناب مهندس حسین زاده بنده به نمایندگی از جمع کثیری از مردم که وحدت کاندیدا برایشان بسیار مهم بوده و است از جنابعالی.کمال تقدیر را به عمل اورده و برای حضرتعالی از خداوند متعال توفیق خدمت به مردم مظلوم منطقه را خواستاریم ، انشالله که تاخیر در امر انصراف هرکدام از کاندیدا ها مصادق نوشداروی بعد از مرگ سهراب نشود.

  2. حسین شیری با توجه به رای کارگروه بزرگترین [..] رو به شهر کرده.و بدتر از اون اینه که با سیاست های پوپولیستی جوری برای عوام موضوع رو نشان داد که مقصر اصلی این داستان آقای بهمنیه.
    به هر حال با این کار شاید برای مردم عادی این شهر یک ذهنیت خوبی رو به جا بذاره.اما قطعا قشر تحصیل کرده و نخبه شهر هیچ وقت این [..] رو از یاد نخواهد برد.

    1. کارگروه شاید نقوصی داشته باشه ولی بی عدالتی نداشته
      کارگروه با جمع بنده دلایل بسیار به این مساله رسیده که باید دکتر بهمنی بمونه

      به نظر من بزرگترین ظلم آقای حسین شیری به گراش تخریب کارگروه هستش چون از بنیان ریشه اجماع در گراش برای سالهای طولانی رو زد

      ادعا کردن خیلی ساده هستش اما ادعای ولایتمداری داشتن طلب مناظره کردن با برخورد ایشون و طرفداراشون با یک خانم که داشت حرفشو می زد زیاد سنخیت نداره

      شاید اطرافیان نزدیکشون هیچ موقع زیر بار اشتباهات این فرد نرن اما بعد از انتخابات که پرده ها افتاد مردم به عمق مساله پی می برن که چه مقدار از این ادعاها صحت داره

  3. بنده خدا آقای حسین شیری دیشب آخر وقت حتی حاضر شدن تو جلسه بیان شاید راه حلی پیدا بشه و به وحدت برسند ولی عده ای کاری کردند که حتی مهندس حسین زاده با چشمی گریان از اون جلسه جداشدند.خدا آخر و عاقبت همه رو به خیر کنه

  4. چرابایدحسین شیری کنار بره ؟به چه دلیل؟ برای چی؟
    هرچی فکر می کنم حسین شیری بالاتر است فقط سنش کمتراست حسین شیری می ماند وانشالله انتخاب خواهدشد
    مردم شریف لارستان خنج گراش انشالله نام حسین شیری بر برگ رای بنویسیم تا یک مرد دیگر از تبارجنوب واردمجلس شودانشالله

    1. دوست عزیز جناب مهندس حسین زاده حسن نیت خود را بر همگان ثابت نمود و اگر هم میگید که دیر انصراف داد هدف جناب مهندس حسین زاده این بود که این دو بزرگوار را در کنار هم به اجماع برساند پس دوست عزیز هدف جناب مهندس فقط و فقط خیر بوده و لا غیر.

  5. تقدیر و تشکر از جناب آقای مهندس حسین زاده که به نفع مردم انصراف دادن خدا پشت و پناهت و انشاءالله بتونید در پست و مقام دیگه ی به مردم خدمت بکنید

  6. با سلام
    آقای حسین شیری باید کنار بره و به خرد جمعی احترام بزاره. آخه همه چی منم منم نمیشه.
    کارهای ایشون مثل کارهای پوپولیستی احمدی نژاد هستش. هر چی من بگم! نظر اینا رو قبول ندارم! از این جور حرفا
    عزیز من برو کنار. این کار خیانت محسوب میشه. […]

  7. شماهایی که هی کار گروه کار گروه میکنید ، بنظرتون کارگروهی که ۵، ۶ نفرش از اقوام باشن و مردم اونارو انتخاب نکرده باشن نظرشون عادلانه میتونه باشه؟؟؟؟!!!!!

  8. جناب آقای مهندس حسین زاده با تشکر از انصراف شما اما لازم می دونم چند نکته رو پیرامون عملکرد شما در انتخابات بیان کنم

    جناب مهندس یکی از دلایلی که کارگروههای منطقه ضمن برشماره محاسنتون بیان کردن جوانی شما و عدم پختگی در کار شماست

    به نظر من به عنوان یک همشهری انتظار داشتم شما از فرصت این انتخابات نردبانی برای دوره های بعد بسازید با کارها و موضع گیری هایی که داشتید و تعداد دفعات تغییر نظرات و زمان خروج از گود انتخابات و نیز عدم اشراف به وضعیت استراتژیک شهر و منطقه و صف بندی های گروهها و شخصیتها داخل و منطقه و تاثیر پذیری شدید از احساسات مجموعا بر دلایل کارگروههای منطقه صحه نهادید.

