بستن

چک‌لیست جعفرپور برای ورزش و بهداشت گراش

هفت‌برکه: جمشید جعفرپور، نماینده مردم در مجلس، دیروز یازدهم فروردین به گراش سفر کرد و در جریان مسایل و مشکلات حوزه‌های ورزش و بهداشت شهر قرار گرفت.

به گزارش حجت عابدی، هیات امنای اداره ورزش و جوانان در دیدار با نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی مشکلات ورزشی گراش را مورد بررسی قرار داد. قاسم فرسوده، معاون فرماندار و عضو هیات امنای اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، در این جلسه خواستار احداث چمن مصنوعی، تکمیل پروژه ورزشی فرهنگی محبی، اجرای طرح‌های سالن ورزشی روستایی، تشکیل چارت سازمانی و ارتقای نمایندگی ورزش و جوانان به اداره، احداث خوابگاه، توجه به جایگاه جوانان و تقویت هیات‌های ورزشی شد. احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، نیز به برخی از مشکلات و کمبودهای ورزشی شهرستان اشاره کرد و خواستار رفع انها شد. حاج نجات اشفته، دیگر عضو هیات امنای اداره ورزش و جوانان  نیز فعالیت رشته‌های ورزشی گراش را از گذشته تا به امروز درخشان عنوان کرد و گفت: «سابقه ورزش گراش در سطح شهرستان و استان قابل ملاحظه و درخشان است.»

دکتر جعفرپور در این جلسه نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد و گفت: «برای رفع مشکلات با نگاه ویژه در سه شهرستان قدم برداشته شده است و امیدواریم مشکلات مطرح شده با پیگیری دستگاه‌های اجرای و همکاری ما حل بشود.»

Jafarpour 11011395 (2)

حوزه‌ی بهداشت و سلامت نیز با حضور یک ساعته‌ی جعفرپور در گراش مورد بررسی قرار گرفت. دکتر محقق، قائم مقام بیمارستان و معاون دانشکده علوم پزشکی گراش، مسائل و نیازهای حوزه بهداشت و درمان گراش را برای نماینده مردم تشریح کرد.

در پایان این بازدید نیز جعفرپور از مجموعه ورزشی محبی بازدید کرد.

 

9 نظر

  1. هر کی میاد گراش قول مساعد میده ولی این قول مساعد اصلا به جای نمیرسد
    یک ورزشگاه از دست بانی خیر گرفتن به هیچ جاه نرسیده کاش مسئولین راستش رو میگفتن که ما حاظر کمک کردن به گراش نیستیم نه روز میاد روز میره (قول سر خرمن) میدن

  2. گریشنا جان پس این لیست کجاست؟ قول مساعد که لیست حساب نمیشه و دقیقا مشخص نکرده برای گراش چه برنامه ای داره. لیست یعنی تعداد مشخصی کارهایی که میتونه و میخواد برای گراش انجام بده رو پشت سر هم ردیف کنه و نام ببره و بعدا قابل پاسخگویی باشه

  3. با سلام؛
    با کمال احترامی که برای تمام کسانی که بنا بر انجام وظیفه و خدمت به مردم را دارند ،تقاضایی دارم ،و اون اینکه اگر ممکن هست دوستان دو نمونه از کارهای( قابل ذکری )که جناب نماینده محترم در دوره قبل نه فقط برای شهرستان گراش که اگر برای غیر از مناطقی که منافعی برای شهرستانی خاص نداشته، عنوان بفرمایند.نیازی به تشریف فرمایی و … جهت ارائه دست أوردها و …هم به دلیل تراکم کاری و خدمت به خلقی خاص نیست،چرا که شعار خدمت و …از این قبیل حرف بافی ها مثل دیگر لبخند های تو خالی که در دوره های گذشته از چهره های مختلف دیده شده برای خیل زیادی از مردم راهبردی مناسب و کارامد خواهد بود و هست.(لا یحمل هذا ألم إلّا البصر و الصبر)این دو نکته از مهمترین کلید های عصر حاضرند و خوش به سعادت کسانی که در هر راهی و هر جایی و هر بادی و …که باشند بینش و بصیرت و صبر و استقمتشان خداگونه است .اینان همان کسانی هستند که شعار و عملشان یکی ست و به هر باد و طوفانی از راه بندگی شان که همان انجام وظیفه در هر حال و زمان به اعتدال و عدالت است خارج نشده و نمی شوند.با آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای همه خدمت گزاران (واقعی).

  4. با سلام و احترام

    دیگر مسئولین حوزه بهداشت ودرمان شهرستان کجایند و جه درخواستی از نماینده محترم شده و اطلاع رسانی کنید که واقعا آقای نماینده و مسئولین می خواهند چه دسته گلی به ارمغان بیاورند. همگی موفق و پایدار باشید. فقط اطلاع رسانی کنید.

  5. در ایران هیچ قولی عملی نیست تنها وعده ای که من به شما میگویم وعملی میشود این است که دعا کنید خیرین گراشی از کشورهای خلیج بیرون نکنند.درود برامثال شیخ

  6. حوزه بهداشت درمان که فعلا در گراش خدا رو شکر مشکلی نداره فقط به حوزه ستادی که مراجعه میکنی نه مدیری میبینی و نه رئیسی مثل اینکه به امان خدا رها شده و مشکلی ندارن با این وضعیت خوبه بانی خیر هستش وگرنه فعلا همه چی رو هواست و مواظبن دکترجعفرپور یه وقت از هوا نیاردتشون زمین مجموعه رو بده به لار…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top