بستن

بیانیه تشکر مهندس حسین‌زاده

هفت‌برکه (گریشنا): مهندس حسین حسین‌زاده، نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پیامی از مردم و همراهان ستاد انتخاباتی خود تشکر کرد. مهندس حسین‌زاده یک روز مانده به انتخابات از حضور در انتخابات انصراف داد.

این پیام هفته گذشته برای گریشنا ارسال شده بود که به دلیل تراکم اخبار با تاخیر منتشر می‌شود:

به نام خدا

بیانیه تقدیر و تشکر ستاد انتخاباتی مهندس حسین‌زاده

باعرض سلام و ادب

با لبیک به ندای رهبری، با یک دنیا شوق و انگیزه و با هدف خدمت‌گزاری به مردم و پیش‌برد تعالی کشور، با احساس تکلیف، پای به عرصه انتخابات نهادم و بنا به دلایلی به نفع مردم شریف شهرستان گراش و حفظ وحدت منطقه انصراف خود را اعلام نمودم.

از همه بزرگوارانِ اساتید، جامعه مهندسین، جامعه فرهنگیان، دوستان، سروران، اقوام و همکاران، علی‌الخصوص جوانان و همفکران عزیز که در این مدت همراه و همدل با بنده بودند و با حمایت و دلگرمی خود، بنده را مورد لطف قرار داده‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

تشکر ویژه دارم از ریاست محترم ستاد: استاد ارجمند حاج کامران جعفری، معاونت ستاد: استاد ولی بامری و مشاورین سیاسی: حاج محمد منفرد (کامیرزا)، استاد رضا دیباچی، آقای ابراهیم شیروان، و حاج محمود غفاری. همچنین گروه اطلاع‌رسانی فضای مجازی و تدارکات: جناب آقایان محسن امانی، محمد ابول‌نژاد، یوسف هاشمی، محمد پورغفور و برادران.

و در آخر از همکاری و برنامه‌ریز ستاد، شرکت بازرگانی نوین تجارت فارس، که بدون هیچ چشم‌داشتی و نظر سویی اخلاصاً بنده را یاری نمودند کمال تشکر را دارم.

موفق و پیروز باشید

ستاد انتخاباتی دهمین مجلس شوراس اسلامی

مهندس حسین حسین‌زاده

Hosein Hoseinzadeh

 

16 نظر

  1. جناب آقای فقیهی
    با توجه به کاندیدا توری شما در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و قرار دادن نام خود در لیست اصولگرایی و با توجه به اینکه شما از منصرفین انتخابات و کناره گیری به نفع کاندید محترم اصلاح طلب بوده اید به اطلاع می رساند شما به هیچ عنوان نمیتوانید در لیست اصولگرایی قرار بگیرید و مراتب جهت اطلاع توسط جوانان غیور شهرستان به شورای محترم نگهبان در مرکز و شهرستان اعلام گردیده است.
    هر چند جنابعالی در هیچ یک از لیست های حمایتی توسط احذاب اصولگرا در کشور، استان و حتی شهرستان و منطقه قرار نگرفته اید و تنها با ایده خود، خود را اصولگرا خوانده اید که برای دوستاران انقلاب و نظام جای تعجب و نگرانی داشت.
    در هر صورت به شما برادر بزرگوار توصیه می کنم به هیچ وجه در صورت شرکت مجدد خود در انتخابات، خود را اصول گرا نخوانید.

    شورای محترم نگهبان جهت اطلاع
    رسانه های محلی جهت استحضار و ارشیو بندی

  2. چند نکته لازم می دانم خدمت اقای حسین زاده عرض کنم.
    هر چند کناره گیری شما از انتخابات را کاری شایسته ای و به نفع مردم میدانم ولی بر این اعتقاد ام که منفعت چندانی برای مردم شهر نداشت در واقع نفع شخص بیشتر مد نظر بود تا مردم
    اینکه ۲۴ ساعت قبل از انتخابات انصراف داده اید در حقیقت نمیتواند برای مردم نفعی داشته باشد چرا که می بایست همانند دکتر فتحی و دوستان دیگر زوتر از اینها شما که قصد انصراف داشتنید، انصراف میدادید و در صورتی که شما زوتر انصراف می دادید فشار افکار عمومی وقت داشت و بر روی دو کاندیدای دیگر فشار وارد می کرد و باعث میشد که دو نفر میدان انتخابات را به یک نفر واگذار کنند در واقع انصراف دیر هنگام شما باعث شد که دو نفر امیدوار به معادلات خود بمانند و ترک میدان نکنند.
    هر چند در این بازی شما قصد داشتید نقش شاه مهره بازی کنید و نظر کارگروه را به نفع خود تغییر دهید و چون این اتفاق حاصل نشد شما در روز پایانی انصراف دادید.
    در بعد بررسی حوالات شما باید گفت در واقع امده بودید که خود را محک بزنید و اوازه ای را در این خصوص جذب کنید برای اینده ولی این خواسته شما باعث شد هم کار گروه و هم دیگر رقبای شما به اشتباه انداخته شوند
    موضوعی که به راحتی نمیشود از آن گذشت و باید فکر کرد که چرا با این سیاست وارد عرصه رقابت شده اید.
    اقای جهانبانی و دکتر فتحی در ابتدا مواضع خود را شفاف بیان کردند و دیگر کاندید انصرافی در پی تخریب دکتر بهمنی بر امد که بعدا در حمایت از دکتر کنار رفت در واقع می شود گفت اقای جهانبانی و دکتر فتحی کار شاقی انجام داده اند ولی شما را نه

