بستن

گوینده گلوری مهمان هنرجویان گویندگی لار

هفت‌برکه (گریشنا): کیوان عسکری مهمان جشن پایان‌دوره‌ی هنرجویان اولین دوره حرفه‌ای گویندگی لارستان بود.
به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، اولین دوره حرفه‌ای گویندگی و دوبله به همت خانه فرهنگ شماره یک لار برگزار شد. در این دوره سه‌ماهه، بیست و سه هنرجو موفق به دریافت گواهی پایان دوره از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار شدند. همچنین در حاشیه مراسم اختتامیه، کارگاهی یک‌روزه با حضور کیوان عسکری، مدرس دانشکده صدا و سیما، برگزار شد. عسکری به دعوت محمدعلی شامحمدی، مدرس این دوره گویندگی و دوبله، به لار سفر کرده بود.
file_260
به گزارش صحبت، مراسم پایان دوره‌ی اولین گروه گویندگی و دوبله دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ در تالار شورای شهر لار با حضور سید علی‌اصغر رفعت حقیقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد  لارستان، کیوان عسکری، استاد دانشکده خبر صدا و سیما و با حضور جمعی از هنرمندان و دانش‌آموختگان این دوره برگزارشد.
رفعت حقیقی ضمن خوش‌آمدگویی و تقدیر از محمدعلی شامحمدی مدیر اولین دوره گویندگی و دوبله، بیان داشت: «لار در حوزه‌ی فرهنگ و هنر پتانسیل بسیار خوبی دارد و هنرمندان بسیاری از این خطه برخاسته‌اند و در سطح کشور مطرح شده‌اند، و امید است که بتوان در این عرصه هم به موفقیت‌های  قابل توجهی دست پیدا کرد.»
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان همچنین از تشکیل «انجمن گویندگی» در آینده‌ی نزدیک خبر داد.
سپس کیوان عسکری، استاد دانشکده خبر صدا و سیما و مدیر گویندگان انجمن جوان تهران (گلوری)، ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان هنرجویان صداپیشگی لارستان تصریح کرد: «یک هنرجو ابتدا باید انسان باشد و اهدافی را در جهت هنرش دنبال کند. وجه تمایز هنرمند با یک انسان عادی در نوع نگاه و دیدگاه اوست.»
عسکری ادامه داد: «هنر یعنی عرضه. یک هنرمند باید بتواند هنرش را به بهترین وجه در معرض مخاطبانش قرار دهد. و خود را جزیی از مخاطب بداند، نه کمتر و نه بیشتر از او.»
در پایان این مراسم، گواهی پایان دوره به اولین هنرجویان حرفه‌ای دوبله در لارستان اعطا شد.
13

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. با سلام وخسته نباشید آقای شاه محمدی
    قرار بود این کلاس در گراش هم برگزار بشه.ما منتظر اقدام شما جناب شاه محمدی برای برگزاری این کلاس برای همشهریان عزیز می باشیم.پیشاپیش قدردان تلاش شما در این زمینه هستیم.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top