بستن

واکنش نامزدهای گراشی به نتیجه انتخابات و پیروزی جعفرپور

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از مسجل شدن پیروزی جمشید جعفرپور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به سراغ دو نماینده‌ی گراشی حاضر در این رقابت‌ها، میرزاخلیل بهمنی و حسین‌علی حسین‌شیری، رفتیم تا نظرشان را درباره نتیجه انتخابات و همچنین جواب‌شان را به مردم گراش بپرسیم.

hosensheri1

حسین‌شیری: مردم منطقه نشان دادند گرایش ولایی دارند

اعضای ستاد حسینعلی حسین‌شیری به نظر می‌رسد از نتیجه به دست آمده راضی هستند. با حسین‌شیری در نخستین ساعت‌های بامداد  ۸ اسفند در ستادش گفتگوی کوتاهی داشتیم. حسینعلی حسین‌شیری نامزد مجلس دهم ضمن تشکر از مردم سه شهرستان و اعضای ستاد تبلیغات در مورد پیام این انتخابات گفت: «در منطقه گرایش سیاسی مد نظر نیست و در انتخابات گرایش ولایی مدنظر است، زیرا اگر گرایش مطرح بود، دیگر کاندیدا با برند مسائل سیاسی آمدند.»

حسین‌شیری به  جمشید جعفرپور تبریک گفت: «خدمت جناب آقای جعفرپور که استمرار این لباس نمایندگی بر قامت ایشان پوشیده شد تبریک عرض می‌کنم. انشاالله فردا بیانیه مفصلی در مورد تشکر از ملت و راه‌کارهای سه شهرستان،به ویژه لار و گراش در بیانیه ارائه خواهم کرد.»

Entekhabat 07121394 - Sorkhi (4)

بهمنی: به جعفرپور تبریک گفته‌ام / به رای کارگروه تمکین نکردند

میرزاخلیل بهمنی درباره پیروزی جعفرپور در انتخابات می‌گوید: «من یک ساعت پیش به آقای جعفرپور از طریق پیامک تبریک هم گفته‌ام. فردا هم پیغام تبریک رسمی برای ایشان منتشر خواهم کرد.»

بهمنی در خصوص قابل پیش‌بینی بودن نتیجه‌ی انتخابات نیز می‌گوید: «با توجه به تغییراتی که در روزهای آخر صورت گرفت و تغییر نگاه مسئولان رسمی، این نتیجه قابل پیش‌بینی بود. از طرفی دیگر، گردن نگذاشتن دوستان دیگر به رای کارگروه انتخاباتی گراش هم ما را در اطراف ضعیف کرد و عملا همان اتفاق افتاد که پیش‌بینی‌اش را می‌کردیم. یعنی نقش خودمان هم خیلی زیاد بود که به کارگروه توجه نکردیم و بداخلاقی‌های زیادی هم انجام شد و انتظار می‌رفت که این نتیجه‌اش باشد.»

بهمنی اعتقاد دارد این دوره موقعیت خوبی از دست گراش رفت: «موقعیت بسیار خوبی از دست دادیم. اگر این اتفاقات در گراش نمی‌افتاد، به احتمال زیاد به دور دوم می‌رفتیم. چون مردم منطقه هم نگاه می‌کنند که آرا به چه سمتی می‌رود، و حتی در روز آخر هم ممکن است جهت آرا عوض شود. اگر یک‌دست بودیم می‌توانستیم از موقعیت استفاده کنیم.»

میرزاخلیل بهمنی در پاسخ به این پرسش که جواب شما به مردم گراش چیست، گفت: «جواب من این است که من از طرف کارگروه انتخاب شدم و دوستان تمکین نکردند. این کار متاسفانه علاوه بر مساله‌ی رای، باعث شد ابهت گراش هم شکسته شود. چون به اطراف نشان دادند که ما درون خودمان هم یک‌صدا نیستیم.»

 

scroll to top