  3. کاش جناب مهندس زودتر انصراف میداد نه دیقه نود.. .دیقه نود در فوتبال ارزش داره ولی در اتخابات یعنی مهره سوخته…

  4. سلام.
    در جواب تحلیل جناب گراش پاینده شایسته دانستم چند مطلب را خدمت دوستان عرض کنم.
    در بازی سیاست،جای تعصبات قومی و قبیله ای و دین و مذهب نیست جایی برای ابراز احساسات شخصی نیست، سیاست یک معادله ی چند مجهولی ریاضیست که نیاز به صبر و حوصله ی زیاد و قدرت عقلانی و تجزیه و تحلیل هایی همه جانبه دارد.
    استاد بزرگوار جهانبانی را قبل از شروع بازی و کارزار مجبور به انصراف کردند و جناب دکتر فتحی نیز کاملا در اختیار کارگروه و اعضای دیگر تاثیر گذار بر رای کارگروه بود و دلیل ادعای بنده نیز رفت و امد های مکرر جناب دکتر از عرصه ی انتخاباتی بود، چون حداقل چند مدت قبل اعلام کناره گیری کردند و دوباره برگشتند و توسط کارگروه به عنوان شخص مورد نظر کارگروه اعلام شد و ظرف ۲۴ساعت منصرف شدند و یا مجبور به انصراف شدند، همانگونه که مجبور به بازگشت به عرصه شده بودند.
    سوال اینجاست که دلیل این رفت و امد ایشان چه بود،؟
    خود ایشان چنین قصدی داشتند و یا اینکه کسانی به قصد نادیده گرفتن و خط کشیدن بر روی دو کاندیدای دیگر چنین بازی را راه انداختند؟؟؟

    اما دو کاندیدای دیگر چرا ماندند و به اجماع نرسیدند؟

    دلیلش بر همه ی تحلیلگران منصف واضح و روشن است.
    چند دلیل دارد بجز دلیلی جناب حسین زاده باعث به اجماع نرسیدن شده باشد.
    دو کاندیدای دیگر را اگر تحلیل و ارزیابی کنید، مشخص خواهد شد که این دو بزرگوار تحت هیچ شرایطی حاضر به کنار رفتن نبوده و نخواهند بود..
    اگر به اطرافیان و خاستگاه این دو کاندیدای محترم نگاه کنید، بهنر متوجه خواهید شد که هیچ کدام اجازه ی کناره گیری ندارند، چون هر کدام دلایلی محکم و اصولی برای رفتار خود داشتند و بسیار ساده لوحانه خواهد بود ، اگر ذره ای فکر کنیم که بخاطر مردم و شهر یکی از این دو بزرگوار راضی به کناره گیری شوند……
    اما از نظر بنده دلیل اینکه جناب حسین زاده ۲۴ساعت قبل انصراف دادند این بوده که،
    با توحه به اطلاع و اگاهی از اهداف دو کاندید دیگر، ایشان تا لحظه ی اخر امیدوار به اجماع بودند و چون ان دو به هیچ عنوان در صورت وجود دیگری حاضر به کناره گیری نبودند، جناب مهندس حضور خود را به عنوان یک محلل لازم و ضروری میدانستند و مطمءنن تصمیمی درست را اتخاذ کردند، چون با توجه به جلسات و رایزنی های متعدد با دو رقیب خود، کاملا برای رسیدن به اجماع حضور خودشان را ضروری میدانستند،
    مطءنن مفهوم محلل را بخوبی میدانید.
    برای رسیدن به اجماع نیاز به کناره گیری دو رقیب به نفع ایشان بود و سپس ایشان با حل این معضل و اختلاف و کنار زدن هر دو رقیب ، خود بتواند از بین ان دو که به نفع ایشان کنار رفته اند ، یکی را که اقبال بیشتری دارد انتخاب کند و به نفع وی کنار رود.
    منفی در منفی همیشه منفیست.
    و هر دو رقیب دیگر برای هم کاملا نظراتی منفی داشتند .
    پس نیاز به یک شخص ثالث بود تا این دو منفی را تبدیل به ۱عدد مثبت انهم برای منافع گراش تبدیل کند.

