بستن

روغن تا هرویین در لیست کشفیات پلیس گراش

هفت برکه (گریشنا): در سه عملیات جداگانه یک خودروی وانت حامل چهارصد لیتر روغن خوراکی غیر بهداشتی و محموله ده تنی برنج قاچاق به ارزش دویست و چهل میلیون ریال توقیف و سه کیلو هروئین از یک منزل در شهر اوز کشف شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان گراش؛ سرهنگ دوم، علی بابایی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  در رابطه با توقیف خودروی وانت حامل چهارصد لیتر روغن خوراکی غیر بهداشتی گفت: «ماموران یگان امداد شهرستان گراش، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان‌ وانت مشکوک و آن را توقیف کردند.»

وی افزود: «در بازرسی از این خودرو بیست و نه کارتن روغن خوراکی به تعداد صد و شصت و پنج عدد بطری ۵/۲ لیتری تاریخ گذشته که افراد سودجو قصد ورود این روغن‌ها را به بازار داشتند کشف شد.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: «ارزش این محموله قاچاق بیش از سی میلیون ریال برآورد شده است.»

فرمانده‌ی نیروی انتظامی شهرستان همچنین در رابطه با توقیف محموله ده تنی برنج قاچاق به ارزش دویست و چهل میلیون ریال خاطرنشان کرد: «مأموران انتظامی شهرستان گراش، هنگام گشت‌زنی در اطراف این شهرستان به یک کامیون بنز که با پنج خودرو سواری اسکورت می‌شد مشکوک شدند.»

وی ادامه داد: «پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن نزدیک به ده تن برنج خارجی فاقد مجوز قانونی و گمرکی از آن کشف و در این رابطه راننده کامیون دستگیر شد.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اشاره به انتقال خودرو توقیف شده به پارکینگ و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی، گفت: «ارزش این محموله برنج قاچاق دویست و چهل میلیون ریال برآورد شده است.»

او در ادامه با اشاره به کشف سه کیلو گرم هروئین در یکی از منازل اوز می‌گوید: «مأموران انتظامی شهرستان گراش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مواد فروشان، با انجام اقدامات اطلاعاتی منزلی را که در آن مواد مخدر نگهداری می‌شد در شهر اوز شناسایی کردند و اقدام به دستگیری عوامل در شهر اوز شهرستان لارستان کردند.»

وی ادامه داد: «در بازرسی از آن منزل که متعلق به یکی از مواد فروشان بود، مقدار ۳ کیلو هروئین کشف شد.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: «در این رابطه سه نفر از اعضای خانواده که یکی مرد و دو نفر زن بودند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.» سرهنگ بابایی خاطر نشان کرد: «پلیس در شهرستان گراش در برخورد و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.»

ENTEZAMI9

12 نظر

  1. اقای بابایی کشف هروئین در منازل اوز بوده چرا می گویید گراش که نام گراشی ها خراب شود. اگر مدارکی دارید ارائه کنید در خانه گراشی ها بوده در غیر اینصورت مدارک اوز را در فضای مجازی منتشر میکنیم.
    اقای بابایی نحوه برخورد شما اصلا با همشهریان ما درست نیست. مگر اینجا سیستان یا یه شهر اشوب زده است. بهتر است مدیریت اقای سرهنگ انصاری را دنبال کنید. مردم گراش خیلی خویشتنداری می کنند که دم نمیزنند وگرنه رفتار برخی از پرسنل شما با مردم قابل تحمل نیست و باید پیگیری شود
    هر چند در تدارک نامه ای برای سردار فرمانده محترم نیروی انتظامی استان فارس هستیم و در ان بر تشریح مشکلات شهرستان گراش خواهیم پرداخت/
    چگونه می شود کشفیات هروئین در اوز باشد و شما هنگونه با ابروی مردم گراش بازی کنید و بگویید سه کیلو کشفیات در منازل گراش بوده است. اگر راست می گویید اقای موسوی ریاست محترم دادگاه لارستان این موضوع که در گراش بوده است را تایید کنند؟
    از رسانه انتظار می رود در اینجور مواقع که تهمت نابجه به مردم شریف شهرستان دارده میشود انهم توسط مسئولین خود شهر جلو گیری کنند که ان را به خاطر ملاحظاتی که ناشی از عدم مدیریت است مطرح می شود

  2. رفتار نیروی انتظامی در شان گراشی ها نیست مگه مردم گراش چه جرمی کردند که اینگونه باید مورد توهین قرار بگیرن. برخودر با متخلفین طبق قانون همراهی مردم به دنبال دارد ولی هفته گذشته برای انگشت نگاری ۲۰ بار رفتم نیروی انتظامی پاسخ گو نبودند. […] این اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است؟

  3. ده تن برنج با پنج ماشین اسکورت ارزشش فقط دویست و چهل میلیون ریال معادل بیست و چهار میلیون تومان
    مگه میشه مگه داریم
    عزیزان نیرو انتظامی چجوری حساب کردن ده تن برنج شده ۲۴میلیون تومن عجب

  4. ۲۴میلیون تومان برای ۱۰ تن یعنی هزار کیلو
    به عبارتی هر کیلو ۲۴۰۰ تومان
    ولی به مردم بیشتر از دو برابر قیمت به مردم میفروشن

  5. والا ما میترسیم راجع به عزیزان نیروی به اصطلاح انتظامی نظر بدیم. چیزی که عیان هست دیگه حاجت به بیان نداره! خدا همه رو هدایت کنه ان شاء الله مخصوصا بعضی عزیزان رو…

  6. مامردم ولایتمدار گراش از عملکر خوب نیروی انتظامی بخاطر برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از سرقت و دستگیری مواد فروشان و کشف مواد مخدر خصوصا از فرمانده ی انتظامی شهرستان سرهنگ بابایی بخاطر قاطعیت و برخورد خوب و مناسب تقدیر و تشکر مینماییم…عجرکم من الله

  7. کمترازیک ماه پیش توجاده شیرازباسرعت مجازمیرفتیم.پلیس جلوما رو گرفت
    گفتیم سرعتمون که مجازه!گفت اره
    گفتیم کمربندکه بستیم!گفت اره

    زنگ زدخلافیمون بگیره,دیدنداریم
    گفتیم پس مشکل چیه؟
    گفت میدونید چیه؟رییسم گفته این قبضاروتاشب بایدتموم کنی,حالامیخوام جریمه کنم تابرم خونه
    گفتیم مگه مابایدتاوان بدیم؟گفت پس کی بده,من بدم؟

  8. خدااایا نمیدونم چی بگم ؟؟!!!!!
    ۳کیلو مواد در اوز و دستگیری ۱ مرد و دو زن ؟؟؟!!!! واقعا شرم آوره . خحالت کشیدم ک اوزی هستم..
    ننگ بر مواد فروش .واقعا بویی از انسانیت نبردن . اینا رو باید نابودشون کرد تا عبرتی برای بقیه بشه .
    فقط ی سوال دارم . پرسنل و نیروی انتظامی اوز مگه خوابن .ک نیرو از گراش رفته و اینا رو دستگیر کرده؟؟!
    درود بر گراش و گراشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top