- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

عید در عید: جشن‌های میلاد در مساجد گراش

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن مراسم جشن در مساجد و حسینیه‌های شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مسجد امام حسن عسگری (ع)، دیشب، دهم فروردین، همشهریان در مسجد امام حسن عسگری (ع)، ولادت حضرت فاطمه (س) را جشن گرفتند. حاج حسن باقرپور به عنوان مداح و حجت الاسلام و المسلمین عباس پورغفور به عنوان سخنران در این برنامه حضور داشتند. این جشن با پذیرایی خامه و شکلات و میوه‌جات به پایان رسید.

شما هم می‌توانید برنامه‌های برگزار شده در مساجد را برای هفت‌برکه ارسال کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، جشن میلاد بانوی دوعالم، حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور شرکت کنندگان در کلاس زایمان فیزیولوژیک و مادارن بستری در بخش زنان و زایشگاه، در محل کلاس زایمان بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش برگزار شد.

در این مراسم که با هدف پاسداشت مقام مادر و روز زن و نیز ترویج زایمان طبیعی برگزار شد، پس از قرائت زیارت حضرت زهرا(س)، مادران در خصوص مزایای زایمان طبیعی و مضرات سزارین گفتگو کردند.

مژده حسن‌زاده، مسوول زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش در این باره گفت: «در این مراسم مادرانی که قبلا سزارین انجام داده بودند و این بار زایمان طبیعی داشته‌اند از فواید و راحتی بعد از زایمان و نیز از تاثیر شرکت در کلاس‌های زایمان فیزیولوژیک و انجام ورزش‌های دوران بارداری در راحتی زایمان سخن گفتند.»

حسن‌‌زاده افزود: «از شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی به عمل آمد و تندیس روز مادر که نام بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش بر آن حک شده بود به مادران اهداء شد.»

gashen4 [1]