    جناب آقای مهندس حسین زاده این حقیر شما رو به عنوان یکی از صدها جوان توانای شهر به عنوان سرمایه انسانی شهرم گراش می شناسم و عاجزانه تقاضا دارم اگر برای سالهای آتی قصد حضور در عرصه سیاسی را داشتید حتما در این زمینه خود را تقویت نمایید تا دچار خسران نیرو سوزی نشویم

    1. اینکه سن و سال ملاکی برای تعیین قابلیتها شود، از ظنزهای تلخ روزگار ما ایرانی هاست. انقلاب اسلامی را کسانی راهبری کردند که از سن و سال کمتری از آقای حسین زاده برخوردار بودند و البته تجربه و دانش کمتر. روندهای جهانی هم به سمت جوانگرایی در حرکت است. نخست وزیر یونان ۳۴ سال، وزیر خارجه اتریش ۳۰ سال، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ۴۳ سال (ایشان سالها قبل وزیر خارجه بوده اند).
      حال گروهی با اطلاع از برنامه های مفید و کارآمدی ایشان،‌ فرد دیگری را معرفی می نمایند و یکی از دلابل خود را جوانی ایشان می دانند. اتفاقا به همین دلیل باید ایشان را انتخاب می کردند تا سالهای سال به عنوان یکی از سرمایه های شهر در پستهای مختلف به انقلاب خدمت نماید.

  9. نفرمایید کارگروه ، بفرمایید یار دوازدهم ، اخه این چه کارگروهی هست که میگه اجماع با قرعه ؟!!!!!
    اخه این چه کارگروهی هست که حتی از یک مناظره ساده هم میترسه اخه این چه کارگروهی هست که نتیجه کارگروه های شهر های اطراف رو میترسه اعلام کنه از ترس رو شدن دستشون ، نه جدا از رو چه ملاکی بهمنی بالاتر از حسین شیری هست ، از هرنظر که نگاه کنی یه سر و گردن بالاتره

  10. با‏ ‏سلام‏ ‏
    دست‏ ‏نامزد‏ ‏هایی‏ ‏که‏ ‏کنار‏ ‏رفتن‏ ‏درد‏ ‏نکنه‏ ‏
    ولی‏ ‏خدمت‏ ‏بعضی‏ ‏از‏ ‏دوستان‏ ‏عرض‏ ‏کنم‏ ‏که‏ ‏چرا‏ ‏کسی‏ ‏در‏ ‏مورد‏ کنار‏ ‏رفتن ‏اقای‏ ‏بهمنی‏ ‏چیزی‏ ‏نمیگن ‏من‏ ‏به‏ ‏اقای‏ ‏حسین‏ ‏شیری‏ ‏حق‏ ‏میدم‏ ‏که‏ ‏نره‏ ‏کنار‏ ‏
    از‏ ‏قدیم‏ ‏گفتن‏ ‏بخشش‏ ‏از‏ ‏بزرگانه‏ ‏پس‏ ‏چرا‏ ‏اقای‏ ‏بهمنی‏ ‏که‏ ‏بزرگتر‏ ‏هستن‏‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ ‏مردم ‏کنار‏ ‏نکشه

  11. آقای حسین شیری
    شما شخصیت خود را دیشب نشان دادید
    با مسخره کردن یک خواهر شهید
    با توهین به خانواده شهید
    با تخریب دیگر کاندیدا
    و …

  12. این که می فرمایید چند نفر از کارگروه اقوام آقای دکتر هستند،
    آیا این مشکل ایشان است که آدم ریشه دار وبا اصل و نسبی هستند؟!!

  13. میشه ایقد نظر کارگروه رو وسط نکشید ….
    من یک جوانم و نمیخوام کسی برام انتخاب کنه که کی بمونه و کی بره، و هر کی موند من به اون رای بدم
    من رایم رو میخوام به حسین شیری بدم حالا میخواد نظر کارگروه هر چی باشه،حتی اگه آقای حسین شیری انصراف بدن من رایم رو با اسم ایشون پر میکنم….