    عرض کردم که این بن بستی که در گراش بوجود امده بود،کاملا در عزصه ی سیاست بمانند یک معادله ی ریاضی بود و ایشان قادر به حل مساله بودند،
    چون هدفشان هدف بزرگی بود و بدور از منیت و خودپرستی و خودخواهی، با توجه به شابستگی های شخصی که داشتند به منافع کل که همان اتحاد و همدلی گراش و منطقه بود، میاندیشیدند ولی متاسفانه انقدر متین و صادق و تابع جمع بودند که هیچوقت ایشان در نظر گردانندگان این بازی بحساب نیامدند و نخواستند، به قابلیت ایشان نظری داشته باشند.
    و کوچکترین های و هوی نداشتند و ارام به اهداف بزرگ خود که همان اتحاد و همدلی در گراش بود فکر میکردند .

  5. با نظر گراش باینده کاملا موافقم
    اقای حسین زاده متاسفانه کنار کشیدن شما به نفع شهر نبود بلکه شما خواسته خودت را دنبال میکردی
    ممنون

  6. اقای حسین زاده اگه از اول همراه دکتر فتحی و اقای جهانبانی کنار رفته بودی مثل انها قهرمان بودی و هدفت خدمت به وحدت شهر بود
    ولی دیگه دیر بود برات متاسفم

  7. بابایکبارشانسی یکی فرستادیدمجلس فکرکردیدچی….کل ارای شهرگراش نهایت۱۵۰۰۰ رای مابقی چی …هیچ کدام ازاطراف واکناف دیدگاه خوبی نسبت به گراش وگراشی ندارن واین چیزی نیست جزتندروی های مذهبی مابانه تصمیم گیران شهرتونه….نتیجش هم توی ارای کاندیداهادرغیرازشهرگراش(حسین شیری حدود۲۸۰۰رای وبهمنی۵۷۰۰ رای) درضمن من بچه لارهم نیستم که فکرکنیدازروی تعصب میگم بچه روستاهای بخش مرکزی لارم ویکسال گراش بودم…مدیرثبت کن لطفا

  8. ظاهرا طبق نظرات سطحی که فقط و فقط اینجا میشه دید، بهتر بود همان اول هر شش کاندیدا در روز اول به نفع شهر کنار میرفتند.

    سوالی دارم؛
    چرا باید چهره هایی همچون استاد جهانبانی عزیز و دکتر فتحی و مهندس حسین زاده و دیگران انصراف میدادند؟
    بر اساس کدام معیار و سنگ سنجشی این اشخاص باید کنار میرفتند؟

    و به نفع کدام کاندیدا باید کنار میرفتند؟

    اگر معیار و سنگ محک دوستان ، رای کارگروه میباشد، که نتایج اراء مشخص کرد که بدلیل رای اشتباه کارگروه به یک کاندیدای مشخص، همان کاندیدا از اقبال و رای کافی در گراش برخوردار نبود و مردم اعتراض خود را به نظر کارگروه با رای به کاندیدای دیگر به اثبات رساندند.
    اگر قبل از انتخابات این بحثها میشد و این نظریات را میدیدیم، زیاد جای تعجب نبود، اما امروز که نتیجه ی لجاجت با مردم را در سراسر ایران و خصوصا گراش را به عینه دیدیم، بهتر است به امار و ارقام اراء توجه کنیم و با شعارهای دوستان و بزرگواران که عمدتا با کارگروه و یا عضو کارگروه بودند، تطابق دهیم.

  9. جناب منصور عزیز.

    این یک نظر شخصیست که شما ارایه داده اید وگرنه گراش و گراشی همه جا به خوشنامی و مخصوصا کارهای بزرگ خیرینش در کل استان و مخصوصا خارج ازفارس معروف و مشهود است.

