- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

فولادی رییس صنف خرازان و طلافروشان باقی ماند

هفت برکه (گریشنا): حسین‌علی فولادی با بیشترین رای رییس اتحادیه خرازان و طلافروشان باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت: صد و پنجاه و سه نفر برای انتخابات اتحادیه‌ی خرازان حق رای داشتند که رای‌گیری بین شصت و سه نفر انجام شد. با شمارش آرا، حسین‌علی فولادی با چهل و هفت رای به عنوان رییس، محمود فرسوده با سی و نه رای به پیشنهاد خودش به عنوان دبیر اتحادیه، حسین دل‌پیشه با سی‌ و دو رای به عنوان نائب رییس دوم، جواد آتش‌تر با سی و یک رای به عنوان خزانه‌دار، ابراهیم شکوه با بیست و هفت رای به عنوان نائب رییس اول انتخاب شدند. محمد رضوی با بیست و یک رای و سعید حسینی نیز به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند. در انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌ی خرازان، دو رای سفید نیز دیده شد.

اما در بخش بازرسین، یونس صداقت با چهل و پنج رای به عنوان بازرس و حسن قدسی با پانزده رای علی‌‌البدل شد. سه رای سفید نیز در این بخش به صندوق انداخته شد.

فولادی رییس اتحادیه‌ی خرازان و طلافروشان مهم‌ترین برنامه دوره‌ی جدید این اتحادیه را اجرایی کردن و افتتاح بازار طلافروشان اعلام کرد و گفت: «این طرح از دوره‌ی قبل دنبال می‌شد و دلیل به تعویق افتادن آن، دنبال کردن مقدمات اداری و توسعه‌ی این بازار با خرید دو خانه‌ دیگر بود.»

karazan12 [1]