بستن

اینستاگردی ۲- گنار؛ زیبا و خوشمزه

هفت‌برکه: در دومین مسابقه اینستاگردی، عکس‌های خود را از گیاه خوشمزه «گِنار» برای هفت‌برکه بفرستید.

با فرا رسیدن نیمه بهار در تقویم که در واقع آغاز فصل گرمای جنوب است، کم‌کم در دشت‌ها می‌توان بوته‌هایی را پیدا کرد که زیبا هستند اما کمتر کسی فکر می‌کند خوشمزه هم باشند. اما گنار (که در اسم فارسی آن اختلاف است) با جدا کردن خارها به یک محصول خوشمزه تبدیل می‌شود.

در اینستاگرام گراشی‌ها عکس‌های زیبایی از گنار دیده می‌شود. شما با هشتگ #۷berkeh  یا هشتگ #گنار می‌توانید عکس‌های خود را برای ما بفرستید. عکس‌های سال‌های قبل خود را نیز می‌توانید در اینستاگردی شرکت دهید.

Instagardi2

برنده اولین جایزه اینستاگردی

با تشکر از مخاطبانی که عکس‌های خود را برای مسابقه اینستاگردی ۱ ارسال کردند، عکس‌های برگزیده مسابقه در شماره ۴۶ نشریه افسانه گراش منتشر شد. خانم مرضیه قربانی با نام کاربری minao.70 برنده اولین جایزه اینستاگردی هفت‌برکه است.

father

خانم قربانی در کپشن عکس خود نوشته است:

همیشه عادت داشتم جلو جلو درس های نداده را بخوانم.گیر داده بود که به جای “کبری”بخوانم “کبرا”.و به جای “موسی” بخوانم “موسا”.فکر میکردم پدرم به من دروغ می گوید و سر به سرم میگذارد.با خودم میگفتم اخر مگر میشود به “ی” بگویم “آ”.با وجود اینکه راهنمایی ام میکرد اما باز میگفتم چرا پدرم بلد نیست.تا اینکه معلم درس را داد و فهمیدم باید بخوانم:موسا و کبرا…
پ.ن:الانا وقتی یاد اون موقع ها میفته میگه:تو بچمی مگه میشه صلاح تو رو نخوام و اشتباهی چیزی رو یادت بدم.خب راست هم میگه♥
#پدر جان #روزت #مبارک
ایشاالله باشی و همیشه مینا و دختر کوچیکه خودت باشم:)
پ.ن: کپشن و عکس تکراریه ولی دوس دارم بازم تکرار شه?

2 نظر

  1. این حرکت فرهنگی که موسسه هفت برکه برکه شروع کرده اگرچه با دید کلی قابل تقدیر است ولی موضوعی که برای حداقل این دوره انتخاب کرده قدری سطحی و دارای اشکال است.
    با توجه به روند خشکسالی‌های یکی دو دهه اخیر و نیز هجوم مردم و به خصوص سودجویان برای چیدن این گیاه، عنوان «خوشمزه » در تیتر و متن چیزی جز نابود کردن چند بوته‌ی باقیمانده در دشت به ارمغان نخواهد داشت. محیط زیست و اکوسیستم ما همینطوری هم در حال نابودی است، تبلیغ برای نابود کردن آن از موسسه‌ای فرهنگی دور از انتظار است.

  2. با سلام
    من به این انیستا گنار سر زدم ولی متاسفانه بعضی عکس ها اصلا مناسب نیست #گنار
    اگه ممکنه و در توانتونه بعضی از اونها رو حذف کنید ودر غیر یان صورت تبلیغ نکنید
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top