    1. بزرگی به عقل و تخصص و عملکرد است نه به سن و سال و ثروت
      دوستان منتقد سلام
      سعی کنید همیشه انتقاد عامه‌پسند و سازنده داشته باشید، نه در حد یک باند و جناح.
      ۱- آیا می‌دانستید دیدگاه و خواسته سیاسی و اقتصادی و اجتماعی اکثر شهروندان شهرستان‌های لار، خنج و گراش در حد ارتقاء و راه‌اندازی چند اداره و افتتاح حوزه علمیه و دانشگاه می‌باشد؟
      ۲- آیا می‌دانستید دیدگاه مردم منطقه برای انتخاب یک کاندید اصلح برای مجلس فقط شهرت و ثروت می‌باشد نه تخصص و تجربه و عملکرد؟؟؟
      ۳- آیا شما از بیوگرافی مدیریتی و کاری و تخصصی این مهندس جوان مطلع هستید؟
      ۴- آیا شماها طرح و برنامه‌های راهبردی ایشان در زمان انتخابات در حوزه انرژی و اقتصاد و کارآفرینی مهندس جوان مطالعه کردید؟
      ۵- آیا مطلع هستید که یک مهندس جوان در سن ۳۶ سالگی به مدیریت ارشد وزارت‌رسیدن نشان از پشتکار و تلاش شبانه‌روزی اوست؟
      ۶- آیا میدانستید که دکل نفتی در ۸۰ کیلومتری شهرستان گراش در روستای خلیلی مشغول به کار هستند؟
      ۷- آیا می‌دانستید که هدف از کاندیداتوری مهندس جوان توسعه میادین نفت و گاز منطقه بوده که یک‌روزی به لامرد و مهر برسیم؟
      ۸- آیا می‌دانستید طی این ۹ دوره مجلس شورای اسلامی هیچ نماینده‌ای در فکر آوردن پروژه سرمایه گذاری ملی برای منطقه نبوده؟؟؟

  10. سلام خدمت گراش پاینده
    بنده هر سه ستاد کاندیداها سرزدم ویادمه که بنده خدا مهندس حسین زاده از همون اول صادقانه میگفت اگر دو بزرگوار دیگه توافق کنند ویکنفر بشن من میرم کنار بنابراین حضور حسین زاده تا دیقه ۹۰ باتوجه به لجبازی دوکاندیدای دیگر خوب است از لحاظ بازی سیاسی تا احیانا تحت فشار و در جهت وحدت حداقل نفرسوم داشته باشیم.مضافا اینکه ظاهرا درجلسه کارگروه که همه حضور داشتند حتی آقای حسنی هم دعوت بوده کارگروه بعد از ارایه گزارش اعلام میکنند که از نظر کارگروههای مناطق وخود ما با برنامه ترین کاندیدا حسین زاده است که عملگرا است وبا اخلاق ضمن اینکه تخصصی –فنی است همراه با اشتغال زایی اما کارگروه دکتر بهمنی انتخاب کرده که آقای حسنی بشدت اعتراض میکنه و میگه که شما که میگید حسین زاده از همه بهتره پس چرا بهمنی انتخاب کردید ؟ کارگروه میگه چون حمایت زندوی پشت بهمنی است وهمگان دیدند که حمایت زندوی هم تو زرد از آب درآمد ودروغی بیش نبود وحق شهر وکاندیدای جوان خورده شدوالان که فهمیدیم از تهران ۳۰ ساله رفته مجلس یا کنگان ۳۶ ساله رفته و….بیشتر حسرت میخوریم که ما چقدر از لحاظ سیاسی عقب هستیم و متاسفانه تابع فامیل گرایی و…هستیم.

    1. گروهی فکر می‌کردند مهندس حسین‌زاده از پشت کوه اومده که عده‌ای از آقایون می‌خواستن تحقیرش کنن اما ایشون اینقدر باهوش بودن که تمام کاسه و کوزه‌ها رو سر بدخواهان شکست
      هرچند کاندیدایی از گراش نرفتن مجلسٰ ولی مهندس بسیار بازی سیاسی قشنگی رو انجام دادن و دست خیلی‌ها رو که خودشون قیّم مردم گراش میدونستن رو کرد. و توپ رو تو زمین کارگروه و ۲ کاندیدای دیگه انداختن.
      سپاسگذاریم

  11. جناب اقای حسین زاده شما هم یه جورای مثل اقایون حسین شیری و بهمنی به گراش و مردم شریف گراش خیانت کردین و مطمئن باشید.
    که دیگر هیچ وقت بخشوده نخواهید شد..
    بزرگترین ضربه تاریخ رو شما به گراش و گراشی زدن و نفرین مردم گراش دامن گیر شما ها خواهد بود…

    و سلام درود خدا بر بزرگ مردانی همچون دکتر فتحی.اقای فقیهی.استاد جهانبانی. که برای همیشه این فداکاری رو برای ایندگان خواهیم گفت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top