بستن

دانش‌آموزان گراشی روی سکوی سوم فوتبال استان

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتبال منتخب مدارس متوسطه اول گراش به مقام سوم مسابقات فوتبال دانش‌‌آموزی استان فارس دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش‌های دانش‌آموزی گراش؛ این مسابقات با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی در شیراز برگزار شد. در گروه الف تیم‌های گراش، فسا، رستم و ناحیه یک شیراز و در گروه ب تیم‌های لامرد، ناحیه سه شیراز، نورآباد ممسنی و قیر و کارزین حضور داشتند.

در بازی مقدماتی تیم فوتبال دانش‌آموزی گراش،در مقابل تیم رستم با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و در مصاف با تیم ناحیه یک شیراز نیز  با نتیجه‌ی یک بر صفر بار دیگر پیروز میدان بود در بازی با تیم فسا با نتیجه‌ی دو بر دو به تساوی قانع شد و با هفت امتیاز به صدرنشینی گروه خود رسید.

از گروه الف تیم گراش به عنوان تیم اول و ناحیه یک شیراز به عنوان تیم دوم و از گروه ب تیم ناحیه سه تیم اول و تیم لامرد به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند. در بازی‌های نیمه نهایی گراش با لامرد و ناحیه یک با ناحیه سه شیراز به مصاف هم رفتند.در مرحله‌ی نیمه‌نهایی تیم گراش با تیم لامرد با نتیجه‌ی سه بر صفر شکست را پذیرفت.

در دیدار پایانی تیم ناحیه سه شیراز موفق شد تیم لامرد را با نتیجه پرگل ۶ بر صفر شکست دهد و با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستد و تیم لامرد دوم شد. تیم گراش ۳ بر ۲ تیم ناحیه یک شیراز را در رده‌بندی شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد. محسن افشار سرمربی و سید حسن مدنی سرپرست این تیم بود. در پایان این مسابقات ابراهیم کامیاب، مهدی مهیایی و محمد علی کرباسی از سوی انجمن فوتبال آموزش و پرورش استان به تیم منتخب دانش آموزی فارس دعوت شدند.

football4

 

 

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top