  14. مهندس خدا قوت ولی چرا دیر… شما هم بازی خوردید….تا فشارها بر حسین شیری کمتر شود….فقط دکتر باید بمونه ولاغیر

  15. با تشکر از اقای حسین زاده به خاطر این از خودگذشتگی شون. نام شما هم به همراه سایر کاندیداهای انصرافی در دل و ذهن ما خواهد ماند بزرگمردی که با صداقت و تواضع و به دور از هیاهو و بگم و بگم اومدین

  16. جناب حسین شیری که دم به دقیقه حرف از مناظره میزد ، چرا در مقابل حرفای خانم بهمنی ایشونو به تمسخر گرفت ، و چرا اطرافیان ایشون با پسوند ضد ولایت فقیه از ایشون استقبال کردند ، و جناب حسین شیری هیچی نگفت ، من طرفدار هیچ کاندیدی نیستم ، ولی دیشب فهمیدم خیلی چیزا به مدرک و پستو و سخنرانی نیست… حداقل ایشون خواهر دو شهیدن ، نباید احترامشونو حفظ میکردین ، نمردیمو معنای انتقاد پذیری رو فهمیدیم …
    و در آخر میخوام بگم جناب بهمنی و آقای حسین شیری … اگر امسال رقیب بره مجلس ، شما در آینده سیاسی گراش هیچ نقشی نخواهید داشت و مردم به شما اعتماد نخواهند کرد ، وقتی بزرگانی مثل جناب فتحی و آقای جهانبانی که میشه گفت اقبال بیشتری در بین مردم دارن برای منافع شهر ، منافع شخصیشونو میذارن کنار مطمئنا در آینده سهم بیشتری از اعتماد مردم رو به دست میارن و صد در صد لیاقتشو هم دارن

  17. در واقع جناب مهندس حسین زاده پوریای ولی بودند .ما به این ایثار ایشان افتخار میکنیم .ولی انسان لایقی بودند .هدفشان خدمت بود. در دوره بعدی از وجودشان استفاده خواهیم کرد. در این دوره رای ما بهمنی خواهد شد.

  18. متاسفانه کلیپ صحبت های کارگروه اوز توی شبکه مجازی پخش شده و عده ای که خود رو منتخب کارگروه مناطق میدانستند را رسوا نمود تا مردم بیشتر به سیاست های مشمئز کننده کسانی که در مقام تصمیم گیری برای ۳۷۰۰۰نفر آدم عاقل و بالغ بودند پی ببرند.

  19. برادر مهندس حسین زاده صحبتها و درد دلهای شما دل هر گراشی را به درد آورد شما قربانی توطیه عده ای خودخواه و بیسواد که متاسفانه سالیان سال است که خود را قیم و بزرگتر و تصمیم گیران شهر میدانند و تاکنون در اثر بیسوادی و یدکشی کردن عناوینی مردم مظلوم گراش قربانی هوا و هوسها و منافع شخصی خود شده اتد افشاگریهای شما که صادقانه و با کمال بی طرفی و فقط تحت عنوان دفاع از جوانان تحصیلکرده ما مطرح کردید پرده از دستهای ناپاک پشت پرده عده ای زدود و مردم در جریان امر قرار گرفتند . جنابعالی خوب متوجه شدید که هر دو کاندید فقط و فقط بخاطر سرکوب هم وارد صحنه شده اند و هر دو کاندید هدفشان این است که دیگری به مجلس راه پیدا نکند ولی ایکاش قدری غیرت داشتند و بنفع شما کنار میرفتند . آرزوی موفقیت برای شما دارم

  20. جناب مهندس
    سلام.ابتدا روز مهندس را به شما تبریک میگویم
    و اما بعد شنیدم که اعلام کرده اید کنار میروم .این کار پسندیده است .اما اجازه ندهید که بعضی اعلام کنند که در دام سیاست دیگران افتادید و شخصیت شما را خدشه دار کنند .اگر قرار است بیانیه بدهید تاکید کنید که تحت تاثیر هیج جوسازی قرار نگرفته و خود مستقلانه و به نفع مصالح شهرستان تصمیم گرفته اید ..
    باز هم تاکید میکنم شما سرمایه شهر مایید و اینده این نشان خواهد داد.از اینکه در این مدت اخلاق را سرلوحه خود قرار داده بودید به عنوان یک دوست تشکر میکنم .
    همیشه سربلند و سبز باشید
    اواز خوش هزار تقدم توباد
    سرسبزترین بهار تقدیم توباد
    گویند لحظه ایست روییدن عشق
    ان لحظه هزار بار تقدیم تو باد .
    گراش .۵ اسفند ۹۴ عزیز نوبهار

  21. دیشب در مدرسه ی علمیه شهرستان گراش قهرمان واقعی مشخص شد و با تشویق بالغ بر دو هزار نفری مردم همراه شد….احسنت و درود بر جناب مهندس حسین زاده که از ابتدای ورود منطق ؛ اخلاق مداری و متانت را راس کار خود قرار داده و تا به انتها نیز چنان بود.***قهرمان واقعی جناب آقای مهندس حسین حسین زاده***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

42 نظر
scroll to top