بستن

پیاده‌روی خانوادگی برای جنگ با دیابت

هفت برکه(گریشنا): در سومین روز از هفته سلامت، همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح جمعه سوم اردیبهشت، در شهرستان گراش و با حضور مردم و مسوولین علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش و دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت این شهرستان، طبق اطلاعیه‌ها و تبلیغات انجام شده، در سومین روز از هفته سلامت، همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی روز جمعه سوم اردیبهشت ماه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع، معاون درمان، مدیر مرکز جامع سلامت ،کارکنان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و آحاد مردم گراش برگزار شد.

در این همایش که از ساعت ۶:۳۰ صبح از خیابان درمانگاه و مرکز جامع سلامت شهرستان گراش برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر خیابان درمانگاه تا دانشکده علوم پزشکی گراش را پس از عبور از خیابان اصلی شهر ، میدان شهید بهشتی، بلوار امام حسین (ع) و بلوار دانشجو ، پیاده‌روی کردند.

در همایش پیاده‌روی خانوادگی، محس ایزدی، کارشناس مسوول واحد بیماری‌های غیر واگیر ، نکات کلیدی غلبه بر دیابت را بیان و آموزش‌های لازم را را به شرکت کنندگان ارائه داد.

دکتر سید جواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی گراش نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و تشکر از حضور مردم، در جمع شرکت کنندگان گفت:« ما باید ورزش مستمر و همگانی را در شهر نهادینه کنیم و به انجام ورزش اهتمام داشته باشیم.»

دکتر محقق با اشاره به شیوع دیابت در کشور در ادامه افزود: «مردم باید حتما برای اطلاع از وضعیت قند خون خود تست‌های لازم را انجام دهند تا در صورت ابتلا به بیماری دیابت، با مشورت با پزشک خود، در درمان آن تسریع بخشند.»

وی ورزش‌های هوازی از جمله پیاده‌روی  مستمر و منظم را یکی از بهترین درمان‌های دیابت برشمردمعاون توسعه و مدیریت منابع از کارکنان دانشکده علوم پزشکی، اداره راهنمایی و رانندگی، اورژانس ۱۱۵ و هیات ورزش همگانی شهرستان گراش در برگزاری این همایش تشکر کرد.

در پایان مراسم جوایزی از طرف کمیته ورزش کارکنان علوم پزشکی و باشگاه بدنسازی امید به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا و سپس با صبحانه‌ی سالم از مردم پذیرایی شد.

varzesh14

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top