- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

بهمنی پیام داد: تشکر از مردم و کارگروه، تبریک به جعفرپور

هفت‌برکه (گربشنا): میرزاخلیل بهمنی، یکی از نامزدهای گراشی در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پیامی از مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه تشکر کرد و پیروزی جمشید جعفرپور را به او تبریک گفت. او بخشی از پیام را نیز به تشکر از کارگروه انتخاباتی گراش اختصاص داده و نوشته است: «اگر بداخلاقی‌ها و احساسات‌گرایی‌ها سد راه نمی‌شد و تصمیمات و برنامه‌های این کارگروه امین و دل‌سوز به مرحله اجرا می‌رسید، یقینا نتیجه‌ی دیگری در این انتخابات رقم می‌خورد.»

 

Entekhabat 07121394 - Sorkhi (5) [1]

متن کامل پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش

بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از حضور پرشور شما مردم عزیز در پای صندوق‌های رای و صیانت از آرمان‌های شهدا و امام راحل تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک و فارغ از هر نتیجه‌ای که در انتخابات به دست می‌آمد، همین انگیخته شدن شور و شوق انتخاباتی که به حضور گسترده مردم انجامید، نویدبخش آینده‌ای پرصلابت و پرامید برای مملکت اسلامی ما و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

همچنین بر خود لازم می‌دانم که از اعتماد اعضای محترم کارگروه انتخاباتی گراش به این‌جانب نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورم، که اگر بداخلاقی‌ها و احساسات‌گرایی‌ها سد راه نمی‌شد و تصمیمات و برنامه‌های این کارگروه امین و دل‌سوز به مرحله اجرا می‌رسید، یقینا نتیجه‌ی دیگری در این انتخابات رقم می‌خورد. همچنین از اعضای محترم ستاد انتخاباتی این‌جانب، جوانان عزیز دانشجو، ورزشکاران و   سایر اقشار جامعه که در این مدت پشتوانه معنوی، فکری و عملی این‌جانب در رقابت‌های انتخاباتی بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم.

و در نهایت به جناب آقای دکتر جعفرپور، نماینده‌ی منتخب مردم شریف لارستان، خنج و گراش نیز تبریک می‌گویم، و از خداوند منان توفیق ایشان را در راه خدمت‌گذاری به این مردم شریف و مملکت بزرگ ایران اسلامی مسئلت می‌دارم.

میرزاخلیل بهمنی

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی