- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

جعفرپور در بهارستان ماندگار شد

هفت‌برکه (گریشنا): نتایج غیر رسمی شمارش آرا در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش نشان می‌دهد جمشید جعفرپور با اختلاف زیادی از رقیبان‌اش پیروز رقابت‌های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. جعفرپور تا اینجای کار بیش از سایر رقبا رای کسب کرده است و توانسته است نمایندگی‌اش را یک دوره‌ی دیگر تمدید کند.

نتایج غیر رسمی همچنین نشان می‌دهد که در این حوزه انتخابیه اسعد زاهدی در جایگاه دوم و یوسف محبی در جایگاه سوم قرار دارد.

هرچند هنوز درباره‌ی رتبه‌ی دو نامزد گراش در کل حوزه انتخابیه نمی‌توان به جمع‌بندی رسید، اما نتایج شمارش آرا در شهر گراش نشان می‌دهد حسین‌علی حسین‌شیری رای بیشتری نسبت به میرزاخلیل بهمنی کسب کرده است.

این آمار رسمی نیست و شمارش آرا هنوز ادامه دارد. در نتیجه این خبر به‌روز خواهد شد.

تکمیل خبر (ظهر ۸ اسفند):

فرماندار ویژه لارستان گفت: جمشید جعفرپور با کسب ۳۸ هزار و ۷۶۶ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش راهی مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش  میلاد لارستان [1]؛ با اعلام علی‌اکبر نجیب‌زاده، فرماندار ویژه لارستان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش و پس از شمارش آرای ماخوذه این شهرستان‌ها، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

بر این اساس در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش کل آرای ماخوذه ۱۱۸ هزار و ۲۹۶ رای بود که جمشید جعفرپور با ۳۸ هزار و۷۶۶ رای راهی بهارستان شد.

پس از وی اسعد زاهدی با ۱۷ هزار و ۱۶۴ رای دوم شد و یوسف محبی نیز با ۱۳ هزار و ۷۵۷ رای مقام سوم را در این رقابت انتخاباتی کسب کرد.

جمشید جعفرپور پیش از این نیز نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در دوره نهم بوده است.

jafarpoor [2]